ezt írja a geek

Nincs megjeleníthető elem

boardgame news

Nincs megjeleníthető elem

tengersam wh40k

Nincs megjeleníthető elem

gőzgépes ajrópabajnokságon jártunk

2011.09.27. 09:52 | rudeboy1969 | 5 komment

Címkék: verseny skorne warmachine táblás játék hordes wargaming cygnar trollblood khador cryx oetc

 

Ekkora lélegzetvételű cikknél mindig felmerül a kérdés, hogy hol is kezdjem el. Számomra fontos, hogyan is alakult ki a csapat, mennyit is készültünk, mekkora mázlink volt a fizetéssel még az árfolyam megbolondulása előtt. De igazából ez nem számít. Inkább próbálok többet írni a rendezvényről, hátha valaki kedvet kap jövőre csatlakozni. Mégis rendhagyó lesz az írás, mivel aki akart a csapattagok közül írni, azt beszerkeztettem a cikkbe, hogy minden egy helyen legyen, és a kedves olvasó megismerhesse a különböző nézőpontokat is.

Tehát:

Wolfi – fekete,

Pite - vörös

Dudi - Lila mint a liba ( ez nem lila bazmeg hanem PINK ! - Barbi )

xor – kékes :)

 

 

 

A csapat végül 3 részletben érkezett meg Salzburg festői (mondjuk inkább szobrászi – amennyit éppen fúrtak faragtak az utakon) városába. Mi hárman ültünk kocsiba. Az 550 km szinte végig pályán levezethető, viszont a sok cucc miatt kb 3 embernek kényelmes. A szállás csecse volt, végül kb 55 “ajró” volt 2 napra a háromágyas szoba reggelivel. Az ablakok forgalmas útra néztek, hűtő nem volt, egyébként szerintem más panasz a felszereltségre nem lehetett. Így 32 évesen szívesebben adtam be, mint a HÉT koleszát (nem mintha azzal probléma lenne,!). Ja a recepciós néni egy paraszt volt, a reggeliztető meg egy félautomata droid.

 

 

 

A város kb. 25 perc séta volt a folyóparton. A hangulatos folyópart a helyiek kedvenc helye, két híd között a rézsűn az odalett tinik szívogattak, reggae zenére dülöngéltek (szimplán kigurítottak a partra egy kb háromszázezres erősítőt…), vagy dőltek el ott, ahol a Zippfer legyűrte őket.

Sok a biciklis, de Dudi nagy bánatára kevesen használnak lámpát, ezt szóvá is tette. Péntek este már be is vetettük magunkat az éjszakai életbe, de nem nagyon fűztünk hozzá sok reményt. Ezzel szemben a helyi „Októberfesztbe” szaladtunk bele, ami az este továbbhaladtával egyre több nagymellűnek álcázott népviseletes nőstényt, és dülöngélő bőrgatyás Hansot jelentett.

 

 

Bár a lányok nagyrészt olyan bokával rendelkezetek, ami egy extrém Juggernaut felépítményt is elbírna (Dudi szerint), azért sötétedésre már egész vonzóak lettek.

Ha valaki arra járna, Mozart szülőháza előtti éttermet kerülje. Bár a nutella ízű pálinkájuk zseniális, de a kaja borzalmas. Pite például egy „aprócska” kb 5 forint méretű üvegdarabot talált benne.

 

 

Szombaton frissen ébredtünk, és mivel mindenki szerencsésen megérkezett, időben a helyszínen voltunk. A létesítmény leginkább a Művészetek Palotájára hajazott. A szervezők személyzet nélkül kapták meg, a büfét ők üzemeltették. Korrekt árakon volt minden (kivéve KV), de nem volt az árban étkezés. Szendóból be lehetett lakni, meg volt bratwurst meg chili is. Ilyen helyszínen verseny kis hazánkban sosem lesz, egyszerűen megfizethetetlen. A terepasztalok szép sorban álltak egymás mellett. A terepek ócskák voltak, viszont minden viszonylatban versenyre tervezettek. Mindegyiken volt egy darab a következőkből: domb, 4*4 szikla, 4*6 ház, linear obstacle, pocsolya ( a kedvencem:…), erdő, és az elengedhetetlen lábtörlő darab. Az erdő egy zöld filc darab volt egy árva fával rajta. Az alapja mindegyik terepnek négyzet alakú volt. Ez a szépérzékemet nagyon zavarta. Mindegyik asztalra 2 stopper is oda volt készítve, ezek nagyrészt működtek is. Még szerencse, hogy annyit küzdöttem a sakkórákért. A deathclock rendszer zseniális, biztosan alkalmazni fogom idehaza is. Egyikünk sem küszködött az órával 50 pötty ide vagy oda, és a meccs sokkal pörgősebb, izgalmasabb. A csapatkapitányi feladatok az elején nem voltak túl szigorúra véve (szerencsére). Még idehaza azt hittem, hogy kb egy ablaktalan helységbe terelnek majd be minket, ahol megtörténik a párosítás, végül közöljük a tagokkal, hogy ki megy ki ellen a levesbe. Ezzel szemben mindenki körbeállt minket és kajabált, hogy „Én elviszem a skornet!!!”, szóval a felelősség lekerült a vállamról. Mivel kockadobás döntött, hogy ki teszi be az első listát, mindig nekünk kellett elsőként színt vallani. :) (Ezzel persze már mindent elmondtam a versenyről akár be is fejezhetném a cikket…) Mindenki egyszer került hát jailbait szerepbe. Az olaszok a párosításra elővarázsoltak egy laptopot, és büszkén ecsetelték, hogy informatikusuk milyen csecse párosítás optimalizáló programot írt. Aztán kiderült, hogy az egész egy random generátor…

