ezt írja a geek

Nincs megjeleníthető elem

boardgame news

Nincs megjeleníthető elem

tengersam wh40k

Nincs megjeleníthető elem

a trigger happy vásárlók választása

2007.08.30. 15:57 | geistwald | 1 komment

Címkék: számítógép doom fantasy flight games táblás játék

Informatíve mindig is tisztában voltam vele, hogy létezik Doom társasjáték, mint ahogy például létezik Norbi 1-es fehérbor is. Csak azt nem fogtam fel teljesen, hogy olyasvalamiről van szó, amit ebben a naprendszerben bárki megvehet (és megvesz) a boltban. A potenciális vásárló persze nem én vagyok, különösen, ami a Norbi 1-es fehérbort illeti. A Fantasy Flight Games Doom társasjátéka ettől még érdekesen hangzik, mivel a kiadó nem jellemzően gyárt szemetet, és hála az égnek másvalaki már le is tesztelte helyettem.

Az első benyomásokról itt olvashatunk bővebben, valamivel részletesebb élménybeszámolót pedig itt és itt találhatunk a játékról. A forrásmegjelölés evangelistájaként megjegyzem, hogy ez a poszt nem jött volna létre, ha nincs tengerSAM Warhammer blogja.

A bejegyzés trackback címe:

https://geistwald.blog.hu/api/trackback/id/tr79188362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tengerSAM (törölt) · http://tengersam.blog.hu 2009.08.05. 12:32:51

Sajnos a linkelt bejegyzések azóta eltűntek a süllyesztőben... :(
süti beállítások módosítása