ezt írja a geek

Nincs megjeleníthető elem

boardgame news

Nincs megjeleníthető elem

tengersam wh40k

Nincs megjeleníthető elem

troll axer

2010.05.26. 11:46 | rudeboy1969 | 7 komment

Címkék: figura festés privateer press saját munka hordes

Lassan közeledik a Hordes MK2 megjelenése, valamint a Gamesday2010, ezért nekifogtam egy régóta porosodó projektemnek (lassan úgy tűnik nincs is másmilyen :)), és a hosszú hétvége a trollkin axer szörnyeteg kikenésével telt. A következő posztot szerzőtársamnak, Huntrollnak, a babakék szörnyek legavatottabb tologatójának küldöm, így a vizsgaidőszak közepére - végére.

 

Hála a tetves borongós időnek a képek kicsit sötétek lettek, de azért remélem átjön rajtuk a fíling!

 

A figurán rengeteg a fém felület, így a trollblood seregemen végigvonuló NMM sémát továbbvinni ijesztő gondolat volt. De valamit úgy tud az ember fejleszteni, ha csinálja, így végül a hosszú hétvégét kiszemelve a feladatra nekiugrottam.

A figura egy microartsos talpra került, mivel ez a fogaskerekes-romos téma nagyon passzol az Iron Kingdoms hangulatához. Szerencsére jó választásnak tűnt, szerintem a figura legszebb része a talpon lévő összetett fogaskerék rendszer. A festést is itt kezdtem, persze csak a szokásos, és már többször leírt kezdő lépések után.

Azért kezdő festőknek mégegyszer gyorsan, hogy ne kelljen visszalpozgatni:

  • - Sorjázás, szappanos vízben tisztítás, csapolás, összerakás, puttyzás.
  • - Fekete alapozás spray használatával, majd fekete festékkel a kimaradt helyeken.
  • - Nagy ecsettel gyors mozdulatokkal Schorched brown alapréteg felvitele. Úgy mint szárazecsetelésnél, azzal a különbséggel, hogy itt nem TELJESEN száraz az ecset
  • - Ugyanez, ugyanígy Regal blue-val, de már csak a szörnyre.

A föld barna árnyalatokat kapott, szárazecseteléssel. A kő pedig világosabb szürkéket szintén szárazecseteléssel. A moha pedig sötétzöld alapra világoszöld tónusokat kapott. A talp részleteinek megfestésével folytattam. A acél NMM részeket fekete, adeptus battlegrey, astronomican grey és skull white festékek blendingelésével festettem. A patinás sárgaréz már kicsit nehezebb feladat volt. Itt türkizzel kezdtem, majd erre az alaprétegre építettem fel a fekete + vermin brown + snakebite leather + skull white színeket. Az acél részeken schorched brown és vermin brown színekkel értem el antik hatást.

A figurán a bőrszínnel kezdtem (Nem vagyok rasszista, de minden warbeast színe a világoskék). Az alapra Lich purple + Regal blue keverékét festettem, ebből építettem fel előbb Enchanted blue-ig, majd (a legfelső fényekhez) EB + elf flesh-ig.

A kiltet Aberdeen színekre festettem. Piros alapra előbb regal blue hálót festettem. Igyekeztem a pirosat vastagabb vonalon hagyni, mint a regal blue csíkokat. A kék csíkok találkozásánál kialakult négyzeteket lich purple-re festettem. Majd óvatosan minden csík közepén húztam egy skull white vonalat. Végül pedig Iyanden darksun csíkokat festettem a piros csíkokra, úgy, hogy felváltva keresztezze, illetve alatta bújjon át a kék csíkoknak. Ehhez a művelethez ajánlott a jó 5 nullás ecset... Miután ezzel megvoltam, szétszárazoltam az alját a föld színeivel. Na ennél a lépésnél kell némi bátorság! :)

A bőrök barna színt kaptak, majd következett a fémvért és a balta NMM festése. Ez a művelet 2 napot vett igénybe, de a technika és a színek megegyeztek a talpon már használtakkal. A balta fején meghatározóbb a rozsda, ezért ott stripling technikával festettem. Ez egy ecsetgyilkos megoldás, a szárazoláshoz hasonlít, de a lényege, hogy a szárazecseteléshez hasonlóan előkészített ecsetet az ember a hegyével tömködi a festendő felületre.

És akkor most jöjjenek a képek:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://geistwald.blog.hu/api/trackback/id/tr302032530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Atis52 2010.05.26. 12:51:05

Nagyon-nagyon bejövős...szép munka ! :)

Huntroll 2010.05.26. 19:02:29

Kiváló munka, és kösz a figyelmességet. Egy már megvan :)

The PuppetMaster 2010.05.27. 22:04:44

Pont olyan, amilyenre számítottam: kicsit durva, kicsit fiús! ;>
Már várom a GG-s megmérettetést, Sir! (habár, nekem nem dedikáltad a posztot, azért lehet, hogy kirukkolok én is egy újabb kékséggel)

rudeboy1969 2010.05.28. 08:14:23

@The PuppetMaster: Nem lehet mindent neked ajánlani :) Lassan meggyógyulok és visszatérek az edzéshez, akkor majd adok pár tippet, mit-hogyan csinálj, hogy ne legyen csúfos lebőgés a vége :P
süti beállítások módosítása