ezt írja a geek

Nincs megjeleníthető elem

boardgame news

Nincs megjeleníthető elem

tengersam wh40k

Nincs megjeleníthető elem

Machinations Liga 2013 - 1. Szezon - Umbra

2013.03.06. 14:58 | rudeboy1969 | Szólj hozzá!

Címkék: esemény warmachine privateer press hordes mk ii

MACHINATIONS szezon 1. - UMBRA
Valami furcsa dolog megy végbe Nyugat Immorenen. Egy új, és ismeretlen hatalom van felemelkedőben, és félő, hogy ez a hatalom átírja az Iron Kingdoms történetét. A hatás mindenhol érezhető, néhol teljes falvak tűnnek el a föld színéről, máshol megmagyarázhatatlan földrengések okoznak katasztrófát.
Ki vagy mi állhat emögött? Gyűjtsd össze seregedet, és nézz szembe ellenfeleiddel az anomáliák helyszínein. Az igazság odaát van!UmbraHeader.jpg



Küldetések
A küldetések az alapszabályokban megtalálható lista alapján kerüljenek meghatározásra, vagy a játékosok kölcsönös megegyezéssel határozzák meg azt. Néha a Csillagtérkép határozza meg a küldetést.


Sémák
A sémák egyedi kihívások, melyet a játékosok a Liga során teljesíthetnek. A Sémák nagy része nem teljesíthető egyetlen WM/HO játékkal, így azokat egy pontozólapon kell vezetnie minden játékosnak. A liga lezárásáig a használaton kívüli lapokat a Szervezőnek kell begyűjtenie.
Ha egy játékos teljesít egy Sémát, bónusz LP-ot kap. Az első játékos, aki teljesíti bármelyik sémát köteles értesíteni a Szervezőt. A Szervező pedig feljegyzi a játékos nevét a Szerkezet megfelelő helyére, ezzel igazolva a séma teljesülését.
A többi játékos még megkaphatja a LP-ot a séma teljesítéséért.
A szezon sémái az alábbiak:
1: Együttállás: Gyűjts össze 30 LP-t! Bónusz: 0 LP
2: Összeállítás: Gyűjts össze 15 LP festésből! Bónusz: +5 LP
3: Szétszerelés: Ölj meg 5 különböző castert/lockot! Bónusz: +5 LP
4: Útkeresés: Játszd le és nyerd meg mind a három ligaspecifikus küldetést! Bónusz: +3 LP
5: Lángralobbanás: Nyerj öt játékot egyhuzamban. Bónusz: +5 LP
6: Pusztítás: Okozz 20 DMG-et egy modellnek egyetlen támadásból (ha kevesebb van neki akkor is számít.) Bónusz: +5 LP


Szezonális modellek:


Cygnar: Battle-Tainted Centurion
Protectorate: Possessed Sanctifier
Khador: Ruptured Berserker
Cryx: Crimson Harrower
Retribution: Experimental Manticore
Mercenaries: Ghost Ship Mariner
Trollbloods: Emaciated DTM
Circle: Nightmare Shadowhorn Satyr
Skorne: Infectious Titan Gladiator
Legion: Scytean Duskstalker
Minions: Nightsade Swamp Horror


Díjak

A késői kezdés miatt sajnos nem tudtuk már berendelni a PP hivatalos KIT-jét, de igyekszünk jó kis díjakat kitalálni! (A 2. szezonra már reményeink szerint lesz minden!)

