ezt írja a geek

Nincs megjeleníthető elem

boardgame news

Nincs megjeleníthető elem

tengersam wh40k

Nincs megjeleníthető elem

csehszlovákia-center

2010.01.23. 17:53 | rudeboy1969 | 35 komment

Címkék: közlemény figura szánalom modellezés kommentvadász post

Az év vége hangos volt a nagy figurás oldalakon a kölünféle szavazási lehetőségektől. Több kategóriában lehetett megválasztani a legszebben és legjobban sikerült "ólom"katonákat.

Ám fikázni sokkal egyszerübb, és néha az embernek mentális egészségének megőrzése érdekében jól esik a világhálóba kiabálni fájdalmát.

Biztos vagyok benne, hogy még a legnyugodtabb hobbitársaim is voltatok már olyan helyzetben, hogy egy figurát legszivesebben a falhoz b@sztatok volna. Arra kérlek hát benneteket, hogy kommentben nevezzétek életetek legtrágyább, legszánalmasabb, legrosszabb élményt nyújtó figuráját! Túl nagy a sorja? Ide vele! Béna a póz? Nevezni! Elcseszett az arány? Komment!

Ha már jó sok összegyült, kiirunk egy szavazást, és végül kiderül, melyik volt az év legergyább figurája.

(Egy ember akárhány babát nevezhet, de lécci oszd meg a nagyérdemüvel, miért is érdemelte ki a nevezést a figu...)

A bejegyzés trackback címe:

https://geistwald.blog.hu/api/trackback/id/tr311695793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rudeboy1969 2010.01.23. 17:55:55

Wyrd miniatures - Malifaux - Nino Ortega. Nem illik a többi közé, elbaszott póz, olyan fej, hogy ha rányomsz egy puttygolyót, már javtottál rajta, és a figura úgy tört ketté, hogy éppen száradt és senki nem nyúlt hozzá...

Huntroll 2010.01.23. 19:38:56

@rudeboy1969: Fura, nekem tetszik Nino figurája, bár élőben még nem láttam.

Engem a sors nagyrészt megkímélt az összerakhatatlan/béna figuráktól... Esetleg kivétel lehet a Bog Trog Ambushers osztag, akiknél 1-2 babának nagyon bénán oldották meg a karokat és a fegyvert, és kínszenvedés őket bármivel is rögzíteni.

Esztétikai értelemben viszont tuti befutó a GW új beastmen vonultából a minotaurosz osztag és az "olyan szar hogy már jó" Razorgor (hakuna matata!). 2010-ben elég gáz ez a színvonal, pláne mert a GW-től egy tisztes (nem kiemelkedő, de tisztes) iparosmunkát azért megszoktunk már.

Tartótiszt · http://geistwald.blog.hu 2010.01.23. 20:58:48

geistwald.blog.hu/2009/01/27/isten_inkabb_kossal_ver

Ha lehet egy részletet is nevezni, akkor a Wolves of Orboros fegyverei. Girbegurbán jönnek, ha kiegyenesíted nem illeszkedik a karhoz, közben meg a penge rész már rég le is tört. Viszont a figura maradéka meg kiemelkedően jó.

geistwald · http://geistwald.blog.hu/ 2010.01.23. 22:03:51

* Black 13th Gun Mage Strike Team *
mintha egy másik játékhoz gyártották volna. Olyan szinten baszták el a méretarányt, hogy megrendeltem őket, megjöttek, kibontottam a blistert, nézegettem egy kicsit a három babát, majd visszapakoltam és eladtam az egészet a francba. Összehasonlításképpen: Alten Ashley is egy csökött, tömpe kezű, rövid lábú kis gnóm, de legalább vaskos. Olyan, mint aki nagyon alacsony. A Black 13th testarányai viszont olyanok, mintha magas, vékony emberek lennének. Egy sword knight vádlija vastagabb, mint a derekuk, és ehhez a s.k. melléig érnek. Ennél még Kell Bailoch is jobb, és már ő is a vállalhatatlanság peremén billeg.

* Stannis Brocker *
egy dolog, hogy összvéren lovagol, majdnem leér a lába. De lovon kétkezes kardot lengetni WTF? Ami ráadásul hosszabb, mint a ló?? Ugyanilyen át nem gondolt elcseszés pl, hogy Siege Brisbane nem tudja levenni a válláról a gránátvetőt a páncélja miatt, de Stannis a legszánalmasabb mind között.

Gróf Úr 2010.01.24. 01:21:36

B-13 Hobbit Team, az arányok miatt.
Nino Ortega, ezért kértem Wolfit, h konvertálja; gyanítom, ennek köszönhetjük a posztot :-DDD

tengerSAM (törölt) · http://tengersam.blog.hu 2010.01.24. 09:14:41

Azért én azzal a csávóval is elbeszélgetnék, aki kitalálta, hogy Sorschának és a pikemeneknek olyan b*szott vékony legyen a fegyvereik nyele. Ráadásul a gyárilag beállított póz is garantálja, hogy szállítás közben minimum karikába hajoljon (én is úgy kaptam postán), esetleg el is törjön.

