ezt írja a geek

Nincs megjeleníthető elem

boardgame news

Nincs megjeleníthető elem

tengersam wh40k

Nincs megjeleníthető elem

első poszt belgrádról

2009.09.28. 12:56 | rudeboy1969 | 10 komment

Címkék: esemény verseny battle report warmachine privateer press belgrád hordes wargaming

Még hazafelé megígértem, hogy én leszek az első leíró értékelést posztoló forma a magyar kontingensből. Gyorsjelentés helyett egy kicsit bőnyálra engedett poszt fog majd következni.

Most a vírfarkas helyett kék kelgyóval jöttünk, mentünk, ami elvileg jobb, gyorsabb, és kényelmesebb megoldás lett volna... Odafelé még minden oké volt, négyen egy kajütben, maratoni snapszerpartival telt az út, és csak 45 perc késés lett belőle, valszeg a határon eltöltött idő miatt. Visszafelé már egy kicsit neccesebb volt a helyzet. Bár kint voltunk a pályaudvaron egy órával indulás előtt, mire megtaláltuk az infót, meg fel tudtuk rugdosni Geistwaldot a sörözésből, már csak 5 perc volt indulásig. Még ülőhelyünk sem lett volna, de kiszúrtam egy kis rafkós Spanyol párocskát, akik mindenféle titkosszolgálati módszert alkalmazva be akartak foglalni egy teljes kajütöt. Lecsapott rájuk a nerf bunkó, és elhelyezkedtünk a szerelmi fészekben. Visszafelé is jó hangulatban folytatódott az út, de a másfél órás késés betett, pláne valami idióta fasz miatt, aki a biciklijét a klotyóban tárolta (nem mintha lett volna kedvem azt használni...)

A szerbek pljeskovicája zseniális, két nap alatt betoltam vagy hetet. A szállás is zsír volt, csak a fürdőszoba volt csöves, pláne mikor a holland öregasszony bevetette magát szarni a férfi részlegbe, stoppolva ezzel a készülődést.

Mivel későn érkeztünk nem is volt pénteki szocializálódás, szinte családias hangulatban töltöttük az estét. A verseny első napja persze a szokásos káosszal indult. Az utolsó pillanatban átkerült a helyszín az előző helyszínre, úgyhogy taxiztunk a bolttól, ahová a kiírásnak megfelelően megérkeztünk.

Mindenki kedves volt, de érződött a feszkó, mikor meglátták Csontit, gondolom mindenki hegyezte már magát ellene. A festettség elképesztően nagy arányú, és hihetetlen jól eladta magát az asztalon, de azért közelebbről már eléggé szétestek. Jellemzően egy srác festette az összes sereget. Ő Shunka, aki amellett, hogy jó arc, hihetetlen művész. A festése elég koszos stílusú (nem rosszabb, mint a eavy metal iskola - csak más), de Gonosz szintű sculptor. Két dimenziós festésben pedig zseni.

 Kis (egy órás) csúszással megindultak a meccsek. Svájci rendszer. Első ellenfelem a tavalyi döntős Djordje. Bár a többiek szerint hajlamos túlspirázni a játékot, de ellenem maximálisan sportember volt. Khadori paintball. Az én listám a klubból már ismert "öregasszonywinterguardja" volt (végig ezt használtam):

OW&Scrappy
Behemoth
Destroyer
Winterguard #10 w UA w Grenade
Gregor Józsi
Gorman
Orin
Widowmakers
Alten Ashley
Mortar
 

Nála:

Irusk
Drakhun w dismount
Mortar
Ayana Holt
Beast 09
Yuri
Gobber Asziszt
Uhlan
Sztálin
Gay bears

Kemény és gyors lista, aminek mindenre van válasza. Viszont bedobtam a kezdést, és az öregasszony dominanciában király. Úgy terelgettem, ahogy akartam, és megismerte a winterguard kitartásának erejét. Nem írom le körről körre, az a lényeg, hogy a feat, egy pár köcsög trükk (pl Scrapy teleport, meghúzza a Behemótot, aki így már rohamtávon belül van), és pár meglepő húzás után már csak VP írásra ment, hiszen 4 kontroll ponttal már biztos hoztam a küldetést. Win

Második csatám eHaley ellen volt. Nála (amire emlékszem):

eHaley
Thorn
nagy jack
B13
Alexia
Journeyman
Lovasság
Nyss zsoldosok

Bebuktam a kezdést, így végig ő dominált. A kiutalt szerencse-mennyiséget felhasználtam az első csatában, így elképesztően rosszul dobtam. Steva pedig kimondottan szerencsés volt, pl volt olyan AoE, ami miután nem talált úgy szóródott, hogy 2 helyett három widowmakert nyírt ki... Második körre már a seregem fele volt darabokban, haley egy kedves hús pajzs mögött várta ölbe tett kézzel a harmadik körét, és még a featje is sújtotta a seregem 80%-kát. Nem maradt más hátra mint előre, az Aoe-k puhítottak, és benyomtak 2 sebet a casterbe. Itt végül kinyírtam azt a risent aki kellett gonosz tervem végrehajtásához. De az egyik hős winterguard sikeresen lesprézett egy fullra buffolt nysst (10 a találatra és 8 a sebzésre...) és Alexia pont oda rakott egy új risent, ahová nem kellett volna... Ugyanis OW jött, teleportált rohamozott, tépett és harapott, a slaughter miatt pedig tört előre. Bevállalt két free strikeot, aminek hála 4 woundon és kb 2 fókuszon megérkezett Haley elé. Nem boostoltam és ennek meg is lett az eredménye, az utolsó támadásom előtt még 7 woundja volt a némbernek. Ám az utolsó fókuszból vett támadás betalált, és utolsó esélyként eldobtam a kockákat. Nyolc kellett...