 

Mivel feltételezem, hogy a srácok az utazásról, szállodáról, körülményekről már beszámoltak, én csak a meccsekre szorítkoznék, legfeljebb kommentelem majd, ha valami szerintem fontos kimarad. :)

Elöljáróban, bár valószínű, hogy más már mondta, de mivel órát használtunk, minden játékosnak 60 perc állt rendelkezésére. Ha ez letelik, a játékos abban a pillanatban bukott. Amennyiben bármelyik turn kezdetekor mindkét játékos 5 perc alá kerül, de egyik óra sem jár le, vége a játéknak és jön a tiebreaker.

A mi listáink itt találhatók:

http://www.taurusiuvavi.at/phpBB3/viewtopic.php?f=56&t=586&sid=0a81eac8d32410b10b2232594b6b17f3

 

Első ellenfél a legellenszenvesebb nevű német csapat lett. Pelyhedző szakállú puják. Előzetesen megnézve az eredményeket már lehetett tudni, hogy kemények lesznek, hiszen tavaly az első négy helyen svábok végeztek. Azért ennek még egészséges önbizalommal mentünk neki. Na ez nagyon gyorsan elmúlt amikor kikaptunk 5-0-ra. Ezzel nem lenne baj, de a meccsek végén nagyon csúnya meglepetések jöttek ki. Én csak a saját meccsemről tudok nyilatkozni. Bedobtam magam a levesbe, megkaptam Cryxet, pDenyt zászlófoglalásban. Az oké, hogy az anyaföld átka rajtam volt, az is oké, hogy a csávó kidobta a szememet is. Az már nagyobb baj volt, hogy (és itt senkit nem akarok megbántani!!!! Sem Zolit, sem Warbosst, sem Dávidot) a srác keményebb játékos volt, mint a helyi méta Cryx képviselői. Olyan kombókat hozott ki, hogy konkrétan esélytelen voltam végig. Hiányzott a RNG/ a stealth ignorálás/ dinájolt, szóval végig a bájrúd rosszabbik végén tartott. KŐNYŐRGŐM AZ MAR MI, HOGY DOBAS NÉLKŰL SZED LE UPKEEPET???!!!! Mire a kulcsfiguráira kiizzadtam valami eredményt a seregem a casteremre, egy menekülő kossitára és Sanyira fogyott. Nála az upkeep leszedő és a nagyjack már kuka volt. Csakhogy Irusk majdnem full woundon volt, Iron Flesh volt rajta és ARM 21-el campelhetett. Mondom magamban kibekkelem amíg lejár az órája, és ha esetleg jön egy zsíros célpont bekockáztatok egy-egy AoE-t. Nekem volt még 36 percem, neki 11. Am ekkor a csávó közli, hogy innentől úgyis vége, mert lefuttatja az idejét és győz tiebrakerrel. Ez igaz is, mármint tiebrakerrel tényleg nyert, csakhogy ahhoz mindkettőnknek le kellett volna futtatnia az órát 5 perc alá, ha csak ő teszi meg, akkor over neki. Félreértés ne essék, egy majdnem teljes sereggel nem megölhetetlen egyetlen caster sem, valamint, ha elmozdulok a zászlótól nyer scenarióval. Én biztos, hogy ráslammeltem volna az egyik arcnodedal egy mechathrallt, aztán c.gasp, és a többi finomság. De azért így bemondásra nyerni nem szép dolog. Ráadásul nem volt jófej a csávó, a kis barátja pedig aki a hátamban állt, és végig röhögve kommentálta a sz@r dobásaimat meg az ellenfél zsenialitását annyira idegesítő volt, hogy csodával határos módon álltam csak meg azt, hogy egy beszólással elintézzem.

