ezt írja a geek

Nincs megjeleníthető elem

boardgame news

Nincs megjeleníthető elem

tengersam wh40k

Nincs megjeleníthető elem

viszlát, és kösz a falakat!

2009.12.16. 09:08 | rudeboy1969 | 49 komment

Címkék: közlemény árkádia gólem művek

Játékostársaim, hobbisták!

Ezúton szeretném bejelenteni, hogy a mai naptól a Gólem Művek, és az "exárkádiás banda" befejezte a közös működést. Bár a terepeket a napokban, az asztalokat pedig január 1-ig elhozzuk, a Gólem Művek működik tovább, és mindenkit várnak szeretettel.

Köszönet a Kristálycsarnoknak, akik befogadnak minket az átmeneti időszakra. Egyetlen klubtagunk befizetett tagságija sem évül el, a Kristályban felhasználható.

Bármilyen kérdésetek lenne, kommenteljetek bátran!

Wolfi

A bejegyzés trackback címe:

https://geistwald.blog.hu/api/trackback/id/tr861601509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Huntroll 2009.12.16. 09:27:11

Pont ettől tartottam :(

tengerSAM (törölt) · http://tengersam.blog.hu 2009.12.16. 09:34:03

Engem speciel nem hatnak meg a személyi ellentétek, nekem az fontos, hogy normális helyen tudjak játszani, aminek a KCS nem felel meg (nincs - és nem is lesz - elég asztal, dohos, levegőtlen, szűk, sötét lyuk, ráadásul már most olyan sokan vannak benne, hogy előre láthatóan nem lesz elég asztal játszani).
Jelzem, a véleményemmel nem vagyok egyedül.

Huntroll 2009.12.16. 09:43:32

@tengerSAM: A régi Árkádiánál azért jobb a KCS... De a Főnix vagy a Gólem szintjét nem éri el. De nekem az jött le, hogy ez csak átmeneti állapot lesz.

Atis52 2009.12.16. 09:50:55

@Huntroll: csak ott volt hely. A kcsben meg nincs.

rudeboy1969 2009.12.16. 09:53:57

@tengerSAM: Nekem meg az emberek a legfontosabbak. És ha ez nincs rendben, akkor dől az egész, lehet a klubb akár a Boscolo New York palotában is. A KCS mostani állapotában ÁTMENETI megoldás. Igyekszünk jó helyet találni.

Atis52 2009.12.16. 09:54:26

BTW. Jó lenne az "exárkádiás banda" kitételt pontosítani, tudtommal a klub vezetést takarja, nem a tagokat. Már ha ez számít valamit.

Gróf Úr 2009.12.16. 09:55:44

Hát, emberek, ez egy szopóálarc. A gond az, hogy a közösség (igen, TI) a lényeg; én oda megyek játszani, ahol
1.) az általam megkedvelt emberek vannak (bár szívesen ismerek meg újakat is, hogy később feldaraboljam őket)
2.) élhetőek a körülmények

A 2.) pontnak a KCS jelenlegi állapota nagyjából minimum szintnek megfelel, ugyanakkor hittel kijelentem, hogy ha két egymást követő alkalommal lemegyek és nincs hely/asztal játszani, akkor kénytelen leszek újragondolni a minimum-szintet. Vidékiként konkrét összeget tudok mondani minden egyes látogatásra (üzemanyag+parkolás), ami alkalmanként meghaladja a havi klubtagsági díjat; nyilván át kell gondolni, megéri-e akkor is kifizetni, ha cserébe nincs ellenérték: egy jó játék, ami után a fogaimat szedegethetem össze a törött kezemmel :-) De nem akarok vészmadárkodni, bízzunk abban, hogy a KCS lát annyi fantáziát bennünk, hogy biztosítsa a feltételeket.
A Gólemet személy szerint igen sajnálom, mivel az eddigi legszínvonalasabb hely, ahol játszani volt alkalmam, eltekintve persze a nappalimtól vagy Peti pinyójától :-D A baj az, hogy (érthető) indulatok feszülnek mindkét oldalon, ami úgy tűnik, kizárja az együttműködést. Ugyanakkor ezen indulatok nem tartoznak rám, mint klubtag/játékosra. Szóval nagyon rossz a szájízem, na. Én mindenkit ugyanúgy kedvelek, mint kedveltem a balhé előtt (szóval utálok mindenkit :-D), de ez a balhé rohadtul nem hiányzott; pont azt szerettem az (ex)Árkádiában, h mentes volt a több helyütt kvázi természetesnek vett feszültségektől.
A fenti betűhalmaz pont olyan tétova-összevissza, mint az érzéseim, elnézést, ki akartam írni magamból a slejmet.

