ezt írja a geek

Nincs megjeleníthető elem

boardgame news

Nincs megjeleníthető elem

tengersam wh40k

Nincs megjeleníthető elem

brothers in horns

2009.06.13. 20:28 | Tartótiszt | 15 komment

Címkék: figura festés saját munka hordes circle of orboros

Geistwald hatékony propagandájának köszönhetően beszereztem a Circle legergyább figuráját, a Shadowhorn Satyrt. Bajtársam ösztönzésén túl két dolog játszott még szerepet. A képességei alapján egy nagyon is játszható, érdekes dögről van szó. Nem túl gyenge, de nincs rá felszerelve az autowin button, mint például a Woldwardenekre (Kruegerrel) vagy a Bane Knightokra (Tartárszósszal).
Másrészről a PP fórumán több, egybehangzó nyilatkozatot közöltek azok, akiknek már birtokukban van a játék legmagasabb figurája (zászlóktól és extrém szkulptoktól eltekintve). Szerintük nem is annyira gáz a gazella. Sőt ötletes festéssel ésvagy pózzal egész fogyaszthatóvá lehet tenni.

Ezen az úton indultam el én is. A festéshez a mintát a kezdőképen pucsító növényevő adja majd. Nekem bejövős. Nem a pucsítás... Illetve nem a kérődző pucsítása. Na mindegy, jól már sosem jövök ebből ki. A törzsét rendesen kifacsartam, a kezeket pedig úgy próbáltam beállítani, mint amikor egy bokszoló a baljával védi magát, jobbal pedig indítja a szeretetcsomagot. Összehasonlításként itt az ofisöl verzió és az enyém. Természetesen festés nélkül erős handicapben vagyunk, de azért valami csak látszik.

Most látom, hogy elég sötét lett a képem. Ráadásul a szög sem a legjobb. Na mindegy, festve lesz úgyis az igazi. Vagy még úgy sem. Búcsúzóul egy családi fotó a féltesóval, aki szintén nem alacsony.

A bejegyzés trackback címe:

https://geistwald.blog.hu/api/trackback/id/tr821183115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

geistwald · http://geistwald.blog.hu/ 2009.06.13. 22:37:42

Gyűjtöd a kecskéket, meg regisztrálva vagy a három legnagyobb kecsketorrent oldalon, mi van abban. Semmi.

A shadowhorn satyrt volt szerencsém látni élőben, és valóban jó sculpt, a PP oldalán szokás szerint a legrosszabb szögből fotózták be. Kicsit tán magasabb a kelleténél.

Gerik001 2009.06.13. 23:33:37

nekem is feltünt a torony a pályán. :)

még a háznál is nagyobb volt. :)

tengerSAM (törölt) · http://tengersam.blog.hu 2009.06.14. 06:44:49

Egy lámpa a szarvára és kész a világítótorony. :)

Gerik001 2009.06.14. 09:59:48

@tengerSAM: Az nem lenne elég zöld megoldás.

inkább a világító hal gének a szarvba vagy fluoreszkáló megoldás. :)

Gróf Úr 2009.06.14. 11:06:53

Pucsító gazella gizella, horny brothers; hiába, ilyen az, ha az asszony hormonháztartása még nem állt vissza szülés után illetve éhes makkal disznókat álmodsz ;-DDD

Huntroll 2009.06.14. 11:23:37

@Gróf Úr: Azért te se panaszkodhatsz a farkas-kaka-pisi fantáziáiddal, amiket rajtunk akarsz kiélni WFRP közben :D

Gróf Úr 2009.06.14. 11:29:40

@Huntroll: az a TI fantáziátok :-) On a soif, qui mal y pense!

Tartótiszt · http://geistwald.blog.hu 2009.06.14. 16:24:55

7 hozzászólás, ebből egy fél tekinthető értelmesnek. Szerintem blogrekord.
No igen, a user generated content az jön magától, de olyan is lesz...

tengerSAM (törölt) · http://tengersam.blog.hu 2009.06.14. 20:45:02

@geistwald: szerintem az original festés és a figura beállítása is sz*r, nem csak a szög, amiből fotózták.
De lehet, hogy ez direkt gerillamarketing, mert tuti minden PP rajongónak felkeltette a figyelmét (ergo jó volt a reklám).

Tartótiszt festésére meg kíváncsi vagyok, lehetne egy háttupént postot is csinálni belőle, mert csak. Úgyhogy haj rá.

Mértkellnick? 2009.06.15. 10:56:02

Kedves emberek! Ha már modellek és festés, akkor had legyen a témakörben néhány kérdésem. Ragasztó vásárlás közben találtam néhány cuccot a helyi háztartási boltban, és a véleményetek érdekelne, mennyire ítélitek használhatónak őket... Volt ott több fajta epoxy, a Pattex terméke pl. teljesen a green stuffra hajazott, azzal a különbséggel, hogy ez összegyúrás után fehér lesz, tömítésre, kisebb elemek formázására ajánlották, szerintetek megfelelne-e a modellek csinosítására? Illetve akadt még ott akril spray is, amiben a tökéletes alapozót véltem felfedezni, a gyártót sajnos nem jegyeztem meg, de vagy 30 színben és három különböző méretben forgalmazza a flakonokat, akár matt színekben is. A termékek kiszerelése és ára is jóval barátságosabb a "hivatalos" példányokénél, már csak azt nem tudom, hogy mennyire passzolnak előbbiek a modellezéshez... Valami észrevétel, tapasztalat? Vagy egyszerűen "a puding próbája juszt is az evés", ahogy halhatatlan költőnk fogalmazott? Előre is köszi.

Más: a kos ebben a pózban tényleg sokkal jobb, festve még külön mutatós is lehet, de szerintem is túl magas, ahogy elnéztem az asztalon, nagyon rombolta az összképet (szvsz).

Tartótiszt · http://geistwald.blog.hu 2009.06.15. 11:42:19

@Mértkellnick?: Én eddig csak a lakkozáshoz használtam "közönséges" terméket. Arra teljesen bevált a barkácsbótban kapható cucc.

A kos meg nemcsak az összképet, de az ellenfél morálját is rombolja. :)

Huntroll 2009.06.15. 12:32:46

@Tartótiszt: Ja, röhögőgörcs közben nehezebb eltalálni a többi szőrös kis izét baltával...

rudeboy1969 2009.06.15. 16:41:11

@Mértkellnick?: A putty esetében a szkulptori képességek és preferenciák határozzák meg az igényt. Tömítésre, ragasztásra én pl a Tescos változatot használom, de részletek modellezésére már GW-set. Alapozásra nem ajánlom az egyéb gyártók termékeit. Csak tereptárgyak, asztalok festésére, de ott is inkább a művészakrilt ecsetelve, vagy a figurafestéket szórópisztollyal fújva. Az oka a rosszabb alapréteg és az esetleges félfényesség, műanyag babákat meg egyszerűen szétmarhatja az oldószer. (mondjuk PPnél ez MÉG nem probléma :))
@Tartótiszt: Két három év alatt a hagyományos, sőt a régi modellező lakk is megsárgulhat (pl Testors). Nagyon világos figurákat csak GW lakkal kezelnék.

Tartótiszt · http://geistwald.blog.hu 2009.06.15. 20:15:53

@rudeboy1969: Akkor nekem szerencsém volt. A Blood Bowl figuráim kábé 15 évesek, és semmi változást nem vettem észre rajtuk. Bár, ha jobban meggondolom, egy kis szépiahatás nem is ártana a cuccoknak. :)

Mértkellnick? 2009.06.15. 21:53:49

Köszi minden információt!
süti beállítások módosítása