A többiek sem jártak sokkal jobban. Pite ellen becsalta a csávó a rohamtávot, lebegőkezű mérést előadva, és dobásparádét bemutatva. Második körben akkor van csak matematikai esély arra, hogy a macik közül valaki elérje Molikot, ha majdnem szemben állnak, és Vlad rak mindegyikre boundless chargeot. Ezt 6”-re tudja megtenni, de ha mellette S&Pzik, akkor max EGYRE tudja kirakni a +2” rohamtávot… Egyetlen esélyesünk Dudi volt. Destruction küldetés Kraye+2*Hunter barátaival Harbringer ellen. A győzelem hajszálon múlt. Dudi azonban felváltva dobálta a dupla egyeket és a dupla hatokat. Csakhogy utóbbiakat mindig villámhívásra (24 villámból 1 sem jött le), előbbieket meg minden másra. Így 5 kör alatt tudta csak az objectet lelőni. 2xhunter és Kraye maradt meg a seregből, Harbringer, a kórus és az avatar ellen. Sajnos nem volt már hely hova futni és lőni Menoth Jackjét :(. Azt pont láttam amikor dupla egyet ugyanarra dobott újra – dupla egyre. 0-5 oda. Mindegy gondoltuk, így legalább a következő ellenfél könnyű lesz. Szerencsére nem így lett.

 

Szóval első meccsem, Khador ellen. Nagyon gondolkoztam, hogy melyik casterrel menjek, de végül eMakeda mellett döntöttem. Ellenfelem pVladot hozta (középtájon található):

http://www.taurusiuvavi.at/phpBB3/viewtopic.php?f=56&t=578

Erre a meccsre nem szeretnék sok szót vesztegetni, ellenfelem kezdett (btw, mind az 5 kezdődobásban alulmaradtam), csalással megölte Molikot, utána kidobta a szemem is, és már csak arra tudtam koncentrálni, hogy ne kapjon control pontot. Ezzel a csapattal nem szeretnék többet foglalkozni, eddig sem szerettem a németeket, ez az állapot, ha lehetséges még romlott ennek a meccsnek a hatására.

 

Első meccsem Everblight ellen : ( Revelation )

Választhattam Lylith és valami más közül, tippre azt hittem eLylithel van dolgom, persze nem kérdeztem meg így Borkát választottam erre a meccsre mivel féltem hogy Grim nem birná ki a rengeteg lövést feat körben, Borkának meg van WindWall-ja.

Aztán kiderült hogy pLylith az ellenfél, az Iron Fleshem nem ért sokat a feat körben, Mulg benézett egy rohamot, beért volna, de belelógott az egyik zászlóba. Volt még egy adag raptor és a szólójuk, ellenük nem igazán találtam meg az ellenszert itthon sem, most sem lett meg. Light cavalry moveval simán írt egy pontot miután kicsit kipucolta a zászló környékét. Megjelent a másik zászló, azt pedig egy Feralgeistel foglalta a másik oldalon köv körben, én pedig addig azt hittem hogy túl olcsó hogy foglaljon. Beküldtem pár szólót negálni, de pont sikerült leszedni őket, pedig a Champion Hero megdobott vagy 4 toughot. Nem a kockákon múlott, csak bénázáson és butaságon..ezvan :)

 

Második ellenfél az informatikus vénájú olaszok. Mind hatalmas arc, nem tévesztették össze a versenyjátékot a véres nyerni akarással. Mivel magamat dobtam be csalinak, megkaptam eMorghult. Elsőre temettem a meccset. Skorne ellen MK2-ben talán egyszer nyertem eddig, eMorghul ellen még sosem. A két feat kiiktatja egymást, de a legnagyobb trükkömet a halhatatlan IFP-ket konkrétan feleslegessé teszi. Magas def ide vagy oda, az anatómiai precizitás és a borzalmas sebek kombó viszi őket. Így nagyon defenzíven játszottam. Még így is megkaptam Molikot a második körében. A támogatás miatt azonban a caster is előreavászkodott. Ez a második körömet a túra fénypontjává tette. Előbb a seregemmel kivettem Molikot. Aztán a hős szerelők (nem a pancserek akik vasárnap voltak szolgálatban) közül egy előrefutott és szögben megállt. B09 imprinttel és boostolva leslammelte a csávót, aki nemcsak lekapta a lábáról a mestergyilkost, de zsákjában lapuló lopott fém még egy combosat bele is vert. Ekkor jöttek a kossiták, akiknek még pont eszükbe jutott a stealth, és közelebb mozogtak. Az 5. csávó vitte haza a trófeát :). Dudi itt is szórta a kígyószemet, és ellenfele hihetetlen mázlival húzta be eKayával a casterkillt. Pite hozta a meccset, de a többiek elvéreztek. 2-3 oda.

A csávók hihetetlen arcok voltak. Ha náluk lesz nemzetközi meccs, mindent megteszek majd, hogy menjek.

 

 

Második meccs, Cryx ellen, lista itt:

http://www.taurusiuvavi.at/phpBB3/viewtopic.php?f=56&t=580

Ez fixen Zaalt jelentett a sok construct miatt, Tartárszósz nem is tudott csinálni semmit egész meccsen (feattel együtt két thresherön kívül :) ), ellenben General Slaughterborn kétszer (feattel) is végiggyalogolt egy-egy unitomon. Ellenfelem eAsphyt választotta. Itt nagy adok-kapok ment, végig jobban álltam, és minden körben tudtam arra figyelni, hogy ne tudjon a feat-jével nagy kárt okozni. Közeledett a végelszámolás, fogytak a seregek (neki már csak egy sérült Nightwretch-e volt, és talán két bane thrall, és még mindig nem tudott feat-elni, márpedig még egy kör és nyerek, a szájában volt a majdnem sértetlen sentry lockerrel, így a featje semmit sem ért volna, csak messze tudta volna lepakolni a 10 warriort. Így eAsphy becharge-olta a Sentryt (23-as ARM). Nem hittem el, hogy végezhet vele amikor elkezdte osztani. Hihetetlenül jókat dobott, csak pislogtam. Am a végére így is csak egy focus-a maradt, a Sentrynek pedig 4 woundja. Vesz egy támadást, talált (5re egy dobást sem tudott 2 kockával véletlenül sem elrontani, de sebaj). Tehát sebzés két kocka -8, 4 wound kell bele. Hm, dobás, természetesen dupla 6. Sentry removed, Tartarus és Slaughterborn a helyére berak, és 8 bane knighttal végiggyalogoltak a seregemen, maradt egy extoller soulward, Aptimus Marketh, Zaal, meg talán pár swordsmen. Gyorsan kiszámoltam, hogy neki 4 pontja maradt, nekem pedig 5 (azt hiszem amúgy Wolfi dobta fel először, hogy tiebreakerrel nem nyernék-e), és mivel a srácnak már csak 2-3 perce volt, nekem meg 12, lefuttattam az órát, így vége lett, tiebreakerrel 51-50-re nyertem. Huhh, necces volt, de amilyen mázlistákat dobált a srác, szerintem megérdemeltem. :D

 

Második meccsen eKaya és a farkasok ellen készültem eStryker barátommal. Az olasz 5 farkast hozott. Stryker a jackjei romjai mellett áldogált és nagyon mérges volt, mert Rowdy ellenrohamból (kígyószem) nem talált és elvesztette régi barátját. Ezért csalinak kiállította B13 tagját Lynchet, akit farkasok rohamoztak meg. Körönként 1, akiket rendre egyetlen ütésből levágtam. Miután nem maradt a kislánynak beastje, csak Lariss (2! woundon túlélte az előző kört), teleportált és egy szerencsés 14 to hit, 15 to wound kocka dobással a vereséget jelentő utolsó ütést rámérte eStryker-re.

 

Második meccs a vicces olaszok ellen, újra Everblight. Saeryn, itthon még nem találkoztam vele, a featjét tudtam hogy nincs melee támadás ezért Grimet vetettem be ellene.

A küldetés Destruction volt, az volt a tervem hogy a Bomberrel megdobálom rögtön mádosik körben, qurva jól dobok és minden jó lesz. A Swamp Gobberek tettek róla hogy ez ne valósuljon meg, a füstel tökéletesen kitakarták az Objektívát, a Bomber pedig túl messze került a fő harcoktól hogy segítsen. Ezután következett egy olyan rész amit leginkább szétszórtság jellemzett a részemről, kicsit sebeztem ebbe a beastbe, kicsit abba. Tudtam hogy az Angelius respawnolni fog ha megölöm, mégsem készültem egy befejező csapással, így túlélte. Aztán az Armor piercing megtette a hatását az objektíván, közben a Scytheanok szétcsaptak a sereg közt. Itt már nem volt ötletem arra hogy mihez kezdjek, a köv Scythean elérte a másik objektívát és könnyen kivégezte.

 

 

 

A két vereség után már tényleg relax ellenfeleknek kellett következnie. A terep már relax volt...

 

 

A helyiek legjobb arcai következtek. Csak olyan srác, aki a játék élvezetéért játssza a machinet. Atköltötték a régi osztrák himnuszt, és mindenkinek azt énekelték. Le a kalappal a srácok előtt, bármikor szívesen játszanék ellenük sörmeccsen. Ellenfelemen csattant minden frusztrációm. Kraye t4 listáját kb 5 figura veszteséggel döngöltem a földbe. A kossiták is elfutottak végül, pedig hihetetlen epic meccset nyomtak a liba szerelőkkel. Annyira, hogy végül a casternek kellett kisegítenie a tisztes „jómunkásembereket” és „jómunkásgobbereket”. A favágók meg is törtek, pedig Yuri már üvöltött nekik, hogy „Nem látjátok mögötte azt a b@szott nagy gőzgépet? AZ a B09”. Minden figurát elpusztítottam, legvégül a castert agyonvágta a B09, aki az affinity miatt már járt az ellenfél deployában is, összeszedte a hátrahagyott sátrakat, a caster pénztárcáját, csinált néhány fotót, stb... Ha csak az eredményt nézzük csúnya meccs volt, de mindketten nagyon jól szórakoztunk, egy-egy jeleneten sírva röhögtünk. Max Respect. Dudi is hozta végre a kötelezőt, Misi órával nyert, Pite behúzta a másik skorne-t. Egyedül Xor vérzett el, mert benézett egy objektívát. 4-1 ide.

