Globális tényező:
1.Hét 11.12.-18. Khador tél – Minden az asztalra felrakott Shallow Water csak nehéz terep. Minden Deep Water nehéz terep. Ha egy modell talpa rákerül dobj d6-al! 1-es esetén a jég beszakad, és a modellre a Deep Water szabály érvényesül. A játék folyamán esetlegesen az asztalra kerülő effekteket nem befolyásolja.
1.Hét: 1 Véres valóság 2 Close Quarters 3 Guidons 4 Incursion 5 Demolition 6 Command and controll
Véres valóság
Összefoglaló: Morrdh ősi oltárának szentségtelen lenyomata rányomta bélyegét a tájra. Itt a gyors halál sem irgalmas. Egyetlen épelméjű halandó sem keresné fel a helyet, ha nem lenne ennyire csábító a sírboltok kirablásával nyerhető jutalom!
Helyezzetek egy 40 mm-es talpat (a zászló jelképezi az oltárt ), az asztal közepére.. A Morrdh oltár akadály (obstruction).
A játékosok nem helyezhetnek el további tereptárgyat az oltár 3˝ -es körzetébe.
Standard 10”-es felállási zónák játszanak.
Speciális szabályok
Ha egy élő harcos modell a Morrdh oltár 10”-es körzetében hal meg, helyezz a modellre egy 5”-es AoE-t , majd a modellt távolítsd el a játékból. Mindenki, aki az AoE-n belül van elszenved egy, a meghalt modell alap ARM értékével induló sebzésdobást. Míg a warcaster vagy warlock az oltárral talpkontaktban van, minden baráti modell Arcane Assassin speciális szabályra tesz szert.
Minden körben, a második játékos második körétől kezdve, az oltáron 1 kontroll pont írható, ha a warcaster/warlock az oltárral talpkontaktban van, és nincsen az oltártól 4”-re ellenséges modell.
Győzelmi feltételek
Győzelmi feltételek: Ha egy játékos 3 KP-t szerez, megnyeri a játékot. A játékot az ellenséges vezér kiiktatásával is meg lehet nyerni.