Gerik001 2010.01.24. 11:34:21

Anno Blood bowl khemri csontvázak összerakása a lehetetlenséggel határos.

Huntroll 2010.01.24. 11:41:08

Vékony nyelekkel/puskacsövekkel a PP-nek mindig gondjai vannak... Nekem a Pyg Bushwackerek puskacsövei alkottak szabályos derékszöget :D

geistwald · http://geistwald.blog.hu/ 2010.01.24. 21:20:37

@Gerik001: összerakás kategóriában asszem megvan a nyertes, az valóban lázálom volt.

Atis52 2010.01.27. 00:48:16

OFF:
Urak! Valaki illetékes et. tudna írni egy klub status update-et, nekem az az utsó infóm, hogy ex-árkádiás-akármis klub az nincs, kcs van, tsókolom...
/OFF

Mértkellnick? 2010.01.27. 00:51:53

Így van, egyelőre járj a KCS-be szorgalmasan, mi is ott vagyunk kedden, vasárnap. :)

Atis52 2010.01.27. 01:06:23

@Mértkellnick?: már bocs, de ha kcs klubtag akarnék lenni, akkor nem kérdeztem volna azt amit kérdeztem. Sry.

rudeboy1969 2010.01.27. 08:30:12

@Atis52: Furcsa a dolog... Egyfelől egy nagy csomó dolog lassan halad (az ügymenet lepontosítása Győzővel), mások viszont meglepően gyorsan (a kért változások elindultak, és Győzőék folyamatosan támogatásukról biztosítanak minket). Mi ott vagyunk keddenként és vasárnaponként, és nincs beleszólás abba sem, hogy mit akarunk játszani. Én azon vagyok, hogy a régi klubtagjaink minél hamarabb TISZTA képet kapjanak mindenről. Természetesen amint van új infó, tolom ki!

Gróf Úr 2010.01.27. 08:33:50

Vannak mozgások a háttérben a teljes tagság összehívására egy nagy kibeszélőshow keretében, de ahhoz tudni kell, mi a helyzet; amíg a T. Vezetősegg... izé, Vezetőség nem tisztázza Győzővel a képet, addig nincs miről beszélnünk, marad a hányódás.

Bedeko 2010.01.27. 12:31:16

Anastasia di Bray. A könyvben a rajza nagyon ott van, ellenben a figura... Egy durci, kicsi, vékony, bakancsos, goth-emos, 13 éves animafan kiscsaj, a héten esedékes két érfelvágás közt. Kénytelen voltam megvenni egy másik cég másik játékához kiadott figuráját, ami - minő véletlen -, pont úgy néz ki, mint a rajzon a hölgy.
Amúgy egyetértek a többi kandidánssal is. Tenisz Bróker tényleg röhelyes, a B13 valahogy hobbitos lett. Valamint nem kifejezetten egy figura, de nálam mindig mosolyt fakaszt az olyan nagy vállvértek alkalmazása, amelyek révén a figura képtelen vállból fel-le mozgatni a karjait, csak könyékből idétlenkedik. Skorne a legjobb, ott nem csak összezúzzák a saját fejüket, de a nagy tüskék még fel is tűzik a maradékot.

Atis52 2010.01.27. 14:44:43

@Bedeko: "Skorne a legjobb"

Rhadeim (dragoon) feje konkrétan nem fér el a vállpáncél között igazítás nélkül...

rudeboy1969 2010.01.27. 15:16:20

@Huntroll: Most voltam a Kcs-ben az akvárium projektemet erősíteni, mikoris befutott a beastmen cucc. Hát az új minotauroszok tényleg a legszarabb figurák között vannak, amit eddig láttam. A hakunamatata-gor meg egyenesen röhejes!!! Az biztos, hogy szarvasgomba helyett viccesgombát túrt ki a röfi! Egyenesen felháborító a GW politikája. Töménytelen mennyiségben ontják magukból a műanyag fost, és már új karaktereket sem gyártanak, hanem újra öntik a régieket! Azt el kell ismerni, hogy zűrgárdistában nagyok, de kérem szépen nem unalmas????

Bedeko 2010.01.28. 00:43:34

Ezek után felkerestem a GW weboldalát, megnézni a szóban forgó új modelleket. Az új Beastmen lord még elmegy, legalábbis képen. Ha majd alkalmam adódik, megnézem élőben is, egyelőre ok.

A minotauruszok... oh ma fakin' god. Nincs rájuk jobb szó.