 

Harmadik meccs, Osztrákok ellen:

http://www.taurusiuvavi.at/phpBB3/viewtopic.php?f=56&t=591

Skorne belharc lett, Rasheth ellen eMakeda. A srác jó fej volt, és nagyon vágta Rashethet, a gatormeneket mindig is utáltam, nagyon jók ellenem. Itt is nagy volt az adok kapok, de Molik animusa és egy linear obstacle (a gladiator legnagyobb ellensége :) ) segítségével előnybe kerültem, ám mivel Rhadiem flankelve nem tudott lenyomni két kör alatt két beast handlert (egyszer sem tudtam 5öt dobni...), a gatormenek pedig hozták magukat, később kiegyenlített lett. Neki csak a basilisk maradt (bár eléggé sérülten) és egy paingiver task master meg pár beast handler (6 pont), nekem meg csak Rhadiem, meg két fél paingiver osztag, és 02:19, ha eszébe jut lefuttatni az órát, 49-48ra ő nyer. Viszont nem jutott eszébe, és 5:05nél, 5 másodperccel a vereségem előtt átadta a terepet! eMakedának volt egy charge lane-je Rashetre, így megvágta magát, engine of destructionnel oda is ért, és volt 6 ütése ami csak snake eye-ra mellé, és a sebekből már kettő bent van. Esélye se volt szegénynek. :)

 

Cryx ellen játszottam a harmadik mecsemet. Terminus és vagy 25 kalóz szelleme állt velem szemben. Rowdy és Thunderhead ütötték, dobálták az ellenfél Jackjeit, majd a lovasroham végleg támadásra késztette Terminust, aki featezet és elkezdte megölni bátor lovagjaimat.”Terminus 14”re!!!! Max 2ütés! Most meglesz!” -gondoltam és ekkor mint valami Isteni sugallat balról a következőt hallottam:

Dudikám, nehogy elb@szd, Feat köre van, várj még, nehogy neki menj! Nagy levegőt vettem és utólag ledobva, nem jött volna össze... Kivártam és köv.körben 2 ütésből végre sikerült.!

Dudi győzelmében közrejátszhatott még a dobásainak látványos javulása is:

 

Harmadik meccs a vicces osztrákok ellen és én voltam az egyetlen aki vesztett, Orboros ellen nyomtam. A küldetés a Process of Elimination volt és eléggé benéztem. Cassius érdekes warlock, de nem volt arcletépően erős. Grimet vittem ide is és elég jól is álltam, a jobb oldali négyzetet javarészt kipucoltam, bár előtte a srác már írt egy pontot. Aztán elkövettem azt ami miatt végül vesztettem, a Bomber a maradék 3 druida helyett dobott két bombát a Wurmwoodra amivel semmit sem értem el. Utána a túlélő druidákkal lepusholt a négyzet széléről, a Megalith leslammelte a Bombert a téglalapról és vesztettem. Grim és a Beastjeim ( 4db) gyakorlatilag sértetlenek voltak, veszteségem alig, de mégis elment a meccs...

Itt már kezdett nagyon ciki lenni a dolog, Rudi végre nyert és elkezdte szívni a vérem minden alkalommal, de szerencsére nem tartott sokáig :)

 

Az este ugyanúgy telt, ahogy pénteken. Bár az olaszokkal megbeszéltük, hogy ütközünk, mindkét csapat elveszett a csöcsök labirintusában. Állítólag nyári slágereket énekeltünk Dudival, de ez csak kitaláció.

Éneklés volt valóban, de még milyen szép, én nem tagadnám le ha nekem ilyen szép hangom lenne. Ja és Rudi ilyen srácokat eszik reggelire mint [Wolfi|Pite|én].

Itt jött a pihi, mivel javuló tendenciát mutattunk nem volt rossz a hangulat, Rudi is nyert, úgyhogy nagy volt a szája. :)))

 

 

Vasárnap meglepően frissen ébredtünk. Kicsekkoltunk a szállásról, és irány a verseny. Majdnem elkéstünk, mert rossz kereszteződésnél mentünk le. Hál istennek megvártak.