Térkép
Minden játék előtt a kevesebb LP-al rendelkező játékos kitalálja, hogy melyik térképen fognak játszani. (Döntetlen esetén d6 dobás győztese dönt.)
A játék végén az eredményről informálják a Szervezőt, aki feltölti eredményüket az online térképre.
Minden régiónak más és más hatása van a játékra. Ezek statikus hatások, melyek a liga folyamán nem változnak. Ha egy régióban játszol mindig nézd meg milyen hatások befolyásolják a játékot!
(Igyekezz ez alapján terepet állítani!)
Régió 1: - Elhagyatott város: Egy teljes falu lakossága eltűnt az éjszaka folyamán! Minden itt lejátszott meccs az Umbra Scenario 1 – Szellemváros küldetés lesz.
Régió 2: - Szellemjárta bánya: Mindenki a régióban retteg a közeli szénbányától. A helybeliek szerint borzalmas szellemek kísértik a járatokat. A harcosok ezért rendkívül óvatosan járják a környéket, és paranoiásan vizslatják a járatokat. Minden modell -1 CMD-ot kap.
Régió 3: - Ingoványos terület: A csatatéren váratlanul szopógödrök jelennek meg! Valahányszor egy kisbase-es, nem caster/lock warrior modell erdőben, vagy dombon fejezi be aktivizációját dobj d6-al! 1-es dobás esetén a modell kikerül a játékból. (remove from play)
Régió 4: - Ultraerőszak aura: Valami miatt minden jack és beast, aki itt áthalad rendkívül agresszívvá válik, néha teljesen kontrollálhatatlan lesz! Minden warjackre és warbeastre az „aggressive” és a „berserk” szabály vonatkozik. (Aggressive: ingyen fut vagy rohamozik, Berserk: ha egy vagy több modellt megöl közelharcban, akkor azonnal támadnia kell egyet.)
Régió 5: - Vad időjárás: Szokatlan és pusztító viharok söpörnek végig ezen a területen! Érdekes, hogy a szomszédos területeken semmi hatásuk nincsen. Minden itt lejátszott meccs az Umbra Scenario 2 – Tökéletes Vihar küldetés lesz.
Régió 6: - Szétrepedő koponyák: A környék lakói koponyarepesztő fejfájásra, halucinációkra, néha ájulásra panaszkodnak mostanában. Minden warrior modellnek aktivizációja kezdetén sikeres CMD tesztet kell tennie, vagy -2 MAT, és RAT büntetést kapnak.
Régió 7: - Suttogás a szélben: Idegen, rémisztő hangok suttognak. Mintha valaki mondana valamit... vagy inkább sikoltás? Ha caster/lock aktivizálódik dobj d6-ot! Hatos esetén a modell azonnal mozoghat 3”-et. (advance)
Régió 8: - Maradványok: Nemrég lezajlott csatára utaló nyomok találhatók itt, de holttesteket sehol sem találni. Azonban egy furcsa, ismeretlen eredetű artifact a helyszínen maradt, talán senki sem volt képes megszerezni? Minden itt lejátszott meccs az Umbra Scenario 3 – Húsrágó Hídverő küldetés lesz.
Régió 9: Gomolygó Illúzió: A levegő vibrál és kicsavarodni látszik önmagából, mint extrém hőség esetén. Minden modell stealthes. Egyetlen Eyeless Sightos modell sem látja a stealthet.
Régió 10: Kinetikus találós kérdés: Egy láthatatlan erő lökdösi, dobálja ide-oda a tárgyakat, embereket. Elég erős ahhoz, hogy felemeljen egy warjacket! Minden játékos körében a kör elején kiválaszt egy nagybase-es, vagy kisebb talpon álló ellenséges modellt, és azt a mostani pozíciójához képest maximum 3”-el arréb helyezi le, de nem változtathat az irányon amerre a modell néz. (place, completely within)
Régió 11: Vakfolt: Ha van is errefelé élet, egy levél sem rezdül, egy tücsök sem ciripel. Nincs semmilyen hatás.
Régió 12: Sarki fény: Az éjszakai égbolton szikrázó fényefektek örvénylenek. Bár nagyon szép, a játékra nincs hatása.