rudeboy1969 2009.12.16. 09:58:27

@Atis52: Ők is tisztában vannak ezzel, ha jól tudom január 1-10 ig lesz egy felújítás, átszervezés. Ha rentábilisan akar működni a gólem, akkor meg ott is lesz tömeg, vagy bezár. Egy biztos, akik ott voltunk tegnap, azok közül sokan többet már nem fogunk megfordulni ott. Én biztos, hogy már csak a dolgaimat hozom el onnan. Megértem, hogy fontos a jó hely, és csak remélni tudom, hogy nektek is a társaság a legfontosabb. Azt meg már nem fogjátok ott találni...

Tartótiszt · http://geistwald.blog.hu 2009.12.16. 09:58:31

@Gróf Úr: Well said, ahogy a művelt német mondaná!

rudeboy1969 2009.12.16. 10:00:45

@Gróf Úr: én sem vagyok most egy Arany János. :)

Gróf Úr 2009.12.16. 10:06:02

@rudeboy1969: Lehetek őszinte? Én, mint ecceri játékos azt szerettem volna, ha egy Mónikasóban mindenki kidumálja a problémáit, megnyugszunk, beb.szunk együtt vagy tartunk egy homogrupit és maradunk a Gólemben, mindannyian, közösségként és normális feltételek mellett. Ez volt a vágyam. Nem jött be; nagyjából van véleményem, h kiknek milyen hibájából, amit főként kommunikációs és érzelmi érintett alapon látok; ezt szívesen megbeszélem az illetőkkel személyesen; de ez már mindegy, el lett b.szva. Innentől minden megoldás kompromisszumos és mint ilyen, szar :-)

tengerSAM (törölt) · http://tengersam.blog.hu 2009.12.16. 10:09:35

Tényleg és őszintén nem akarom kavarni azt, amit már mások úgyis bőszen kavargatnak, de az, hogy 3 ember nem bírja egymást, az nem jelenti azt, hogy a többi tizensok ember is ugyanígy érez. Értsd: azért mert néhányan el akarnak menni a gólemből, még nem jelenti azt hogy ezzel a többiek is maradéktalanul egyetértenek.

Gróf Úr 2009.12.16. 10:14:47

@tengerSAM: naja, de ha én vele, vele, meg vele akarok játszani rendszeresen, akkor
a.) én is megyek, ha ő megy
b.) két helyen fizetem a tagságot és mindig épp oda megyek, ahol az van, akivel leszerveztem a játékot

Ezek a választások. Azt meg nagyon nem szeretném és nagy csalódás lenne, ha b.) esetben az én k.rva anyámat...

tengerSAM (törölt) · http://tengersam.blog.hu 2009.12.16. 10:14:55

@Huntroll: "A régi Árkádiánál azért jobb a KCS... De a Főnix vagy a Gólem szintjét nem éri el."
Nem értek egyet. Az Árkádiában több volt a hely, csak a személyi feltételek voltak (khm) gyengébbek. A főnix terepasztalos bohóckodásra ugyanolyan tré mint az Árkádia vagy a KCS, nem lehet normálisan elférni (játszottam mindegyik helyen, tapasztalatból beszélek).