 

Negyedik ellenfél a kőkemény német csapat volt. Kapitányuk a PP itteni nagykutyája, rules marshallja, és még sorolhatnánk. Jó arcok voltak ők is, és bár rajtuk volt a lehengerlő „mindent a győzelemért” német mentalitás mégsem volt egyik sem komplett seggluk. Retrit kaptam, Ossiánt. Volt szöcske, karakter jack, mage hunterek. El is rontottam, mert túl deffenzíven játszottam, de igazából a csávó kidobta a szememet is. Az még hagyján, de én meg hihetetlen trén dobtam. Végig nekem kellett az eredményért futnom. A meccs akkor ment el, amikor a 3 fókuszos B09-et nem tudtam megjavítani egy háromfős szereléssel. Mivel a mozgás hiányzott nem érte el a zsíros célpontokat. A hail mary kísérletem is bukott. Altent kiszabadították a kossiták, akik véres rendet vágtak a MHA-k között. Alten lövi a castert, talál, de alig sebez. A caster előtt álló Aiyana Holt duóból egyet kell kinyírnom. Két widowmaker áll céloz. Talál 6+. Csak az egyik van meg. Sebzésből véd 1-et. 3 NYAMVADT SEB!!! (Ez milyen már…) Irusk ezért lőni nem tud a casterre, de azért viccből bevállal egy airburstot. Akkorát verek bele, hogy 3 woundon marad (mint Irusk). Eiyrissre már nem marad boostom, mert kell az IF Iruskra. Ugyis elviszi a mini S&P. Persze 2 woundon kibírta. Onnantól könnyű győzelem neki. Eiyriss levette az IF-t, aztán agyonlőtték Iruskot. Mindegy gondolom, hiszen így legalább látom Dudit győzedelmeskedni. Ja persze. Csak már megint olyan szerencsétlen, hogy az már fáj. Pite behúzta órával, Misi kikapott, minden szem Xorra irányul. Másik pIrusk nagyon izzad, de olyanokat dob, hogy már nem lehet kitranszferálni, hiába van még fury Borkán. Szóval az két tough Borkának, ha megvan nyertünk. Első már egy kövér egyes. 1-4 oda.

 

Második nap, negyedik meccs, német profik ellen. De ők legalább nem csaltak:

http://www.taurusiuvavi.at/phpBB3/viewtopic.php?f=56&t=583

ismét eMakeda ment, ezúttal Zaal ellen. Srác itt is jó fej volt, és jól játszott, de a seregösszeállítás véleményem szerint predesztinálta a bukásra. Mindent tudtam counterelni, Hakaart és az ancestral guardiant hagytam a végére, Kovaas volt csak necces, mert Strangleholddal kétszer is meg kellett dobnom 3 kockával a hetet, amit szombaton milliószor elrontottam. Végül neki maradt Zaal kábé 7-8"-re eMakedától, és 2-3 paingiver, nekem pedig 3 cetrati, pár swordsmen, egy extoller, egy agonizer (bár ez csak pontban számított), meg 2 unit (3+4) beast handler, és rengeteg időm, míg ő már 5 perc alatt volt, így feladta (ami sztem nem volt fair, illik megvárni, hogy kivégezzenek,én sem adtam fel a német sráccal szemben).

Azért Makeda megmutatta , hog ymiért ő a Supreme Archdomina, és vezeti a Skorne birodalmat. :)

 

 

Negyedik meccsem életem legnehezebb összecsapása volt. eHalye ellen játszottam. 50%ban megegyezett a seregünk, csak az ellenfél 8+ dobásátlaggal, én 4+ és 8 kígyószem. Végülis eStryker kinyírt mindenkit,egy Stormcladet, 4 Lovast, Lancert egy kivételével az összes precursort. Ha sikerült volna 4ből, csak 1x 4+dobni, akkor squire control pontot foglal,1 elég, én lefuttatom az órát és eSryker 4”et hátra mozog e Haley casting RNG-en kívül marad és nyerek. Ez Számomra lehetetlen feladat volt... mármint a 4+

 

Eljött a negyedik meccs, én lettem az első ember és egy Khadoros srác választott engem, én újra kértem a Process of Elimination-t, valamint Borkát mivel Khador ellen ő kell, senki más :)

A srác nagyon rendes volt, rögtön az elején meghívott egy sörre ( bunda nyilván ). A listája pIrusk volt Kayazikkal és Nyss hunterekkel, Great Bears, Widowmakers, ami kell. Szóval tudtam hogy extrém defek ellen megyek, meg sem próbáltam őket eltaláni, inkább a fennblade befut majd beast slammel taktikával próbáltam őket megritkítani, supertogh ide vagy oda, valamennyi elhullott. Azt kell mondjam hogy a meccs nagyon jól ment, egy dolgot néztem be csunyán, egy Mulg Tramplet akartam összehozni de nem ért volna oda, és mivel a talajt rengeteg ellenfél borította meg sem mozdult. Borka közben berohamozott előre hogy meglegyen Mulg kontroll zónája, aztán kezdett forró lenni a pite elől ( nem az a pite ).

