ezt írja a geek

Nincs megjeleníthető elem

boardgame news

Nincs megjeleníthető elem

tengersam wh40k

Nincs megjeleníthető elem

for verghast!

2010.08.04. 13:32 | rudeboy1969 | 4 komment

Címkék: figura festés games workshop saját munka

A kis terepépítős kitérő után visszatértem a Figurafestők Szent Gráljának (az összes saját figura festett) kergetéséhez. Volt nekem egy Vostroyan projektem, még aktív 40k-s koromban. Azóta ez elmúlt, a szőrmekucsmások pedig új gazdára találtak. Azonban még a sereg-koncepció része volt egy büntetőszázad, amit főként Necromundás Esher figurákból akartam megcsinálni. Mivel a csajok nem találtak gazdára, és a NMM technikámat is finomítani akartam, végül nekiláttam a kifestésüknek. Hogy nehezítsek a feladaton, mindet scrapyardos talpra modelleztem. Azonban a színsémánál megakadtam míg nem jött az inspiráció Geistwald kolléga által csak irodalmi fércműként degradált "Dan Abnett: Necropolis" című regényéből. Hála egyszerű lelkemnek nekem nagyon tetszett, így a csapatból a verghasti milíciát festettem meg.

 

A felszerelésen már látszik a birodalmi jelleg, hiszen főleg elesett bajtársaiktól "örökölték", de azért még megtartották eddigi banda életük totemeit, ruhaelemeit is. Így sikerült egy színes, mégis katonai jellegű bandát festenem.

A csapatvezér

Heavy

Lasgunos

Shotgun

Autogun

Handweapon

 

 

 

 

 

 

 

 

Juves

 

 

 

A képeket most is feltöltöttem a coolminiornotra , várom a kövér tízeseket!

A bejegyzés trackback címe:

https://geistwald.blog.hu/api/trackback/id/tr622198177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tengerSAM (törölt) · http://tengersam.blog.hu 2010.08.04. 18:10:51

Remélem szülinapodra, vagy karácsonyra fényképezőt kérsz a családtól, mert az egyébként 10 pontos munkáid élvezhetőségét nagyon lerontják a ratyi géppel készített képek.
A csajok pedig tetszetősek lettek, gratula!

Mértkellnick? 2010.08.05. 16:06:13

Csatlakozom, jobb gépet!

Gozer 2010.08.14. 12:40:35

+1. De lehet, hogy már az is segítene, ha lenne elég fény,vagy feltennéd a gépet valami álványra és időzítve exponálnál. Így pont azok az apró részletek nem jönnek ki, amiktől élőben olyan jók a figuráid.

rudeboy1969 2010.08.16. 08:32:36

@Gozer: :) Így csinálom, hát a fény lehet a ludas. Ha minden jól megy még ebben a hónapban lesz új gép, ha minden a terv szerint, akkor jövő hónapban.
süti beállítások módosítása