ezt írja a geek

Nincs megjeleníthető elem

boardgame news

Nincs megjeleníthető elem

tengersam wh40k

Nincs megjeleníthető elem

mozgósítás

2007.11.04. 20:53 | geistwald | 7 komment

Címkék: figura festés modellezés warmachine privateer press iron kingdoms saját munka

Megjött az első Privateer Press csomag, 500 pontos Cygnar haderő állomásozik az asztalomon. Az összerakott sentinel warjack itt látható baloldalt, jóbarátja, az ironclad majd a rendes képeken mutatkozik be. Egy állványra mindenképpen szükségem lesz, mert kézzel csak ilyen ótvar felvételt tudtam készíteni. Az se ártana, ha két percre kisütne a nap, de nem vagyok az a fajta ember, aki a légköri viszonyok mögé bújik. Ha lesz állvány, lesznek képek is. A figurákat addig a hivatalos oldalon megnézheti, akit érdekel: az 500 pontomban Allister Caine a warcaster (az epic figurát használom), a két solo a gun mage captain adept és a journeyman warcaster (utóbbira az IK-s Rutger Shaw-t igazoltam le), a jackek az említett ironclad és egy és a sentinel, a junitok pedig hat trencher, hat gun mage és egy trencher chain gun.

Jelenleg az összeragasztgatás és a greenezés zajlik, nemsokára pedig az összes base is elkészül, úgyhogy a napokban friss, részben zöld képek következnek. A base-ekről annyit, hogy a karaktereket, az egységek vezetőit és a duplikátum figurák egyik felét megemeltem, remélem, hogy sikerül őket hangsúlyosabbá tenni. Kis lépés az emberiségnek, de felfedeztem: a pezsgős parafa sokkal jobban faragható, mint a boros dugók, ezért mindenkinek javaslom, hogy próbálja ki. A PP figurákkal eddig nem volt különösebb gond, nagyon szépek, és sorjázni sem különösebben kell őket. Egyedül a Cygnar light jackek karjának az illesztésétől lettem rosszul. Belefúrni nem nagyon lehet, a kar pedig egy gömbfelületre illeszkedik, ami szerintem nonszensz. Kisebb bosszúság, hogy a gun mage captain fél fejjel alacsonyabb mindenkinél, hangyányit elmérték a figurát – ez szerencsére megoldható a talapzat beállításával.

A sereg színeiről annyit, hogy igyekszem eltérni a hivatalos királykék Cygnar-témától, azt nélkülem is festegetik épp elegen. (Ezúton is gratulálok nekik.) Mivel a trencherekből kiindulva a WWI hangulatra utaztam, eleve olyan figurákat próbáltam összeválogatni, amelyek kivétel nélkül hosszú kabátot viselnek. Az első ötletem a bőrkabát volt, ami valószínűleg remekül nézne ki a steampunk katonákon, de féltem, hogy az értedjöttünk-hangulat helyett Blue Oyster tribute lesz az egészből. A kék alap kiesik, marad régi kedvencünk, a feldgrau, amiről még az Ellenállók és Antifasiszták Szövetsége is elismeri, hogy jól néz ki. Persze a Royal Cygnar Armyról van szó, úgyhogy a kéket valamilyen szinten azért alkalmazni kell. A szürke és a kék jól meg is van egymás mellett, de nagyon lapos kombinációt adnak. Itt jön a képbe az égő narancs, amit a kabátok béléséhez használnék, és remélem, nemcsak életet visz a témába, de összességében is jól néz majd ki a sereg. A jackek esetében a narancs a szemük, illetve a kazánjuk fénye lenne, ami szerintem bőven elég, hogy feldobja őket. RGB-ben valami ilyesmire gondolok:



Egyelőre ez az A-terv, még van egy jó hetem, mire elkezdek festeni. Ha valaki egy kommentben bebizonyítaná, hogy rossz ötlet, annak hálás lennék, mert spórolna nekem némi fejtörést. (Meg is utálnám érte, de az majd elmúlik. :)

Kis hírek a nagyvilágból: a kollégáknál is mozgósítás zajlik, a jezsuita felhangokkal operáló Menoth sereg mellett a Murvai Műveknél összeállt egy nagyobb egység trollblood, valamint a budaörsi Circle horda is nagyon szépen alakul. Utóbbiról nem mutatok képet, mert meg lehet tekinteni a CoolMini galériájában. Mindenki fáradjon oda, és szavazzon egy hetest. A kredencen gyülekező trollblood klánt viszont közkinccsé teszem. Egyrészt jópofa, másrészt nagy öröm a kulturált Photoshop-felhasználó. Szomorú fejlemény, hogy a dire troll blitzer tetejéről időközben leesett a kis géppuskás pyg, de a legfrissebb értesülések szerint bármikor vissza lehet ragasztani.

A bejegyzés trackback címe:

https://geistwald.blog.hu/api/trackback/id/tr70218458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aqswdefr 2007.11.05. 08:35:55

www.parametal.hu
Ez itt van nalunk, nem tul dragak, en lapot vettem naluk. Ha esetleg.
mm

picidzé · http://librarian.blog.hu/ 2007.11.05. 10:27:11

Kameraállvány olcsó, érteeem? Médiamárktban van, érteeem?

geistwald · http://geistwald.blog.hu/ 2007.11.05. 13:55:23

Na akkor kéne még egy tipp, hogy hol lehet olcsón kajálni a Deákon, és mindent tudok :)

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.blogspot.com/ 2007.11.08. 21:27:00

Sőt! Nem is kell olyan messzire menni érte! Ott a Porst - vagy hogy a fenébe hívják - a Károly Körúton, ha akarod akkor kimegyek veled ebédidőben érte. Én is ott vettem az enyém, nem volt 2k forint.

Deákon nincs olcsó kaja, leszámítva a kínait az Operánál, de tudom, hogy nem csíped a 8 ízű csivavát.

schimiczkay 2007.11.09. 17:05:55

Üdv!

Már elég régóta olvasom a blogodat (még tengerSAM blogjáról találtam ide) és bejegyzéseid hatására is kezdtem el érdeklődni a PP-s játékok iránt, aminek egy Árkádia klubos bemutatójáték megtekintése, majd tegnap egy Trollblood Warpack lett a következménye :) A Cygnaros színsémád szerintem jó ötlet, a \"hivatalos\" kékség nekem elég volt ahhoz, hogy a Cygnar elsőként essen ki a frakciójelöltek közül...

geistwald · http://geistwald.blog.hu/ 2007.11.11. 19:34:14

Örülök, ha kedvet kaptál, szerintem jó döntés volt a trollblood doboz. Egyébként minden komolyabb háztartásban lennie kell warpacknek...:) Ha elkészülsz, küldhetnél pár képet.

schimiczkay 2007.11.12. 23:11:02

Az még kicsit odébb lesz, ha minden jól megy, december elejére lesznek festékeim, és még kézifúrót is be kell szereznem csapoláshoz... A hobbikezdés örömei :)

Ha már szóba került a Deák tér... Nem tudtok valami szerzámüzletet a VII. kerületben vagy környékén, ahol valami normális fúrót be lehetne szerezni elfogadható áron?
süti beállítások módosítása