ezt írja a geek

Nincs megjeleníthető elem

boardgame news

Nincs megjeleníthető elem

tengersam wh40k

Nincs megjeleníthető elem

vicky christina barcelona

2010.03.13. 17:23 | rudeboy1969 | 2 komment

Címkék: figura nap képe festés modellezés saját munka malifaux

gondoltam hatásvadász címmel több lesz a látogató, de igazából a cikk festegetős témájú, és inkább a Vicky Viktória Malacflú címre kéne hallgatnia. Igen, ez is kedvenc elmebeteg városunk (nem Budapest) lakóit megörökítő bejegyzés lesz, a végén természetesen egy újabb zombikurvával!

Az előző postomban már megszellőztettem egy folyamatban lévő projektemet. Komissiós munkának indult, a kedves megrendelő egy teljes girlpower csapatot álmodott meg. A célpont a Wyrd miniatures nem gremlin (thanx god for rednecks !) outcast csapata, a "Viktóriák" volt. A két hölgyike mellé csatlakozott "Kalapácsütés Asszonyság", és a már taglalt, Gonosz mester által Hansból Juliskává faragott mesterlövész.

Mint mindig a figurák megmodellezésével kezdtem a munkát. A megrendelő egy sivatagos témát szeretett volna, így parafadugó rétegekre szabdalásával egy "kérges anyaföld" jellegű talapzatot mintáztam meg. Ez minden figurán jelen van, így ezt a műveletet egyszerre végeztem el mind a négy figurán.

Megrendelőm a Kardos Vikin is nagyobb változtatásokat kért. Mivel ő egy rendkívül erős ember (RKC - aki szabadidejében hozzám hasonlóan a vasat gyúrja) természetesen kérése megértő fülekre talált. A két kard kiugrott a kézből, és a másik két katana pedig 0,5-ös dróttal becsapolódott a kezébe, mintha a figura a végkimerülés szélén már csak maga után tudná vonszolni a szerszámait.

A figurán a bőrszín dominál, és nagyon sok helyen süthettem el a "félig átlátszó ruhadarabok" című technikát is. Mivel ezen kívül csak néhány páncéldarab van a hősnőn, jó sokáig elpepecseltem az egyes színek összeblendingelésével. Ezekről a technikákról már írtam korábban, így most inkább a szőke haj festéséről írnék pár sort, ami egész jól sikerült ezen a figurán. Fekete alapra kicsit szenvedősebb lehet ezt megfeteni, de igazából nem nehéz. Kiindulásként a fekete alapozóra felvitt Scorched Brown festékre felfestettem egy kb 70-30%-ban kevert Vermin Brown-Iyanden darksun keveréket. Két-három réteg után (a rétegeknél játszani kell a nedvességgel egy kicsit, hogy a mélyedésekbe is fedjen) már tökéletesen fed. Az arc illetve a csatlakozó részek találkozásánál hagyni kell egy vékony csík feketét, a kontraszt végett. Utána a palettán egyre növeltem a sárga arányát a barnához képest, és  ezeket a rétegeket nedvesen bár (de nem blendingelésre alkalmas nedvesen!) de az ecset oldalával és nem a hegyével vittem fel a felületre, az egyes tincseken végighaladva. Mikor eljutottam a tiszta sárgáig, még kevertem hozzá egy cseppnyi fehéret, a legvégső fényekhez.

Íme a végeredmény:

A fejvadász Vikin nem faragtam semmit, viszont kapott egy helyre kis kelgyót, ami egy marhakoponyából mászik kifelé. Ezzel az apró kis motívummal is erősítettem a vadnyugati fílinget. A kardoshoz hasonló színsémát kapott. A kígyót pedig csergőkígyósra festettem.

 

A Kalapácsos Keszeg szerintem a Wyrd egyik legszebb figurája. Domborodó részek ott ahol a kis kockáknak tetszik, kihívó póz , és egy hatalmas kalapács. Persze a szokásos Wyrd hibákat nem is kell említenem, méretes sorja, elhajlott fegyver, félreöntött arc, és befejezetlenül hagyott részek. Még így is annyira remek a figura, hogy nem nyúltam hozzá konvert ügyileg. A megmodellezett részletek és a tisztább felületek aránya nagyon toppon van. A kalapács és az azt tartó páncélozott kar a NMM technikákat gyakorlók álma lehet. Ráadásul a Wyrd több szemszögből befotózza a figurákat, így webshopjukat remekül lehet mintaként használni olyan technikáknál, ahol a fényeket és csillanásokat megfelelően kell megjeleníteni.

Végül a Tajföldről Malifóba érkezett Hans következett. Barátunkon a műtét sikeres volt, az új szuper szkulptot élvezet volt festeni.

Egy családi fotó a végére:

 

És a beígért bónusz, hogy a Bence se maradjon bébz nélkül:

A sport csokit pedig én fogom felzabálni, mert nem érkezett helyes megfejtés előző játékunkra!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://geistwald.blog.hu/api/trackback/id/tr371837099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tengerSAM (törölt) · http://tengersam.blog.hu 2010.03.17. 18:18:59

Vééégre, már napok óta várom, hogy aktív legyen a cikk. Szép munka!

Mértkellnick? 2010.03.19. 08:53:08

Egyértelműen az utolsó hölgyike a legcsábosabb. Szép munka! :)
süti beállítások módosítása