Engem nem érdekel, hogy kinek van vélt vagy valós igaza, én nem állok egyik fél pártjára sem, én normális feltételeket és körülményeket szeretnék a játékhoz.

Atis52 2009.12.16. 10:22:30

@rudeboy1969: 'csak remélni tudom, hogy nektek is a társaság a legfontosabb'

Ez egyértelmű, csak az se mindegy, hogy az adott társasággal normálisan lehet játszani, vagy minden dobáshoz dupla leszúrt rittbergert kell eljátszani, miközben leverek 2 másik asztalt.
Felfogtam, ideiglenes, lesz felújítás is az ideiglenes helynek, öröm és boldogság :).

tengerSAM (törölt) · http://tengersam.blog.hu 2009.12.16. 10:28:36

Oké, hogy felújítás, de attól még nem lesz több hely a pincében, hacsak nem verik ki a falakat, ami statikailag nem tanácsos.

rudeboy1969 2009.12.16. 10:30:36

@tengerSAM: Nehogy azt hidd, hogy bármi féle harag van, ha te maradsz a gólemben.Vagy bárki. Viszont én nem érzem jól magam ott, akkor sem ha az illető nincs ott aki miatt nem érzem magam jól. Ergo marad az amit Gróf úr már írt.

Sajnálom, hogy nem voltatok ott a megbeszélésen. Aki végighallgatta a TULAJDONOST annak az is tiszta lehet, hogy ő semmilyen kompromisszumra nem hajlandó.

tengerSAM (törölt) · http://tengersam.blog.hu 2009.12.16. 10:37:41

Nem titok, hogy nyilván oda fogok menni, ahova a társaság megy, de jelen információim alapján még nem látható előre, hogy végül melyik helyen lesz a nép.

rudeboy1969 2009.12.16. 10:39:58

@tengerSAM: Még az is lehet :)

Igyekszünk a következő olyan megoldást találni hogy a következő feltételek teljesüljenek:

- az eddigi klubnapjaink megmaradjanak. Ezeken mi valamilyen szinten prioritást élvezzünk
- ne legyen teljes az integráció, valamilyen szinten megmaradjunk külön kis "klubnak", társaságnak.
- mivel nagyon sok játékot játszunk, MIND kapjon helyet, ne legyen "átnevelés"
- legyen levegő, hely, és szolgáltatói magatartás
Szerintem teljesíthető vállalások.

tengerSAM (törölt) · http://tengersam.blog.hu 2009.12.16. 10:40:43

Egyúttal örömmel jelezném, hogy végre én is rendelkezek fityfiritty sereggel, úgyhogy szívesen elkalapálok minden makiszlámmal és mezőgazdaségi betakarítógéppel játszó sporttársamat! :P

Gróf Úr 2009.12.16. 10:43:30

@tengerSAM: csak nehogy elsüljön a mezőgazdasági kapanyél :-)

rudeboy1969 2009.12.16. 10:50:50

@tengerSAM: Én is el fogom kezdeni a málifut is meg a fityfirittyet is. Szóval zombikurvák, skótfarkascsávók, vörös gőzgépek előre!

Gróf Úr 2009.12.16. 10:53:53

@rudeboy1969: a Malifauxban is van fantázia, de én most nagyon bevásároltam és még hátralékaim is vannak ;-), úgyhogy kicsit még várok.

tengerSAM (törölt) · http://tengersam.blog.hu 2009.12.16. 10:54:53

A polifómot is el akarom majd kezdeni, a szabályokat máris imádom, csak sajna egy figura nincs, ami bejönne, úgy meg elég nehéz sereget építeni... De hátha lesznek új modellek amikre rákattanok, addig meg rakosgatom félre a kétforintosokat :P

Huntroll 2009.12.16. 11:00:50

Van egy olyan tippem, hogy a KCS-ban a felső helyiséget (ahol a PP-s, egyéb nem-GW-s cuccok vannak) is át fogják kicsit alakítani, hogy beférjen pár asztal. Úgy azért már nem lehet annyi panasz a kevés játéktérre.

