ezt írja a geek

Nincs megjeleníthető elem

boardgame news

Nincs megjeleníthető elem

tengersam wh40k

Nincs megjeleníthető elem

hat paraszt és egy elf

2010.05.20. 18:31 | rudeboy1969 | 4 komment

Címkék: festés modellezés warmachine privateer press saját munka khador

Amint az kedvenc fórumonkon kiderült, új szerkesztőnk BBZs alternatív figurákat keres a Kossita egységre. Nagyon sokáig állt nálam is a project, ám most végre sikerült rászánnom magam a favágók kikenésének.

Így elnézve őket egész helyre csávók/csajok lettek, bár tény, hogy első blikkre az ember a halálba kívánja őket. Most bónuszként zombikurva helyett egy szimpla elfet kap a kedves olvasó.

 Mivel erre az osztagra is jellemző a PP fukarsága (Nehogymár egy hatfős osztagból minden figura máshogy nézzen ki!), kénytelen voltam egy figurát lekonvertálni. Valamiért minden seregemben van egy "baltás gyilkos". Van egy a Space Wolfok között, jónéhány a DoW-ban, a ChaosZwergék meg majdnem mind azok. Biztos a kultúrkörrel magyarázható. Most is elkapott az ihlet, úgyhogy gyorsan átfaragtam a második őszintebajszos nyilazóst, 3 baltás üvöltve rohamozóra.

Miután nem volt egyforma figura a bandában nekiláttam a festésnek. A könyv alapján kezdtem a munkát, tehát a domináns színek a különféle barnák lettek. A kislányon eltértem a sémától és szöszire kentem. Majd a főparasztot nézegetve megjött az ötlet: egy igazi hungarikumot faragtam belőle a köpönyegének "subásra" festésével. Itt a barna alaphoz bronzed flesht keverve jutottam el a gugli által referenciaként kidobott képhez leginkább hasonlító alapszínig. Erre freehandeltem fel a mintázatot. Annyira jól sikerült, hogy már csak ezért is fel fogom rakni őket egy meccs erejéig.

Eyriss kisasszony pedig minden hadvezér álma, no nem a powercsöcsök, hanem a képességei miatt. Merő 3 pontért egy tízes osztagot is megérné belőle felrakni, de azt csak a retribúsön tud. Az epic verziót vásároltam meg, mivel a sculpt sokkal szebb, mint a simáé. Oké, hogy ő egy kéményen ül, mint valami elcseszett Mityulásbátyi, de legalább nem száll el a számszeríjának visszarúgásától.

Régen festettem már oxidálódó rézfelületet, ezért inkább ezt az effektet céloztam meg mint a PP által preferált fehérmárványt a szobron. A fekete alapra előbb türkizt festettem, majd erre szárazoltam tin bitzet, majd brazen brasst. A figura számomra legkedvesebb része a köpönyege. Itt egy faja kis átmenetet festettem, sötét türkizes alapra felfelé világosabb türkizt, lefelé peddig olivazöldet blendingeltem. Mostmár retteghetnek a fókuszkempelők!

A bejegyzés trackback címe:

https://geistwald.blog.hu/api/trackback/id/tr812018694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gróf Úr 2010.05.20. 21:58:44

Suba a subához, guba a gubához. Szépek, nagyon :-)

bbzs 2010.05.20. 22:35:20

megtisztelsz, bár legfeljebb vendégszerző... (bár rémlik, hogy itt a szerkesztő szó az olvasó szinonimája...)

a baltás faragás nagyon jó lett... meg persze a kenés is (kár, hogy nem nagyobbak ezek a képek :()

a malacflú nap óta ül kicsit ez a parasztos projekt, bár az sem segített, hogy szárazon összeillesztve a banyát (old witch) előbb azt hittem hiányzik pár darab a csomagból, majd utóbb rájöttem, csak egy fél kiló puttyra lesz szükségem...
(persze továbbra is várom az ötleteket kiinduló figurákra)

az alap elf sculpt-tal meg nem értem mi bajod, a szobrász megkapta az utasítást, legyen magyaros a figura, csak félreértette a hátrafelé nyilazást! :D
(egyébként nekem tetszik az alap, de valaki mercenarist játszhat a postán, mert míg minden khador cuccom ideért, ez bezzeg 'elkallódott'...)

Mértkellnick? 2010.05.21. 21:31:13

Már csak egy pulit kéne melléjük faragnod. :) Nagyon szépek.

rudeboy1969 2010.05.22. 08:11:44

@Mértkellnick?: Ez mekkora ötlet! Lehet, hogy megcsinálom második wardognak. :)
süti beállítások módosítása