ezt írja a geek

Nincs megjeleníthető elem

boardgame news

Nincs megjeleníthető elem

tengersam wh40k

Nincs megjeleníthető elem

vampire lord

2010.06.11. 12:27 | rudeboy1969 | 6 komment

Címkék: figura nap képe festés games workshop saját munka

Változatosságként a sok PP és Wyrd figura után felüdülés volt egy GW terméket kifesteni. A vámpírurat ajándékba kaptam, és bár nem gyűjtöm a csocsikat, és az igazat megvallva magát a figurát is elég ergyának tartom, nem ajándékozhattam tovább. Ezért váratott sokáig magára ez a project.

Mostanában sok új technikát tanultam, így egy olyan figurát kerestem amin az összeset felfesthetem gyakorlás képpen. Lacika mondta egyszer, hogy ha ő egy figurára minden technikát felfestene amit ismer, az a baba felrobbanna. Ez a vámpír lord azért egyben maradt, de már sistereg :)

A folytatásban található képek  a  coolminiornotra  is feltöltöttem, kérlek szavazzatok rá!

Íme a képek:

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://geistwald.blog.hu/api/trackback/id/tr392073982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tengerSAM (törölt) · http://tengersam.blog.hu 2010.06.11. 15:44:27

***** *** ****** *** ********* ** ***!
Egyszóval kib.szott jó lett!

Gróf Úr 2010.06.11. 17:13:49

Huhh, ez gyönyörű!

The PuppetMaster 2010.06.11. 20:37:27

És megint én! ;>>>

Adtam a CMON-on egy 8-ast!!! Miért ilyen magas (alacsony?) pontszámot? Elmondom hát, nyomban:

1. Mer' nincs 10-es! És 9-eset is csak magamnak adnék.

2. Szerintem "tiny but not scary"...nem elég vámpíros...

3. A kék kard über-brutál, de ide ez a szín nem való (vörös, zöld, bíbor, "gonosz-kék" már igen)

amúgy: grat!...mint mindig...

The PuppetMaster 2010.06.11. 20:46:25

Már megint én! ;>>>

Adtam a CMON-on egy 8-ast! Miért ilyen magas (alacsony?) pontszámot? Elmondom hát, nyomban...

1. Mert szerintem nincs 10-es! Maganak is csak 9-eset adnék.

2. Szerintem nem elég vámpíros a tag színvilága. Inkább "tiny but not scary" feelingem van.

3. A sárkányka nem elég látványos.

4. A kard über-brutál, mint a nagykönyvben, de nem a Lord kezébe való (egy vöröses, zöldes, bíboros ;>, vagy "gonosz-kék" kard már igen - vagy acél színű színárnyalattal).

Szóval...itt már nem a technika számít, hanem az egész!!!

Amúgy pedig: GRAT!...for the GrandMaster...mint mindig! ;>>>

The PuppetMaster 2010.06.11. 20:47:02

aszittem nem ment el az első...grrrrrrrrrr

Petrow 2010.06.14. 12:37:34

Lefogadom, hogy amikor a képeket töltötted fel CMON-ra, a nagy fotókat próbáltad egybe összevágni, és szentségeltél, hogy a nagy méret miatt nem férnek fel, na akkor PONT ott ült melletted asszony, megsimogatta a fejed, és azt mondta: "Drágám, nem a méret számít, rakd fel a kisebbeket"

Pedig ez annyira faszányos, hogy simán kaphatna 7-8 tizeddel többet, ha nagyobb kép lenne fent róla.
Amúgy le a kalappal.
süti beállítások módosítása