@tengerSAM: Van 14 alapdobozos mester + 1 db Leveticus, akinek még nincs alapdoboza... Ennyiből nincs semmi, ami tetszene?

tengerSAM (törölt) · http://tengersam.blog.hu 2009.12.16. 11:04:36

@Huntroll: Sajnos így van, egy sem jön be. És ezt én sajnálom a legjobban.

rudeboy1969 2009.12.16. 11:33:24

Most jön majd ki egy aranyos teddymaci. i238.photobucket.com/albums/ff29/Wyrd-Miniatures/Painted/Teddy-Display.jpg
Szerintem méretre a legnagyobb figurájuk lesz. Ez sem tetszik?

Viszont a felújított Irusk, gyönyörű!
privateerpress.com/warmachine/gallery/khador/warcasters/kommandant-irusk

tengerSAM (törölt) · http://tengersam.blog.hu 2009.12.16. 11:34:23

@Tartótiszt: Nyilván. :)
Sajnos nekem túl mangásak, túl elvontak, éppúgy mint a Confrontation figurák (abba a játékba is azért nem kezdtem bele, mert olyan gnómok voltak a babák)

Huntroll 2009.12.16. 11:45:26

@tengerSAM: Szerintem az Infinity sokkal mangásabb :P Itt egyedül a Viktóriák (és a fél zsoldos bagázs) és Lady Justice + Judge a mangásak, és az utóbbiak azon kevés mangás figura közé tartoznak, ami nekem is bejön. Az elvontság stimmel, de a Guild nagy része és az Arcanists szvsz elég konszolidált még neked is :P :D

Huntroll 2009.12.16. 11:46:32

@rudeboy1969: A teddy nagy cukiság, az új Irusk sem rossz, de nekem a régi póza jobban tetszett, az igazán kommandantos volt :D

_bala_ 2009.12.16. 12:28:33

Na, nekem ezért van itthon terepasztalom. :)
Itt garantált a jó társaság és a kulturált környezet. :) :D

Csak hogy ilyen vélemény is legyen...
Bala

Gerik001 2009.12.16. 18:11:19

SZerintem a Golem mellett szólnak a pincércsajok, de a kcs fenti helység mint játéktér, hát én nem mennék fel egyedül voltam fent szerény sulyommal és éreztem hogy mozog a léptemtöl a szekrény. 4-6 ember alatt nem lenne galéria többet.

Gróf Úr 2009.12.16. 18:28:01

@Gerik001: súlykorlátozás-tábla lesz a lépcsőn; akkor én is a pinyóban fogom tolni :-D

UBorka · http://blog.ubipage.hu 2009.12.16. 19:45:24

@Gerik001: Azok az én súlyomtól is mozogtak.. oda megerősítés nélkül nem engednék fel játékosokat. Plusz azok a szekrények és cuccok hova kerülnének?

A magam részéről sajnálom a dolgok alakulását, és mindenkinek a legjobbakat tudom kívánni. Azt, hogy ki kivel és hogyan boldogul úgyis a következő év fogja eldönteni.

rudeboy1969 2009.12.17. 09:02:17

@Gerik001: Szerintem ez a fenti helység csak találgatás volt Bencétől. Egyébként a legjobb hely a klubbnak a Playboy villa lenne, csak a Heffner bácsit egyszer úgy elkalapáltam 40k-ban, hogy nem engedi. De te különben is családos ember vagy!

@UBorka: Mi is. És így van ahogy mondod.