A bal oldali zónában viszont már kezdett nagyon jól kinézni a dolog, a Champion Hero egy zsíros tresherrel leszedte mind a 3 Great Beart és egy Widowmakert, írtam egy pontot. Most jött a nehéz rész, a Spriggan már ütötte Borkát és valamennyit belé vert, én megpróbáltam az Earhtbornal szétcsapni, MAT 6 a def 12 ellen, P+S 20 a 21 ellen, menni kéne neki, hát nem ment, összesen 10 seb ment be 3 különféle oszlopba, a jack sértetlen maradt. Aztán újra jött az ő köre, minden ment rá Borkára, Mulg sajnos nem tudott mozogni. Gorman megküldte olajjal, eEiryss berohamozta, leszedte az Iron Flesht, maradt egy Def 10 Arm 21, meg a Tough. Ha sikerül bármijét kiütni a Spriggannak, lándzsát, vagy cortexet túlélem, de így nem volt esély, csak a 2 tough, de az már durva lett volna.( kör végén várt volna a 2. kontroll pont és a győzelem)

 

Otödik ellenfelünk a majdnem svéd csapat volt. Eredetileg IKEAsnak indultak, de végül 5-ből hárman (egyikőjük utolsó pillanatban) lemondták, így német csapat lett svéd zsoldosokkal. Én bevállaltam a Menothot. Na mondom olyan régen volt már Harbi. De eFeora áll fel. Szegényt annyira elvertem. Roszzul is dobott (bár igazából 9-ekre ment végig, de ez az átlag odakint a többi csapatnál),de nagyon tré matchupba szaladt bele. A tarpit egységem felfogta az errantokat, a mesterlövészeim kiszedegették a flameguardot, meg a supportot, a kossiták hátul avászkodtak, sőt még az avatarba is beleraktak 3 sebet., és bár a tüzek vitték őket, gyorsan ugyanúgy álltunk, mint én az első meccsemen, csak az előjel fordult át. Ő ugyanazt tette mint Irusk, fókuszcamp, és előre. Mivel már volt benn 3-4 seb Feorában a widow-k miatt, gondoltam nem leszek olyan mint egyesek (khm…) és bevállaltam egy rohamot Iruskkal. Kapott egy battle lustot, és két ütésből agyonverte a tűzről pattant menyecskét.

 

Pite egy Boy George utánzatot kapott, aki bár nagyon rendes srác volt, nem rendelkezett semmilyen játéktapasztalattal, szóval tanítójelleggel kellett eltaposni Molikkal. Misi megcsúszott az órával. Sokkal jobban állt mint ellenfele, és óralefuttatással nyerhetett volna. Azonban a bíró azt mondta, hogy ez nem szabályos. Mivel pont ott álltam, kicsit elkattant az agyam. Beálltam a szervező srác mellé (+30 centi és +50 kiló), csak óvatosan jelezve, hogy ha ezt most meglépi akkor szájbavágom, majd megmondtam neki, hogy ha már deathclock rendszert alkalmaznak, az óra menedzsmentje ugyanúgy a stratégia része, mint a terep. Közben odajött a Rules Marshall srác, és nekünk adott igazat. A bíró boldogan, hogy a felelősség lekerült a válláról már elfogadta a dolgot. Sajnos amikor Xorral játszotta el ugyanezt nem voltam ott, pedig a szomszédos asztalon játszott. Dudit megették a nyaligátorok. Vajon miért? Már csak Xorra vártunk aki már megint kénytelen volt toughra játszani Borkával, de ezt most behúzta. 4-1 ide.

 

Utsó meccs, német-svéd vegyes csapattal szemben:

http://www.taurusiuvavi.at/phpBB3/viewtopic.php?f=56&t=588

Mercenariest kaptam, Magnus ellen Zaalt küldtem. Hát itt nagy mákom volt, a srác abszolút kezdő volt, én magyaráztam neki a szabályokat, és szóltam, amikor elfelejtett ezt-azt. Jó listája volt, a renegade-ek a második körben majdnem kicsinálták Zaalt, bár mint kiderült nem a LOSt ignore-álják, hanem arcing fire-ösök, de nem csekkoltam a kártyáját, így elhittem neki, róla elhiszem, hogy nem direkt csinálta. Már-már azt hittem, hogy tipikus oktatójáték lesz és elveretem magam vele, de annyira lassú volt szegény, hogy lejárt az ideje, amikor nekem majdnem 30 percem volt még. Just for fun, még befejeztük a meccset és azért eléggé lealáztam szegényt a végén, az önérzetem nem engedte, hogy hagyjam nyerni. :)

 

Utolsó mecsem a rossz dobások miatt elvesztettem, nem volt sok kígyószem, csak 2, de a dobásátlagom romlott már 3 kockával sem ment a 4 :(

Ide azért bedobok Egy képet milyen fejet is vágott Dudi...

 

Utolsó meccs, én választottam Skornet mivel azt Pitének hála elég jól ismerem, jött is ellenem Zaal és tudtam hogy nem lesz könnyű menet. Második körben bemákoltam Hakkart, 3 FennBladem volt +2 dmg animussal ( Pyre Troll) és ez a két Fennblade a P+S 14 re dobott 14 et 3d6-al, így az Arm 23-as Hakkar pont meghalt, mázli a javából. Ment az adok kapok rendesen, a végén alig maradt fenn egység. Ekkor következett a játék csúnya része, az óra lefuttatása, vagyis csak hittem.

