ezt írja a geek

Nincs megjeleníthető elem

boardgame news

Nincs megjeleníthető elem

tengersam wh40k

Nincs megjeleníthető elem

ne hozz engem zavarba,

2010.06.02. 13:34 | rudeboy1969 | 11 komment

Címkék: figura nap képe festés modellezés privateer press saját munka hordes circle of orboros

vagy bezavarlak az avarba!

Hát Morvanha the Autumnblade most belezavaródott az avarba rendesen.

Ez a figura Márkónak készült ajándékba, és szerintem eltaláltam azt az őszies fílinget amit a figurán szeretett volna viszontlátni. Olyannyira, hogy valószínűleg ő is indulni fog az idei Golden Gobbón. A figura már összerakva, sőt lemosva érkezett, így csak kevés modellezési feladatom volt vele. Levágtam a sínt az aljáról, és visszakarcoltam a melltartójára azt a részletet, ami a hánykolódások során kophatott el. Csapoltam a lábát, és felraktam egy microartsos talpra, amit előbb a saját talpába süllyesztettem (mondhatni warhammertelenítettem).

A köpönyeget előbb avarmintásra terveztem, ám ez a próbafestésnél nagyon kamuflázsosra sikeredett, így inkább egy sima átmenet mellett döntöttem. Bordót húztam fel előbb barnáig, majd narancsig. A kardra pedig a 362-es WD útmutatásai alapján kristályminta került fel. Remélem most a fotók is jók lettek, bár még mindig nem kegyes hozzánk az időjárás...

A bejegyzés trackback címe:

https://geistwald.blog.hu/api/trackback/id/tr202050661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Atis52 2010.06.02. 14:48:03

Aztak*rva....erősen arany esélyes a GGn szerintem, ha nem nyeri meg simán lehet óvni :)
Gratula !

Huntroll 2010.06.02. 15:23:15

A figura nagyon jó (különösen a kard tetszik nekem is), és végre a fényképek minősége is méltó a figurákhoz. Nice!

yaneuh 2010.06.03. 09:52:02

nem lehetne megoldani valahogy hogy ezeket a képeket nagyobb méretben is meg lehessen tekinteni? Nem csak itt, hanem az összes festős képnél... Ránézek jól mutat, de semmi részletet nem tudok kivenni.

rudeboy1969 2010.06.03. 11:57:47

@yaneuh: Ha ezt a képet a cégem monitorán nézem, akkor kb 3 x akkora, mint élőben. Sokkal nagyobban már nagyon szétesik, ezen kívül nagyon belassítja a gépeimet.

Tartótiszt · http://geistwald.blog.hu 2010.06.03. 17:51:31

@yaneuh: Jogos, de nem az összesnél. Pl. itt jól bele tudsz kattintani. geistwald.blog.hu/2010/02/08/35_pont_nem_akadaly

Wolfi, ha csinálnál egy Picasa albumot, ahová feltöltenéd nagy felbontásban az eredeti fotót, akkor a többit már megoldom, és rálinkelem az itteni kicsikre.

Köszönettel,
a Menedzsment

rudeboy1969 2010.06.03. 19:04:30

jó megpróbálom...
De a fő problemám, hogy a photobucketemet azért szeretem használni, mert egyszerűen tudom rajta szerkeszteni a képeimet, a picasát meg még nem ismerem.

Tartótiszt · http://geistwald.blog.hu 2010.06.03. 19:42:17

@rudeboy1969: Csak töltsd fel a nagyfelbontású képeket. Azokból majd én méretre vágom a kicsiket a poszthoz. Egyébként a Picasa képszerkesztője is remek, érdemes rászánni fél órát, hogy kiismerje az ember, mert elsőre nem feltétlenül triviális a használata.

Mértkellnick? 2010.06.03. 21:11:24

Hát ez baromi jó lett, gratula!!

The PuppetMaster 2010.06.04. 17:22:20

Wolfikám...A blade az penge! Hiszen ez egyértelmű! A többi részlet kicsit elkapkodottra sikeredett, nem?! ;>>>

rudeboy1969 2010.06.04. 18:26:39

@The PuppetMaster: szeretnél te így kapkodni! :P
süti beállítások módosítása