ezt írja a geek

Nincs megjeleníthető elem

boardgame news

Nincs megjeleníthető elem

tengersam wh40k

Nincs megjeleníthető elem

rákóczi tér girbe-gurba

2010.03.03. 14:26 | rudeboy1969 | 7 komment

Címkék: figura festés modellezés warmachine saját munka malifaux

minden sarkon zombikurva!

Bocsánat a gyerekvers elferdítéséért, de Malifux ezt hozza ki belőlem. Még mindig jobb, mintha ámokfutást tervezgetnék, aztán megsz**atnék vele párszáz sportlövőt. De ezt hagyjuk. Inkább írok egy kis festős-modellezős cikket, hisz az már régen volt itt a geistwaldon.

Nagyon beindult az élet az aberráltak városában, az indulatok Seamus-Perdita-Pandora háromszögben már lángra lobbantották az rpg.hu idevágó fórumát. Készülnek a csapatok is, hogy kibányásszák a lélekköveket (meg esetleg néhány egyéb szervesebb dolgot is, ha már arra járnak).

Elsőként volt Seamus.

Aztán jött kis barátja, varázserejének megtestesülése, a copycat killer.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ugyanazokkal a színekkel és technikákkal dolgoztam, mint a már bemutatott ír strigónál, mivel ez a megtestesülése teccikérteni!

Utána kisebb csend és alkotói válság következett. Najó igazából csak nagyon sokat dolgoztam...

Végül Márkó koporsódíler bandáját vettem elő. Gyönyörű figurák, de a wyrd termékeinek minden baját magukon hordozták. Parányi illesztékek, óriási sorják, összehajtogatott fegyverek, elfáradó fémek. Ám mégis megéri megszenvedni velük, mert elvetemülten jó babák. Pár tipp az összerakáshoz:

- Szükség lehet kicsi fúrószálra és drótra csapoláshoz. Mivel a Proxon márkabolt a Hajós utcában bezárt, a kicsi fúrószálért a Bajcsyn lévő szerszámboltba kell menni. A Nyugati irányában van, darabja 100 huf, és 0,3 tól felfelé lehet kapni. A jó méret a 0,5ös. Vékony derótot pedig bármelyik hobbi-művész ellátóban lehet kapni, gyöngyfűzéshez használják.

- A wyrdnél valami brutális formaleválasztót használnak. Ha nem mosod le, SEMMILYEN pillanatragasztó nem foglya meg. Célszerszám a forró víz, folyékony szappan és a fogkefe. Ha anyuét használod hamar elárvulhatsz. Ha nem dugod be a dugót, akkor könnyen vehetsz új blistert, mert a kézfej, fej, kard, stb. könnyen kicsúszik az ember kezéből, és utánamegy az aranyhalnak a csatornába.

A banda festéséhez NMM technikát használtam. Az előkészítés és összerakás után a talpakra még "temetős" fílinget modelleztem, nagyrészt GW-s csocsi és zombi alkatrészeket farigcsáltam rá. Tudom, hogy nem szép dolog, meg más méret, de erre tökéletesen alkalmas cuccok voltak.

Aki kitalálja milyen név áll a sírkőn, és elsőre bekommenteli nyer egy sportszeletet legközelebb klubbnapon. Márkó és családtagjai nem vehetnek részt a játékban.

Színeikben nem sok helyen tértem el a "codex" színektől, sötét, szürkés - barnás színeket használtam. A végeredmény:

Nico a vállalkozó:

A társa:

És a vicc, a szamuráj-punk-zombik:

Kanji fordítóban kikerestem az "anarchia" szót, majd azt festettem a fő zombi pólójára, mer szamuráj :)

Másnap még volt egy kis időm, úgyhogy nekiugrottam az egyik kislánynak Seamus mellé. Régen használt technikákat akartam leporolni, például a csipke festését. A kézelő maradványokat, az egy helyen kilátszódó harisnyát, és a ruha mell részét festettem meg úgy, mintha átlátszó csipkéből készült volna. A bőrszínt a zombiknál is tanned flesh, és snakebite leather keverékével kezdem, de még belekeverek egy jó adag olivazöldet. (pp-s) Ezt blendingelem előbb pp-s Khardic flesh-sel. A normál bőr részeknél bronzed flesh keverésével érem el a legfelső highlightot, míg a csipkés részeknél skull white-ot blendingelek az alaphoz. Fontos, hogy itt az a legvilágosabb (fehérebb) rész, ahol a bőr nem feszül neki a ruhának!

Végre együtt pózolhat a kis család!

Malifuxi kalandozásainkat pedig egy gyönyörű konverzióval zárnám. Komissióba készülő figuráról van szó. A megrendelő pedig nem szereti Jancsit, Juliskát kellett neki faragni belőle. Gonosz Mester keze munkáját dícséri az elkészült remekmű. Még szerencse, hogy nem csak én vagyok beteg. A talpon lévő lelőtt madárka tetemén egy jó talpas málbóró dekket élvező figura láttán percekig röhögtem, élmény lesz festeni.

Végül pedig külön Dani barátomnak teszek fel pár képet a mostanában elkészült Kodiak warjackemről. Ugyanazt a kamót kapta, mint a widowmakerek, így róluk is csináltam egy családi fotót is.

A bejegyzés trackback címe:

https://geistwald.blog.hu/api/trackback/id/tr271805757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gróf Úr 2010.03.04. 09:39:36

Ortega! Nyertem? :-)))

Tartótiszt · http://geistwald.blog.hu 2010.03.04. 10:04:29

Perdita! De felezek Gróffal, hogy ne keseredjen el.

As for the minis: thumbs up and stuff! Nékem a kamó tetszik különöst.

bbzs 2010.03.04. 10:58:28

OMG

ejj, de szívesen látnék nagyobb képet a konverzióról... bár lehet, hogy ez csak nekem különösen izgalmas? ;)

Mértkellnick? 2010.03.04. 11:04:42

Gyönyörűek lettek a figurák és ezúttal a képek is rendben vannak. Well done!

rudeboy1969 2010.03.04. 11:20:04

@geistwald: gondolkodtam rajta, de az utánozhatatlan :)
süti beállítások módosítása