ezt írja a geek

Nincs megjeleníthető elem

boardgame news

Nincs megjeleníthető elem

tengersam wh40k

Nincs megjeleníthető elem

1100+ pont cygnar eladó

2008.12.27. 03:50 | geistwald | 13 komment

Címkék: közlemény cygnar

Közben már el is vitték, úgyhogy tárgytalan.

Az van, hogy mióta beleugrottam az Everblight projektbe, kezd egyértelművé válni, hogy a Légió sokkal jobban tetszik. A figurákkal is jobban haladok, meg a játékstílus is úgy tűnik, hogy közelebb áll hozzám. Mivel a Warmachine-t sem akarom feladni, elhatároztam, hogy Cygnart lecserélem a Searforge listára. Egyrészt, mert abban nagyon kicsi a változatosság, tehát össze tudok rakni olyan 500 pontos listát, amiben minden jellegzetes Searforge egység benne van, és nemigen kell változtatni rajta. Másrészt a törpék (lassú figurák kazánlemezből hajtogatott ruhában) Everblight tökéletes ellentétének tűnnek, így nem csak az eltérő WM/Hordes játékmechanizmus miatt jelenthetnek majd változatosságot.

Lényeg a lényeg, a Maelstrom Games (aránylag a legolcsóbb európai díler) oldala alapján minimum 230 fontot ér a seregem, nekem meg 130 font kell a Searforge bandára. Úgyhogy ennyiért, vagyis a bolti ár valamivel több mint feléért adom a Cygnar srácokat, persze forintban, és mindenképpen egyben az egészet. Ez jelen pillanatban olyan 36 ezer HUF, de a font ugyebár hintázik.

A figurák legtöbbje sorjázva, összerakva ül a base-en. Egy-két kivétellel mindegyik festetlen, van köztük pár enyhe konverzió is. A lista:

  • Warcaster: Major Markus 'Siege' Brisbane, Captain Allister Caine
  • Warjack: Defender, Ironclad, Grenadier, Hunter, Lancer, Sentinel
  • Solo: Captain Arlan Strangewayes, Gun Mage Captain Adept, Journeyman Warcaster, Stormsmiths (3), Lady Aiyana & Master Holt, Rhupert Carvolo Piper of Ord, Reinholdt Gobber Speculator
  • Unit: Arcane Tempest Gun Mages, Black 13th Gun Mage Strike Team, Field Mechaniks (6), Sword Knights (10), Trencher Chain Gun Crew, Alexia Ciannor & the Risen (20)

Ha valamit kifelejtettem, akkor az majd kiderül. A geistwald kukac vipmail pont hu címen vagyok elérhető, egyebek közt.

Aztán írok majd normális dolgokról is nemsokára, köszöntem a türelmet.

A bejegyzés trackback címe:

https://geistwald.blog.hu/api/trackback/id/tr21843414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gróf Úr 2008.12.27. 10:27:55

Ez egy jó alkalom valakinek...

Ha esetleg akad érdeklődő, aki nem vinné el egyben az egészet, de megosztaná a költségeket én vevő lennék az Arcane Tempest Gun Mages osztagra és Alexiára és kis barátaira...

Huntroll 2008.12.27. 10:41:29

Öcsémet megkérdeztem, hátha érdekli, de sajnos Menoth sereget akar majd, és egyébként is szarul állnak a részvényei... (Igen, 12 éves gyerek xD)

Gróf Úr 2008.12.27. 11:03:10

Ja, és természetesen halál minden árulóra, aki eldobja a Hattyús Lobogót! :-D

geistwald · http://geistwald.blog.hu/ 2008.12.27. 11:55:32


A Menoth dobozokon ott a 16+ karika, Cygnar kell oda :)

Gróf: nem eldobom, hanem kiárusítom. Az csak gazdasági bűncselekmény.

tengerSAM (törölt) · http://tengersam.blog.hu 2008.12.27. 12:23:16

Na akkor ez lesza második jutányos aukció, amit kénytelen vagyok kihagyni, de legalább lett a karácsonyfa alá vadizsírúj netbookom. Na majd legközelebb.

Quirin 2008.12.27. 20:42:53

Engem érdekel - komolyan! Holnap megnézhetem, vagy kedden?

Quirin 2008.12.27. 20:44:02

Árkádiában, klubnapon. :P

geistwald · http://geistwald.blog.hu/ 2008.12.28. 02:54:21


Holnap (illetve ma) is, meg kedden is jó. Majd szólj, hogy melyik legyen.

Quirin 2008.12.28. 03:11:17

Megyek ma (vasárnap) 3-4 körül, 4 után biztos bent leszek és sokáig, valószínűleg. Viszek pénzt is, hogyha megtetszik, akkor elvihessem :P

Tartótiszt · http://geistwald.blog.hu 2008.12.28. 09:26:09

Muhahaha! Istenem, mennyi órát ölt bele a bütykölésbe... Jaj, anyám, ha belegondolok, nekem fáj. Pedig nekem nem szokott más nyomora fájni. :)
Én csak azért nem veszem meg, mert Leto egy b...

Huntroll 2008.12.28. 14:21:16

Nahát, Márknak lesz egy nem-teljesen-idegölő serege is? :D

aqswdefr 2009.01.02. 13:26:18

Huh, ez az everblight egy kicsit tüske-túltengéses.
süti beállítások módosítása