ezt írja a geek

Nincs megjeleníthető elem

boardgame news

Nincs megjeleníthető elem

tengersam wh40k

Nincs megjeleníthető elem

Úgy néz ki geistwald, mint akit...

2008.12.30. 10:16 | picidzé | Szólj hozzá!

Címkék: póker battle report

...négyes párral meg lehet verni?

Nem.

Le lettem kúrva, hogy nem blogolok ide, és annak ellenére, hogy drága barátom sem, most egy kis szösszenet.(Te jössz, kiscsávó!)

Karácsonyi menetrendszerinti ordas berúgásunk ezúttal nálam ért véget, mert nekem van zsetonkészletem, és úgy gondoltuk, hajnali fél kettőkor 500 forintban headsupozni mekkora jó ötlet. Határeset. ( De csak azért, mert már eléggé szédültem közben.) 2:1 arányban vert geistwald kolléga, főleg azért, mert elkövettem az amatőr hülyegyerekekre leginkább jelemző hibát: elhatároztam, hogy jobb a lapom és ész nélkül hívtam, szarván rá, mi is van az asztalon. Flopra lejött három káró, nekem meg lett egy négyes - alsó - párom.

Hogy miért kezdtem el nyomulni, annak csak az Ős Kaján a megmondhatója, de lényeg a lényeg: barátom megvető félmosollyal fogadta el az all-inemet a turn után, majd egyből terítette is a flöst. Nice hand!

A bejegyzés trackback címe:

https://geistwald.blog.hu/api/trackback/id/tr34848240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása