ezt írja a geek

Nincs megjeleníthető elem

boardgame news

Nincs megjeleníthető elem

tengersam wh40k

Nincs megjeleníthető elem

cygnar zöldben

2008.05.09. 08:50 | geistwald | 2 komment

Címkék: figura warmachine privateer press saját munka cygnar

Sokhavi szarakodás után ma végre elkezdem festeni a Cygnar alakulat első adagját. Mivel többen is halálosan megfenyegettek, hogy még alapozás előtt lennék szíves feltenni pár képet a minikről, most felteszek még alapozás előtt pár képet a minikről. A lista nem teljes, mert a Defender jacket, Aiyanát, Holtot és Alexiát meg a kis barátait még el kell készíteni, de ha megjöttek, őket is megmutatom. A fotózásról annyit, hogy anyám is jobb képeket csinál nyaralás közben, mint ahogy én bármikor képes leszek befényképezni egy minit. A lényeg azért látszik, a World Press Photo díjat meg idén is vigye el valaki más.

Először azok a figurák, amelyekhez alig nyúltam hozzá, de miért hagynám ki őket:

Caine01 | Caine02 | Sentinel01 | Sentinel02 | Trencher unit | ATGM unit

A másik jack, a Hunter már érdekesebb. Ezhhez egy Grenadiert használtam, mert a karosszériája eléggé hasonló, de sokkal jobban tetszik. A fejet egy Lancertől kölcsönöztem, a csákányból egy Confrontation baltefej segítségével lett balta, és a Grenadier gránátvetőjéből long barrelt csináltam.

Hunter01 | Hunter02Hunter03

Ha már a medium base-es figuráknál tartunk, elkészült egy Ogrun Bokur is. Ehhez egy Rackhames Khaurikot használtam, ami sisak jelleggel megkapta a Grenadier jack fejét. A pajzs a Lancertől származik, a Pole Arm részei pedig GW-s ogre bull sprue-ról. A hátizsákról levágtam a kis goblint, helyette rágyógyítottam az ogrék egyik legviccesebb kiegészítőjét, az oldalast. (Igen, ételről van szó.) A pajzsát a festés miatt még nem ragaszthattam fel.

Bokur01 | Bokur02 | Bokur03 | Bokur04

Nincs Cygnar sereg Journeyman Warcaster nélkül, de az eredeti figura nem tetszett. (Pedig alternate sculpt is van már, de az még rondább.) Fogtam tehát a PP Iron Kingdoms vonalából Rutger Shaw-t, és GW-s bitekkel meg némi green stuffal warcastert csináltam belőle. Rutger bal karját nagyon szépen elcseszte a szobrász, olyan rövid, mintha nyomorék lenne; ezt meg is kellett hosszabbítani.

JWC01 | JWC02

A végtagokkal amúgy a Privateer néha nagyon fura dolgokra képes. A Gun Mage Captain Adept vagy Alten Ashley lába kifejezetten rövid, de annyira aránytalanul, hogy már zavaró. Ugyanez a helyzet a Trencher őrmesterrel is. Alten még nincs kész, de a másik kettő már igen. Le kellett vágni a lábukat, és beletoldani. A műtét sikerült.

GMCA01 | GMCA02 | TrencherSgt01

A hivatalos  Trencher unit attachment valamiért nagyon rosszul sikerült. Egyrészt kizárt, hogy valaki olyan pózban lengessen egy puskát, mint a hadnagy, másrészt mutassanak már nekem egy olyan orvlövészt, aki bajonettet szerel atávcsöves puskájára, mielőtt elkezd vele orvlövészkedni. A hadnagyot egy másik őrmesterből csináltam meg (új láb, de ezúttal csizmában), a Snipert pedig egy sima trooperből. Utóbbin még dolgozni kell, mert a puskája nincs teljesen készen.

TrencherLt01 | TrencherLt02 | TrencherLt03 | TrencherSn01 | TrencherSn02

Nekem semmi sem jó, nyilván a PP-s Eiryss figura sem tetszik. A sculpt remek, de a póz valamiért elég fura. Szerencsére az Iron Kingdoms minik között is van mage hunter, ami viszont jól néz ki. (Nem néni, hanem bácsi, de a Journeyman Warcasterből is kétféle van, ebből miért ne lehetne.) A karokat azért kicseréltem.

Eiryss01 | Eiryss02 | Eiryss03

Gorman di Wulfe, az alkímista a fluff szerint elmebeteg, de ez nem jelenti szükségszerűen azt, hogy vonzódik a béna kalapokhoz. A szombréróját kicseréltem egy GW militia fejfedőre, ami a Gun Mage dizájnhoz is jobban illik.

Gorman01 | Gorman02

Egyelőre ennyi, most ezt bőven elég lesz kifesteni. Aztán jönnek az újabb képek, azokat talán már érdemesebb lesz megnézni.

A bejegyzés trackback címe:

https://geistwald.blog.hu/api/trackback/id/tr83460953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tartótiszt 2008.05.10. 08:44:43

Grat! Fotópályázaton tényleg nem lenne érdemes indulni, de a megrögzött konvertálási vágy tiszteletre méltó eredménnyel zárult. Oldalas rulez!
Mondjuk, ha a festés is eddig tart majd, akkor egy ideig nem fenyeget a veszély, hogy előbb készülsz el a figurákkal, mint én. ;)
Sidenote: halljak meg, ha tegnap valóban elkezdődött a festés - legalábbis az elfogyasztott 4-5 sör után ez már csak extrém sportként jöhetett szóba...

Burn 2008.05.10. 12:10:35

Ezek remekül néznek ki, grat.

Burn
süti beállítások módosítása