ezt írja a geek

Nincs megjeleníthető elem

boardgame news

Nincs megjeleníthető elem

tengersam wh40k

Nincs megjeleníthető elem

pirategirl on the table

2010.12.19. 22:49 | bbzs | 8 komment

Címkék: műhely vicc

drilled, pierced, glued

a napokban két furcsa nézettel szembesültem:

- kevés a minőségi poszt a geistwaldon (ezen nem segíthetek)

- az ecsetet kiválóan kezelő egyes fiatalok idegenkednek a figurák akár csak minimális konverzióitól is...

ez utóbbi kapcsán írok pár sort, semmiképp sem a "hogyan csináld" címke égisze alatt, de hátha páran bátrabban ragadnak fűrészt (ó igen) ezentúl.

 

 

érkezett hozzám a héten pár freebooter baba, melyeket elsősorban malackodásra szánok. közülük az első, Spitfire két okból szúrta a szememet: a fegyvere számomra elképzelhetetlen szerkezet és a vagány terpesze is inkább unalmasnak tűnt. (ugye minél több síkkal fedhető le a figura póza, annál több darabból kell összeállítanunk végül, ezt hozza az öntés technológiája. persze egybe öntve is lehet kiváló figurákat gyártani, lásd pl. GW BloodBowl babák (nem))

a következőket terveztem tehát: fegyver átalakítása, cowboykalap és csizma a western hatásért, egy lőszeres ládára fellépő láb faragása a jobb pózért. a figura nagy fejét meglátva a kalapról lemondtam, majd a láda helyére gondoltam valami vad neverborn trófeát - van is nálam pont egy Teddy, valaki? innen jött a szafarizó vadász képe, ahonnan pedig még merészebbet gondoltam: strandoló nina ortega.

fogtam tehát a figurát, és gátlástalanul darabokra fűrészeltem, majd azokat átfúrtam:

egy gémkapocs szálra felfűzve beállítottam a láb hosszát, majd alakra igazítottam:

szétfűrészeltem a fegyvert is, és szintén gémkapocs darabokkal újra összeraktam, kiegészítettem. a bal kézből pedig kivágtam a bunkót, a helyére egy heresy ghoul által fogott fejet illesztettem. a bézre pedig egy szétszabdalt crooked man került. (a machetét végül nem használtam fel.):

maradt egy kis puttyzás, ami nem nagyobb feladat, mint egyes PP babák alap GS igénye, egyedül a nőies formák megmunkálása lehet kihívás - már ha valaki erre nagyobb hangsúlyt helyez. mondjuk kiváló alkalom ez, hogy rábeszéljük az asszonyt lépjen már fel bugyiban a dohányzóasztalra, vagy ha ez boostolva sem megy, még mindig jó indok, hogy egy teljes suicide girls imagesettet átlapozunk forráselemzésként... kicsit elkalandoztam, de itt pedig a kész végeredmény, a strandoló kislány pózol a démonnal.

a terv szerint a döglött figura kapna egy nephilimes festést, a lány pedig egy hawaii mintás nadrágot finoman áttetsző ingecskével... (a projekt ezen része nem valósul majd meg soha...) és ennyi.

a blog olvasóinak 99%a nyilván készített már ennél jobb, szebb konverziót, így az írás a maradék 1%ot célozza, hogy egy játékmentes téli estén nyugodtan engedjen a kísértésnek, és darabolja fel azt a lányt, ha úgy érzi... (a gyenge képek miatt elnézést, az egész poszt azért készült, hogy bemutassam a jobban sikerült Ashlynn konverziómat a végén, de azt a fekete alapozása okán egyáltalán nem tudtam lekapni...)

ünnepek, pacsi!

A bejegyzés trackback címe:

https://geistwald.blog.hu/api/trackback/id/tr982526936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rudeboy1969 2010.12.20. 12:31:39

Teljesen menő konvert lett! Ez már konverzió, nem pedig a megszokott kitbashing!

A putty részeket tíz perc száradás után tessék nedves ecsettel tisztára simogatni, ha pedig még mindig maradt rajta érdes felület, akkor teljes kötés után vizes finom dörzspapírral felpolírozni!

bbzs 2010.12.20. 14:41:11

köszi, értettem!

Necron 2010.12.20. 18:50:06

Jól sikerült a hölgyemény! Amúgy minek fogod használni malacflúhoz?

bbzs 2010.12.20. 20:40:16

@Necron: a Guild csapatomat szeretném játékra alkalmassá bővíteni, Nino Ortega helyett használom majd alkalmasint... Sonnia Creed helyett pedig Curly Annt szereztem be, ő egy nagyon izgalmas figura... ha nem a ninjákkal lennék...

Necron 2010.12.20. 21:06:21

Nem semmi ez a Curly Ann! Ha hamarabb meglátom szerintem simán ezt használnám Hans helyett, hogy még több csajszi legyen a bandában. No de most már mindegy.

kabaman 2010.12.20. 21:47:43

Szép kovnerzió! Én ennyi vágás után már fél deciliter vérrel lennék könnyebb :-D

bbzs 2010.12.20. 23:07:54

@Necron: valahol itt a blogon szerepelt már egy felputtyzott mellű Hans, szóval nincs még veszve semmi ;)

ebből a szórásból (ff kalózok) szerintem még a Lady ütős nagyon...

@kabaman: kettővel ezelőtt a BB csapatomba kerülő csontik kezéről vágtam le a pajzsot... ott kiesett egy darab vér belőlem is :D azóta "kicsivel" jobban figyelek...

tényleg azért került ki ez a poszt, hogy arra biztasson mindenkit, "vágjon bele" ;) bátran... átlagos képességekkel (mint nekem) simán elérhetőek átlagos eredmények... (valójában meg a végtelenbe és tovább!)

malcolm 2010.12.21. 14:53:05

ÓÓ Mester akkor szerinted olyan átlagon aluli kézügyességgel rendelkező embernek is van remény mint én???

A konverzió szép lett GRATULÁLOK!
süti beállítások módosítása