Mértkellnick? 2009.12.17. 09:55:25

Hát ez szopás... A Gólem volt az első hely, ahol igazán jól éreztem magam, (kívülálló játékosként) csupán annyit tapasztaltam: remek szolgáltatást kapok a pénzemért. A személyes háborúskodásról nem tudok, és nem is akarok megtudni semmit, csupán annyit jegyeznék meg, hogy elhiszem, hogy néhány ember nagyon berágott egymásra, csak arra is gondolniuk kellett volna, hogy ez legalább egy tucat másik ember életét befolyásolja. Mert az világos, hogy ha valaki feláll az asztal mellől, akkor a többi is követi, nem a birkaság, hanem a prakticizmus okán, senki nem akar új WM&H/Infinity/Malifaux klubot indítani, feldarabolni egy egyébként is kicsi (de annál jobb) közösséget.

Nyilván mindenkinek megvan a maga története és oka, nyilván, hogy ez csak egy átmeneti állapot, de akkor is visszalépésnek tűnik ez az egész. Persze amíg játék van, minden van. Reménykedjünk.

Gróf Úr 2009.12.17. 10:02:58

@Mértkellnick?: ha jól megnézzük, egy WM/H klub jobb helyen van a KCSnál, mivel ők a hazai forgalmazók; jobban tudják támogatni a társaságot (bár eddig is mindent megtettek, max riszpekt, lásd legutóbbi verseny). A Fityfirittyet/Malifauxt kicsinység féltem, mivel kiszakadt az anyaméhből idő előtt, de ha lelkes a közönség nem lesz baj. Ugyanakkor egy jövőbeni Fityfiritty versenyt igenis a forgalmazónál kéne tartani, hasonló okokból, amiért a WM/H most a "helyére került". Sajnos halottam emberektől olyan "hisztis" kifakadást, hogy "én oda a lábam többet be nem teszem", ami ugye kizárja azt is, h induljon versenyen, ha a Gólemben lenne tartva. Ez egy olyan kis közösség, miért kell rönkölővel darabolni?!?
Naiv optimistaként bízom abban, h kicsit nyugszanak a kedélyek idővel és lesz még szőlő, lesz még lágy kenyér :-)

geistwald · http://geistwald.blog.hu/ 2009.12.17. 10:55:57

@Gróf Úr: úgy kábé igazad van, így gondolkozik valaki, aki elfogulatlan és normális. Amiben nincs igazad, az az, hogy mindenkinek más az ingerküszöbe, és nyilván mindenki más tapasztalatokkal rendelkezik. Az én könyvemben téged is megsértettek, a tiédben meg engem se. Értsd: nem egy személyes ellentétben foglalok állást, és állok az egyik oldalra, hanem én magam vagyok az egyik oldal. Nem a többieket követve megyek máshova, mert egyedül is elmentem volna, ha mindenki más marad. Viszont pont emiatt nem akarok meggyőzni senkit semmiről, mindenki tegyen úgy, ahogy neki a legjobb.

Vasárnap ettől függetlenül a rhulic csürhe felhúzza egy lámpavasra
Mortenebrát :)

Gróf Úr 2009.12.17. 11:05:51

@geistwald: utólag baromira sajnálom, h nem voltam ott a megbeszélésen :-((( Így, kívülről és utólagos rekonstrukciókból vagyok kénytelen véleményt alkotni. Természetesen a döntésedhez jogod van és mivel szeretem a rhulic páncélokból fabrikált Deathrippereket veled tartok, hogy alapanyaghoz jussak :-D
Azért remélem, a nagy mészárlásban lesz időnk átbeszélni a dolgokat; félreértés ne essék, eszemben sincs valami proGólem mozgalmat indítani vagy bárkit bármiről meggyőzni, de halálomig harcolok a jogért, hogy
1.) ott és akkor játszak, ahol és amikor akarok és ezért ne legyek (vagy ne EZÉRT legyek) büdösbunkó
2.) a férfiak is szülhessenek gyermeket

rudeboy1969 2009.12.17. 11:10:07

@Gróf Úr: Szerintem ha a közösség marad a játékok is maradnak. Pont az a legnehezebb és a legköltségesebb egy stabil játékos közösséget felépíteni. Ha már megvan az a tucat keménymag, akkor a disztribútor "hátradőlhet", mert a reklámmal már nem kell törődnie, csak az eladásösztönzéssel. Ugyanis a meglévő játékosréteg fogja behúzni az újabbakat. Én nem féltem se a Fityfirittyet, se a Malacflút.

@geistwald: Az a durva, hogy a kis törpördögök Mo. egyik meghatározó frakciójává léptek elő 2 stabil játékossal :) A legalapabb cingár meg sehol :)

UBorka · http://blog.ubipage.hu 2009.12.17. 13:16:45

Szerintem versenyt átalában nem a forgalmazó szervez. Inkább az a jellemző - és szerintem a helyénvaló is -, ha tapasztalt játékosok a forgalmazó támogatásával szervezik a versenyt. Igazándiból a különbség technikai (balra keverem, jobbra kavarom), de a játékosok érzik a különbséget.

A KCS-nál én látom a tenni akarást, és látom azt is, ahogy szeretnének belefolyni (és kicsit beleszólni is) a versenyek alakulásába is. Hogy a GM merre lép, az a jövő kérdése.

Azt pedig nagyon sajnálom, hogy mindig van olyan ember akik miatt mások nem jönnek el versenyre. Tenni nem sokat tehetek ellene, mert sokan nem szeretnek állást foglalni (és inkább nem mennek versenyre) - én sem szoktam állást foglalni, de mégis elmegyek ahova csak tudok. Sajnos a 40K-s érában is látom, hogy 2-3 ember ellentéte miatt 10-12 lelkes játékos inkább sehova se, 10-10 meg ide vagy oda megy. Ha egy mód van rá, akkor ezt meg kellene kerülni WM/H és a többi új játék kapcsán. Ehhez azonban az kell, hogy a versenyek idejére a vitás felek fegyverszünetet kössenek, és valamilyen kompromisszumra jussanak. SZVSZ.

Gróf Úr 2009.12.17. 13:26:35

@UBorka: Hát mondta itt valaki, h a forgalmazó szervezi? De ő támogatja, ugye, mert elemi üzleti érdeke. És eme támogatás logikus feltétele, h ha már van neki is helye, hát ott legyen. Amúgy egyetértünk, sosem értettem ezt a "magyar átkot" :-(((

Mértkellnick? 2009.12.17. 17:04:58

@UBorka: @Gróf Úr: Engem is csak ez késztetett megszólalásra. Mindenkinek szíve joga elkerülni embereket, helyeket, engem csak az lepett meg, hogy ez egy olyan közösségben tűnt fel, ahol én eddig mindenkitől maximális figyelmet, segítőkészséget, korrektséget és barátságot kaptam. Persze ne legyünk naívak, minden közösségnek át kell esnie hasonló megpróbáltatásokon és szakításokon, de akkor is fáj, hogy ideáig fajulhatnak a dolgok. Ettől függetlenül azt mondom: zárjunk össze, miközben adjunk hangot az esetleges ellenérzéseinknek is.

geistwald · http://geistwald.blog.hu/ 2009.12.17. 17:25:26

@mindenki:
"Sajnos a 40K-s érában is látom, hogy 2-3 ember ellentéte miatt 10-12 lelkes játékos inkább sehova se, 10-10 meg ide vagy oda megy."

Az szomorú jelenség lehet, de most pont nem ez a helyzet. Egyrészt nem 2-3 ember ellentéte miatt alakult így, másrészt mindenki oda megy, ahova akar, akár több helyre is egyszerre. És senki nem fog senkit utálni azért, amiért ide vagy oda is jár az oda vagy ide helyett. Így 50 komment után essen már le, hogy nem arról van szó, amiről beszélgettek :))

tengerSAM (törölt) · http://tengersam.blog.hu 2009.12.19. 06:10:34

Valaki mondja már meg a frankót, hogy holnap 9 vagy 10 óra lesz a kezdés a versenyen! Fontos lenne!
süti beállítások módosítása