ezt írja a geek

Nincs megjeleníthető elem

boardgame news

Nincs megjeleníthető elem

tengersam wh40k

Nincs megjeleníthető elem

far, far away

2008.07.21. 18:31 | Tartótiszt | 13 komment

Címkék: figura szánalom modellezés privateer press saját munka hordes wargaming circle of orboros

Múlt héten örömteli esemény történt: megérkezett a május elsején Amerikából rendelt pakkunk. Aki szerint ez sok, azzal nem tudok vitába szállni. Tény, hogy nem volt egyszerű az ügy, hiszen a legjobb áron dolgozó online bolt rendszerének Texas határában megáll a tudománya, problémák kezelésére alkalmazott dolgozójuk pedig valószínűleg egy gyengébb értelmi színvonalú csimpánz - legalábbis a vele folytatott hosszas levelezésből csak erre tudtunk következtetni. Persze mi nem olyanok vagyunk, akik feladják, beszerveztük kanadai kapcsolatunkat, aki megígérte, hogy "semmi gond, toljátok, átpasszolom én simán, ingyen". Ebből a simán és az ingyen nem jött be, és gondok is adódtak rendesen. A sebek még nem gyógyultak be, ezért a kálvária részletezésével nem akarok kockáztatni. Elég az hozzá, hogy ehhez képest Odüsszeusz nyélen húzott Kawasakival ért haza Trójából.

Koncentráljunk inkább a lényegre, a cuccra! Jómagam Circle seregem kikerekítésére használtam ezt az alkalmat. Immár van több szólóm (Lord of the Feast, Blackclad Wayfarer + egy különúton szerzett Gudrun), druidás alakulatom, Wolves of Orboros unit attachmentem, no meg egy új warlockom, a sokat - és legtöbbször édesanyjával együtt - emlegetett Krueger. Szerzeményeim ékkövének mégsem utóbbit, hanem a Gnarlhorn Satyrt tekintem. Állítólag a pályán ritkán ér fel egy Warpwolffal, de úgy vagyok vele, mint az a bizonyos nyuszika: értem én, csak leszarom. Tényleg nem érdekel, ha 3 ponttal több sebzést okozhatok egy másik figurával, kos akkor is KELL BELE!!! A hitetlenek meg majd elgondolkoznak akkor, ha két birkaszem közeledik feléjük nagy sebességgel.

A Satyrt annyira tisztelem, hogy még nem nagyon mertem nekilátni az összeszerelésének. Helyette a csírákat vettem kezelésbe. Egyetlen komoly problémám a farkasvezérrel akadt. A hivatalos képen nem is látszik rendesen, mennyire béna a gyári beállítás. Lényeg, hogy rogyasztott térdekkel tekint az égbolt aljára, miközben az egyenesen tartott bal kezét széttárt ujjakkal emeli kábé ugyanoda. Az egésznek olyan a hatása, mintha az istenekkel szeretne kommunikálni székelési gondjairól. Ilyen fickónak nincs helye a seregben, úgyhogy módszeresen elkezdtem orvosolni a devianciáit.

Elsőnek egy lejtős sziklát faragtam. Erre állítva mind hülye testtartása, mind égbe révedő tekintete eltűnt. A széttárt ujjakkal nem tudtam mit kezdeni, egyetlen lehetőségként az amputálás maradt. Közben majdnem a saját hüvelykujjam is odalett, de a végeredménnyel elégedett vagyok. A green stuffból formázott új kézbeállítás sokkal agresszívebbnek hat. Bónuszként levágtam a gyári lándzsát, és helyére warhammeres pengét illesztettem. Az ötlet és a lándzsa is Geistwaldtól származik. Köszönet érte! Szerintem sokkal jobban illik a figurához, nem mellesleg plasztikusan magyarázza a fegyver Reach képességét.

A bejegyzés trackback címe:

https://geistwald.blog.hu/api/trackback/id/tr57578608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tengerSAM (törölt) · http://tengersam.blog.hu 2008.07.22. 11:31:35

Brit hon kies vidékéről a légiposta 1 hét, a sima csomag 1 hónap. Jobb esetben.
Az Egybesült Álmokból ennek többszöröse, sajnos már én is tapasztaltam.
A csomagküldő szolgálatokkal már emberi időben meg lehet kapni az árut, csak az legalább annyiba kerül, mint maga a cucc.
Ördögi kör, damn it.

huntroll 2008.07.22. 23:05:39

Tudtommal Krueger Woldwardenekkel együtt igazán gusztustalan, de nélkülük sem tartozik kedvenc potenciális ellenfeleim közé... Mondjuk eddig kétszer kerültem szembe vele, először csak a Trollblood Warpack-kel (azt nem kommentálnám, kb 2. WM/H játékom volt, Trollblooddal az első), másodszor pedig pár hete, ahol leginkább a kapkodásom miatt vesztettem, Grissel két osztag Championnal egyébként elég hatékony ellene.

Sam. Joe · http://www.matcboxmemories.hu 2008.07.23. 12:35:30

tengerSAM: Ajánlott kiscsomag 3-5 munkanap nekem ugyanonnan. Igaz, abban Matchbox szokik lenni, az biztos gyorsabb. 8-]

Vezérfarkas: Szerintem zsíroskenyér kellett volna a kezébe, mint a Lenin szobornak Csepelen. Esetleg egy benzinkút töltőcsöve és kiegészítőnek egy szent, antiópiai Shermann tank. A mozdulat teljesen olyan... LOL

tartótiszt 2008.07.24. 13:54:41

warnew: Általában sok szeretettel és törődéssel. :) De ha a technikára kérdeztél volna, akkor GS és minden, amit találok jön szóba. Jó barát a parafadugó. Összeillesztésnél eddig nem használtam fúrót és tüskét, csak erős pillanatragasztót és néhol GS-t. Viszont a kosnál kénytelen leszek lízingelni egyet, mert akkora batár.

warnew · http://viridis.hu 2008.07.24. 14:20:19

engem a dire troll blitzer karja aggaszt, oda kene csapolni, csak nemtom hogy lehet rendesem megoldani az illesztest.

milyen pillanatragasztot hasznalsz?

huntroll 2008.07.24. 15:15:33

Én a Maulerem karját Green Stuffal és ragasztóval rögzítettem, elég jól tart, eddig nem tört le, pedig már hónapok óta a táskámban hurcolom. A Blitzer karjai ráadásul a kép alapján jobban ki vannak támasztva, szóval ennek nála is működnie kell. Csapoláshoz meg kézifúró + egy kis darab drót (gémkapocs tökéletes jelelölt) kell, meg egy csepp ragasztó. Mondjuk ha nem dobálod a figuráidat szvsz elég a ragasztó és neccesebb helyekre a GS mellé.

Pillanatragasztóhoz egy tipp: Locktite super bond folyékony ragasztót ne használj, nekem nem vált be. A zselés állítólag jó.

tartótiszt 2008.07.24. 16:00:20

A GS+ragasztó másnak is bejött, ahogy látom. Igazából csak a nagyon nagy daraboknál (ott fúrás), és a nagyon kicsik illesztésénél van gond (ott kényes bánásmód és buzgó ima segíthet).

Pillanatragasztóm márkája fejből nincs meg, de otthon megnézem és megírom. Ami most van, az túl jó is. Nem egyszer rendeztem burleszkjelenetet a szobában, amint megpróbáltam eltávolítani az ujjamról a ráragadt kart, lábat, talapzatot.

warnew · http://viridis.hu 2008.07.24. 16:24:25

a furo+pocok megvan, csak azzal vannak problemaim, hogy eleg szarul lehet celozni, hogy passzoljon a ket darabon levo luk egymashoz.

gs+ragacs: ez hogy is mukodik?

tartótiszt 2008.07.24. 16:33:29

Saját tapasztalatom szerint az a legjobb, ha a két ragasztandó felület közül az egyikre teszel csak GS-t. Hagyod, hogy egy nagyon picit kössön, aztán a másik felületet bőven beragasztózod és összenyomod. A felesleg kifolyik, kitüremkedik, amit néhány perc múlva eltávolíthatsz (még jobb azonnal, de ilyenkor félő, hogy az is odaragad, amivel le akarod szerni). A ragasztóval érintkező GS gyakorlatilag használhatatlan lesz formálás szempontjából, de a ragasztó nélküli oldal túlsó fele általában érintetlen marad, így a ragasztós felesleg lekaparása után azt rá lehet dolgozni az illesztésre, hogy az egyenetlenségeket eltűntethesd.
Persze ahány ház, annyi szokás.

huntroll 2008.07.24. 17:04:15

Pöttyints egy kis fekete festéket az egyik darabhoz, nyomd oda hozzá a másikat, és már meg is van a fúrás helye.

tartótiszt 2008.07.24. 19:09:53

Na megnéztem: Loctite Super Attak (sic!) névre hallgat a drága. Kék-piros-fehér színekben pompázik. Ennek ellenére nem francia, hanem ír.

geistwald · http://geistwald.blog.hu/ 2008.07.24. 20:26:01

Thierry Henry meg fekete, aztán mégis francia :)
OP: a ragasztás ugye a nagyobb daraboknál problémás, mert a kisebbeknél simán előfordul, hogy nem a ragasztás fárad el, hanem az anyag. A nagyobb darabok viszont a méretükből adódóan pontatlanul illeszkednek, ezért megfúrjuk vagy sem, mindenképpen meg kell őket GS-ezni az illesztésnél. Ennek esztétikai szerepe van, de ha úgy állunk neki, hogy a GS tartson is, akkor érdemes ráhúzni egy-egy kiálló részre. (Maga a ragacs csavarás és nyírás ellen gyenge, a húzást jól bírja.)
süti beállítások módosítása