Razorgor... erre már a fenti is kevés. Emlékeztek még a kétszer nyúzott bakkecskére oviból? Nnna, kb. az. Érdemes összehasonlítani egy szintén nyúzott, avagy kifordított figurát ábrázoló Rackham figurával. Bár tök felesleges is, mert csak elsírja magát az ember.

Tovább nem is néztem. Szerintem jól jártam, hogy befejeztem egy időre a Warhammert.

rudeboy1969 2010.01.28. 10:12:30

A leggázabb a minotauroszok vádlija/sípcsontja. Ha egy valóságban nem létező dolgot alkot egy művész, azt mondom szárnyaljon a fantázia. De ha egy valóságban is létező dolgot modelleznek le, hát nyissanak már ki egy tetves anatómia könyvet.

Huntroll 2010.01.28. 10:20:42

@Bedeko: Én örülök, hogy bele sem kezdtem :D

@rudeboy1969: Ráadásul a régi fém minók nem is voltak rosszak.. De ez az igénytelenség csúcsa. Ráadásul a stúdiófestés is borzalmas (pedig az javíthat egy szar figurán is)...

Btw hogy haladsz a zombikurvákkal?

Gróf Úr 2010.01.28. 10:21:27

@rudeboy1969: "De ha egy valóságban is létező dolgot modelleznek le"
ja, mondtam is a minotaurosz szomszédomnak, h szégyen, amit vele műveltek, ő meg mondta, hogy Búúúú! :-)

Mértkellnick? 2010.01.28. 10:27:34

@Gróf Úr: Júj, ez azért gonosz volt. :D

rudeboy1969 2010.01.28. 14:08:12

@Gróf Úr: tusé
de azért nem remélem, hogy olyan lesz a lábad, mint a fent nevezett modellnek :)

rudeboy1969 2010.01.28. 14:09:46

@Huntroll: előre kurvák gengszterek:)
elvileg ma alapoztam volna őket, de szakad ez a gedves hó... Lehet, hogy elgázosítom a lépcsőházat!

Tartótiszt · http://geistwald.blog.hu 2010.01.28. 14:28:19

@rudeboy1969: Én is lemegyek ilyenkor a tárolóba. Gyorsan fújok, majd fütyörészve felviszek egy doboz sört. Ha valakivel találkozom útközben, akkor csodálkozva szimatolok és csóválom a fejem. :)

rudeboy1969 2010.01.28. 17:15:35

@Tartótiszt: Tisztára mint liftben fingani... Kimentem a lépcsőházba, de nem voltam nyugodt, mert a felettem lakók folyton izegtek mozogtak. Igazán nyugodhattak volna egy csöppet, miután végigkefélték a délelőttöt. Panel élet rulez :)

Most megy a festés gőzerővel, de az akvárium projekt elsődleges. Már töltődik a fényképezőgép, aztán írok róla egy postot...

Vinitor · http://omagyar.blog.hu 2010.01.30. 13:40:02

hali!
offtopik, de itt vagyok a fővárosban, holnap benéznék a kristálycsarnokba, ha más nem, meglesni a zombikurvákat :)

a gugliban megtaláltam a címet (feltéve, ha a józsef körút 31 a valóságban is a rákóci téri villamosmegállónál van), a körútról mennyire szembetűnő a hely? észre fogom venni? esetleg bazinagy kristályoszlopok a bejáratnál, vagy valami hasonló?

Gróf Úr 2010.01.30. 13:41:43

@Vinitor: Nézegesd erősen a kirakatokat, akkor nem tévedhetsz. Egy gagyi késbolt van a szomszédban :-)

Huntroll 2010.01.30. 14:19:22

Holnap lesznek zombikurvák?

geistwald · http://geistwald.blog.hu/ 2010.01.30. 14:53:22

@Vinitor: úgy a legegyszerűbb megtalálni, hogy a Rákóczi téri villamosmegálló végénél a sarkon van a Suszterinas nevű kocsma. Odamész, és ugyanabban az irányban haladsz tovább a körúton. És akkor a valahányadik bolt.

Gróf Úr 2010.01.30. 16:19:53

@geistwald: miután ilyen remekül elmagyaráztad a dolgot áruld már el, látunk-e ott valamikor? :-)

Huntroll 2010.01.30. 20:45:15

@Mértkellnick?: Az enyémek még Angliában vannak, max Wolfiéi lehetnek ott. Csak kíváncsi vagyok, mire számítsak, ha megjön a csomagom. :)

Vinitor · http://omagyar.blog.hu 2010.01.30. 21:45:16

köszönöm az útbaigazítást, suszterinas, kocsma, körút, ez menni fog azt hiszem :) még jó, h az egyetem első éveiben is kocsmák alapján tájékozódtunk :)
süti beállítások módosítása