Az ellenfelemnek csak Zaal maradt, 2 Cetrati, a Tyrant zászlós, meg a Swordsmanek zászlója, nekem pedig még megvolt Borka, a fullos Pyre Troll és a krónikás, így max-7 pontot tudott volna csak elérni a Tiebreaker-en. Az ellenfelemnek 4 perce maradt az órán, nekem 17, Borkával levertem még 1 Beast handlert, így az egység a felére esett, ez a kis VP is jól jön majd gondoltam, ( Borka amúgy 1 hpn állt ). A maradék Furymat elvertem még plusz ütésekre hisz vége a meccsnek, nem kell már, a Pyre troll még megölt egy cetratit.

Mondom a srácnak lefuttatom az órám 5 perc alá és nyertem pontokkal. A srác hitetlenkedett, odahívta a szervező srácot aki ahelyett hogy mondta volna amire én számítottam, azt mondta hogy nincs idő lefuttatás ( WTF?) és folytassuk a játékot. Itt kezdtem bekattanni, Borkára ment pár hex blast csipőből, mellé mindkettő, de eltalált a lövése, a lövés öl, Tough megvan 5-re. Én vagyok, rajtam az Iron Flesh, akartam chargeolni mert elfelejtettem, failed charge, ő van újra. Belendül Zaalal a mókába és pittyeg az órája, vége, lejárt az ideje, nyertem.

Így aztán az egyetlen győzelmem egy ilyen hülye módon kicsikart szar volt, mindez azért mert a rendező srác a végére mást mondott mind addig mindig...sej....

 

Ősszességben 11 győzelem, 11. hely. Kicsit több szerencse kellett volna. :)


1.Finland - 4/19/0/12
2.Germany 2 Sisters Vagina - 4/16/0/13
3.Poland 1 - 4/15/0/8
4.Germany 3 Stronghold - 3/16/0/19
5.Poland 2 Perfect Execution - 3/15/0/9
6.Austria 3 Iron Hookers - 3/14/0/6
7.France 1 Absolute Zeros - 3/13/0/10
8.Italy 1 Ironboot Republic I - 2/12/0/14
9.Austria 2 Venture Vienna - 2/11/15/8
10.Italy 2 Ironboot Republic II - 2/11/12/8
11.Hungary - 2/11/10/6
12.France 2 The Expendables - 2/8//0/7
13.Germany/Sweden Tre Kronor Reduced - 1/11/0/6
14.Austria 1 Austrian Deathmachine - 0/5/0/4

És, hogy mit is jelentenek a számok:

A/B/C/D

A=Csapatgyőzelmek száma
B=Egyéni győzelmek száma
C=Legyőzött ellenségek végső helyezése. Nálunk ez döntött a 9. és a 11 hely között :)
D=Control Points - egyértelmű :)

 

A hazaúttal kapcsolatban nem szeretnék sok mindent írkálni, elég annyi, hogy az éjszakai Bécs gyönyörű, csak nézegesse (lehetőleg bölcsesség-fog fájdalmak közepette) az, aki az elkerülő tábláját leblokkolta az útjavítás tábláival.

 

Köszönöm nektem Srácok ezt a felejthetetlen hétvégét!

 

Hát címszavakban ennyi volt az öt meccsem, az első kivételével mind nagyon jó volt, nagyon élveztem, és be kell valljam általában nagyon szar dobásaim ellenére nagy mázlijaim is voltak, elsősorban nem a dobásokra gondolok, hanem az ellenfelek kisebb-nagyobb hibáira. :)

Szeretném megköszönni minden csapattársamnak a részvételt és a remek hétvégét, Rolinak a szponzorációt (19 kölcsönfigura képében), Wolfi Anyukájának pedig a sakkórákat! :)

Pite

 

A bejegyzés trackback címe:

https://geistwald.blog.hu/api/trackback/id/tr73259606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

xorand_ht 2011.09.27. 16:08:04

Azon agyalok hogy Rudi és köztem mennyi a sikerbéli különbség, én vesztettem a leggyengébb csapat ellen is amikor mindenki más nyert, viszont a Rudi meg csak ellenük nyert.
Mootaz elleni csatája (eHaley) viszont legendás volt, ugyanakkor ugyanennél a csapatnál a Khadoros meccs is zseniális volt, csak azt nem nézte senki mert nem húztuk el napokig :D

rudeboy1969 2011.09.27. 16:42:19

@xorand_ht: én azt néztem, mert Dudi azt hittem simán behúzza :)

xorand_ht 2011.09.27. 16:59:06

@rudeboy1969: az eHaleys végjátékot már én is néztem, de a partvonalról csak a szorítsd a békát tanácsot tudtam adni :)

Gróf Úr 2011.09.27. 17:01:35

Köszönjük a beszámolót!

Atis52 2011.09.28. 12:31:50

Köszi a beszámolót, jó buli lehetett :)
süti beállítások módosítása