10

Win :)

Konkrétan a legjobb meccsem volt eddig.

Mivel a többiek is nyertek szépen betorlódtunk az elejére köszönhetően a svájci rendszernek. Márkó megverte Csontit, Angyi pedig egy dönteltlen és egy nyereséggel nyomult.

Következő ellenfelem: Márkó

qrva jó :)

Csak röviden, mivel dominálta a küldetést megpróbáltam előbb megnehezíteni a dolgát és átvenni a kezdeményezést, majd miután ezt megoldotta megpróbáltam egy kockázatos húzással casterkillezni, de rácsesztem.

Ezzel vége is volt az első napnak, hiszen mindenki le volt fáradva eléggé. Rövid pljeskovica - sör - dumálás háromszög után ledöglöttünk. Vasárnap a bevezetőben már említett rövid intermezzó után kicsekkoltunk, majd megalakultunk a helyszínen.

Következő ellenfél: Csonti

faja :)

Na itt megint át kellett vennem a kezdeményezést, amit fatálisan elszámoltam és csúful kikaptam. Nincs mit szépíteni, ezen a versenyen maximálisan jellemző volt az, hogy a legkisebb hiba is egyenlő a lebőgéssel, viszont nem lehetett tejbetök módon játszani.

Utolsó ellenfelem Angyi lett volna, de a szervező megkönyörült, rajta (m) és beszállt.

Utolsó csata: Rick w eHaley

eHaley
trencserek w UA w Finn
precursorok w UA
Thorn
Lancer
B13
tojás

Kb ennyire emlékszem, mivel ez egy gyors csata volt. Kb így zajlott le: Bukom a kezdőt, mondom "Rick! Van olyanod amivel be tudsz hatnia deployomba? -Hááát pár dolog..." Azért az öregasszonyt kicsit hátrébb raktam...

Az első körben rárakott egy tucat buffot a trencserekre, betolta őket a számba, és kettesével lelőttek 11 winterguardot, és majdnem az öregasszonyt. Ekkor hátradőlt. Ekkor az öregasszony slaughterrel végigírtotta az egész osztagot Finn-ig, és a második körömet 19 fókuszon kezdte. Ekkor én dőltem hátra, és még egy bökés után ("Ha nem tudom innen befejezni a meccset abbahagyom a warmachinet") Teleport charge és 2 pofon után eHaley ma már másodszor vesztett rajta az öregasszonyon.

A többiek meccseiről majd írnak ők, nem lövöm le a poént... A festőversenyen a jack kategória kivételével elhoztam mindent (Baba- Calandra, osztag - Doom Reavers, Sereg), úgyhogy a terv sikerült, én már elégedett voltam.

A versenyben hetedik hely jött össze. Az első 9 sereg között:3 orboros 3 khador 1 cryx 1 legion és 1 mercenary volt.

Remélem sokan jönnek majd ide, mert nagyon kemény játékosok, és remek házigazdák.

A bejegyzés trackback címe:

https://geistwald.blog.hu/api/trackback/id/tr911412624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gróf Úr 2009.09.28. 16:30:57

"A többiek meccseiről majd írnak ők, nem lövöm le a poént"

Kabbe :-))))

Bedeko 2009.09.28. 16:37:15

Gratulálok a csatáidhoz és a festős díjakhoz.

Gróf Úr 2009.09.28. 18:04:08

Amúgy meg persze gratula!!! :-DDD

tengerSAM (törölt) · http://tengersam.blog.hu 2009.09.28. 18:22:00

Baccátokmeg, legalább azt nyögje ki valaki, hogy ki győzött.

Atis52 2009.09.28. 19:56:34

Gratu :) Őszi verseny mikor ? :D

rudeboy1969 2009.09.28. 20:27:27

@tengerSAM: Khador eVlad
@Atis52: November, két napos, amint megvan a tuti szólok.

Huntroll 2009.09.28. 20:58:27

Grat a díjakhoz! :) Összesen hányan voltatok? Tolta valaki trollokkal is?

Gróf Úr 2009.09.28. 21:45:56

@rudeboy1969: Akkor ezt most nem mi hoztuk :-((((

Huntroll 2009.09.28. 21:48:48

@Gróf Úr: Honnan tudod? Lehet, hogy kedvenc szabálygurunk volt a meglepetésvendég, és mindenkit elsöpört az "instantfagyasztó Koldun Lord - ARM 25-ös Rain of Death - Ride by Attack mind a 6 figurára, ami mellett elhaladt a Drakhun" kombóval. :P

Mértkellnick? 2009.09.28. 22:34:41

Éljen, éljen, gratula, és köszi a gyors postot, de aztán a többiek se tétlenkedjenek ám! :)
süti beállítások módosítása