ezt írja a geek

Nincs megjeleníthető elem

boardgame news

Nincs megjeleníthető elem

tengersam wh40k

Nincs megjeleníthető elem

lédidzséj on dö denszflór

2010.05.18. 19:49 | Tartótiszt | 3 komment

Címkék: verseny battle report wargaming kristálycsarnok malifaux

Tisztelt Közönség!
 

Újabb lelket raboltunk lelkes grafomán mutatkozik be a mostanság posztínségben szenvedő Geistwaldon. Fogadjátok nagy szeretettel BBZs malifaux-s versenybeszámolóját! Azaz dícsérjétek a battle reportot, hogy jöjjön máskor is.

 

Köszönettel:

Menedzsment

Még mindig itt motoszkál a fejemben pár gondolat (és kérdés) a "versenyteljesítményem" kapcsán, kiírom inkább ide őket...

1. meccs: Angyi ellen a belvárosban, mindkettőnknek tresure hunt jutott , nekem bodyguard, holdout, neki két be nem jelentett sabotage volt a választása. ezüstös békák ugráltak, death marshalok szaladgáltak (vánszorogtak) fel és alá, annyit tudtam felmutatni, hogy a Kalapácsos Bébi 3! inches reachével épp lefedte a kincseket, mire Angyi felkapta azokat, így free strikeból ott is maradt a béka egy körig... aztán azt persze nem sejtettem (és az egész verseny alatt ellenfelem képességeit általában homály fedte számomra), hogy a köv körben lecsapva a békát jön a helyére a nyúl-totem, és el is pushol... innen a kincseket ügyesen dugta Angyi, a vakondokon eszméletlen armorok gyűltek, a mester meg szépen átpakolta volna a sebeit rájuk (ezért nem kezdtem lövöldözni rá, amit később magam sem értettem), nagy dolgok már nem történtek... a death marshalok birkóztak kicsit a békákkal, de jól jöttem ki a dologból, és meglett a holdout... 8-4re hozta a meccset Angyi hibátlan játékkal, gratula!

amit itt simán elfelejtettem, hogy Taelor fegyvere figyelmen kívül hagyja az armort, de ennek jelentősége végül semmi nem volt...

2. meccs: Kanalasgém ellen az ipari zónában (mondtam én, hogy hazai pálya lesz neki), kölcsönös slaughter, nálam bodyguard, és hülye ötlettől vezérelve egy raid (ha már úgyis mind megölöm, ugye); a másik oldalon meg bodyguard és persze a sabotage.
a verseny előtt csak ramos ellen játszottam, ez és nagy bizalmam a kalapácsos lányban adott némi hamis biztonságérzetet... mondjuk az látszott, hogy nem csak a base-ekre fordított sok energiát a kolléga, de a sereg-összeállításon is agyalt eleget...
középen a tábla jobb szélén ütköztünk, kis pókok a kalapács alatt, ramos mögöttük rohamtávon belül, nyami... másik irányból közeleg LadyJ-vel az élen mindenki más... akiket aztán mind egy szálig megfog a gunslinger supressing fire akciója, de nem baj, mert annyira gyenge a kezem, hogy dobhatok lapot bátran  óriási hiba: nem használom a hammerstrike akciót, ami egy lapot flippelve a lap értékénél alacsonyabb def-ű figurákat 3"ra löki, gondoltam 3 ütésből leesik aki leesik, meg csak bejön a hasonló trigger, majd az letol pár figurát (terep szélén vagyunk, és jól helyezkedtem)... innen pedig olyan bámulatos lapjárás kezdődött, hogy csak a dupla egyes dobásokhoz tudom hasonlítani, két körön keresztül egy szem kis pókot szedek le (az is visszajön ugye...) közben tőlem meg esnek le szépen a figurák és bár nem szokásom, de teljesen elvesztem a fejem a lapjárás miatt... (nem csak nekem gyenge a lapjárásom, de Kgém-nek meg hihetetlenül jó/szerencsés: LadyJ pl. egy utolsó támadás sebzésére kapta be a red jolit...) nem figyelek a kalapácsos hard to kill képességére stb. végül a nagy állóharcban a slow to die lövésekkel ramost azért leszedem... (btw. Kgém, dobtál control card-ot a flurry-kra?) 6-0ra jó játékkal elpáholtak, de ennél lehetett volna jóval szorosabb is a meccs...

itt mondjuk nagyon éreztem, hogy ez az alapdoboz egy zsoldossal feltöltve kicsit gyenge, de a következő meccsen aztán még jobban bántam, hogy legalább egy totemet nem proxiztam...

3. mecs: Csonti ellen deadland-en, nálam a claim jump, nála tresure hount, mindketten magabiztosan bemondjuk a bodyguard és holdout izgalmas kombinációját... levi megy-megy-meghal, én meg felvonulok középen, és mivel látok esélyt a totem és mester együttes leszedésére neki is futok a dolognak... ez a hibás sorrend felállítás oda vezet, hogy négy figurám között jelenik meg killjoy (remélem a fotók sikerültek), elég komolyan meghatározva a játék menetét... értékelhető húzásom a játék alatt a bujtatott totem leszedése egy másik figurára roham után male expert-ből ütéssel, illetve végül a tresure és hold out megtartása... a teljesítményem nem romlott a fáradságtól (nem volt hova), de a kedvem egy picit igen, hatkor már rohantam volna haza... arra csak látszólag volt esély, hogy LJ kitart egymaga... (mondjuk a lapjárásom itt is átlagos-gyenge volt, levi két varázslatból leszedett egy DM-et, hogy nem tudtam közbeszólni, siralmas...) így egy 4-2 es győzelem járt Csontinak mindenképp!


A híres Killjoy-négyszög (minden ellenfél 1,5-2 inch-re)

köszönöm minden ellenfélnek a velem szemben tanúsított türelmét, jobbára izgalmas és élvezetes pillanatokat éltem meg! rengeteget tanultam a játékról (remélem), és úgy tűnik nem adok még túl a nico pakkon sem, bár most felszívom magam guildből meg persze a flower power zsoldosokból (már készül a kislány gunslinger és bishop is)...

szerintem mondjuk az is abszolút fluffos, hogy LadyJ épp bekíséri a gonosz gunslingert, de a közös ellenség (az unió) ellen hajlandóak összefogni, na?  (jó, ha ilyen nem is lesz, az executioner, austringer, guard vonalon lehetne tovább mozogni...)

A bejegyzés trackback címe:

https://geistwald.blog.hu/api/trackback/id/tr732013731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mértkellnick? 2010.05.18. 21:52:26

Végre egy írás a versenyről, köszi, legközelebb már rutinos róka leszel, addig meg tanulni, tanulni, tanulni! :) Ja, és üdv a klubban! :)

rudeboy1969 2010.05.19. 09:49:08

Nagyon jó kis report, köszönjük! Egyébként még jó, hogy nem verted el a Csontit az utolsó meccsen, mert ha besértődik ki szervezi majd a következőt?
Ami még nagyon tetszett a versenyben, hogy alig volt festetlen csapat, szerintem kb a tízből hatan full festett sereggel nyomtuk.

Tartótiszt · http://geistwald.blog.hu 2010.05.19. 10:15:14

@rudeboy1969: Nem felesel az úrfi, mert legközelebb nem kapja meg a Kadett! :) napirajz.hu/archives/2009/05/06/KADETT
süti beállítások módosítása