Küldetések:
Umbra Scenario 1 – Szellemváros


Egy kis falu egyetlen éjszaka alatt teljesen kihalt. A város szén, élelem, vízkészlete értékes zsákmány. Győzd le ellenfeled, hogy te szerezd meg a zsákmányt!
A küldetéshez olyan terepet rakj fel, ami egy falut jelképez. Házakat, falakat, utakat.
A középvonalra egymástól azonos távolságra (12”) helyezz el 3 objektívát! Ezek jelképezik a zsákmányt. Tereptárgy nem kerülhet objektíva 3”-es körzetébe.
A második játékos második körétől kezdve egy caster/lock feladhatja az akcióját miközben talpkontaktban van bármelyik objektívával, hogy átkutassa azt. A kutató játékos dob d6-al, majd az effekt kidolgozása után leveszi az objektívát a pályáról.
1.- A modell azonnal feltölti maximumra a fókuszát/furyját.
2.- A modell begyógyul minden sebet.
3.- A modell kontroll zónájában minden baráti frakcióbeli modell feláll, ha KD volt, és megváltoztathatja merre néz.
4.- A modell egy fordulóra +5 ARM-ot kap.
5.- A modell a játék végéig szívós lesz (tough).
6.- Minden modell a (baráti is) figura controll zónájában tűzet fog. (fire continuous effect)
Győzelmi feltételek: casterkill




Umbra Scenario 2 – Tökéletes Vihar
A csatatérre pokoli vihar zúdul. Hurrikán erősségű szél, vakító eső, menydörgés közepette az egyetlen dolog ami a sereg és a totális káosz közé áll az a vezér puszta akaratereje.
Ha egy modell aktivizációját a castertől 12”-re fejezné be, egy 6-os erejű sebet kap. Kis basen álló figurák ezen felül random irányba elszóródnak d6”-et. Az általuk eltalált figurákon 6-os erejű sebzést okoznak (collateral damage)
Győzelmi feltételek: casterkill


Umbra Scenario 3 – Húsrágó Hídverő
Mi ez a...??? Morrow b***** meg, hiszen ez megmozdult! FUTÁÁÁÁÁS!
Az asztal középpontjára helyezd fel az objektívát, a „Hídverőt”. Az objektíva 3”-es körzetében nem lehet tereptárgy.
Minden játékos maintenance fázisában aktiválja a Hídverőt.
Győzelmi feltételek: casterkill

FEJVADÁSZAT

A ligapontokkal párhuzamosan egy kemény fejvadászos rendszer is fut a ligában. A szabályai a következőek :
- Minden szezon elején minden foglyul ejtett Warcaster / Warlock kiszabadul.
- Minden szezon elején a játékosok pénzt kapnak a következőek szerint :
2 aranypénz, 2 ezüstpénz, 2 rézpénz, 2 garas
- a pénzek egymásba a következő módon válthatóak :
egy arany két ezüstöt ér, egy ezüst két rezet és egy réz két garast
- amikor két játékos összecsap, meghatározásra kerül a meccs pénzértéke a kövezkezőek szerint :
egy arany a tét az 50 pontos meccs, egy ezüst a 35 pontos, egy réz a 25 pontos és egy garas a 15 pontos összecsapás
- amikor egy meccs eldől a vesztesnek két választása van :
vagy kifizeti a győztesnek a meccsért járó pénzt ( pl. egy 35 pontos meccs esetén egy ezüstöt ) vagy a Warcastere / Warlockja fogságba esik.
- amíg a vezér fogságban sínylődik nem vezethet sereget, játékban nem használható.
- a meccs eredményét a ligában résztvevők kötelesek lejelenteni a liga szervezőnek a
snakeeyeswarpack@gmail.com e-mail címen.
- a pénzek állását ebben a táblázatban lehet nyomon követni.
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AkGA3rtVtBZpdFZUOFU1MkIybHVNV0FUSUhITFdHUWc#gid=5

- ha egy játékos később vissza szeretné vásárolni egy vezérét ezt megteheti azzal, hogy jelzi a szervezőnek, ezzel a vezér kiszabadul és a pénz jóváírásra kerül annál a játékosnál aki börtönében a vezér eddig vendégeskedett.
- minden szezon végén az összes vezér kiszabadul és azok akinek a börtönében volt még ki nem váltott vezér a következő jutalomban részesülnek : 1arany1ezüst1réz1garas vezérenként.
- ha egy vezér festett és már további hobbi munkát nem kell rajta végezni, foglyul ejtése esetén a Cantinában az egyik Vitrinben az erre kialakított karámban kell letöltse a fogságát (opcionális)

A bejegyzés trackback címe:

https://geistwald.blog.hu/api/trackback/id/tr515119830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása