ezt írja a geek

Nincs megjeleníthető elem

boardgame news

Nincs megjeleníthető elem

tengersam wh40k

Nincs megjeleníthető elem

Maelstrom akció

2010.10.01. 12:34 | Gróf Úr | 16 komment

Címkék: maelstrom

Esküszöm, tegnap rendeltem tőlük.

Naná, hogy meghosszabbították.

YOUR EARLY CHRISTMAS VOUCHER

----------------------------------------------------------

Your 15% off UK RRP discount voucher now ends on Monday the 18th of October 2010, at midnight (GMT) - so you've seven more days to grab yourself a bargain! 

YOUR EARLY CHRISTMAS VOUCHER

 It will work on all the items within our webstore, but:

 - not on any Seeds of War items

- not on any Too Fat Lardies items

- not on any Games Workshop Direct items

- not on any event tickets

- and additionally, not on anything within our eBay store.

 Apart from the above, the voucher will work on pre-orders and, crucially, you'll still earn Moneyback - although tiered discounts are disabled when using a voucher of course.

 

Your voucher code is: EARLY-CHRISTMAS

 

A bejegyzés trackback címe:

https://geistwald.blog.hu/api/trackback/id/tr972336873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Atis52 2010.10.01. 13:56:52

...és rendeltél a közelmúltban ? :) :P

_bala_ 2010.10.01. 15:40:19

Nyugi, én 4 napja... :)
Be*****tuk.

Gróf Úr 2010.10.01. 16:23:02

Tegnap elküldtem a rendelést és egyből akartam írni egy posztot: "48 órán belül kedvezmény várható" címmel. De azután arra gondoltam, h aki nem olvas itt rendszeresen, azt összezavarhatom ezzel a poénnal és azt mégsem kellene... hát, ez lett belőle :-)

@_bala_: (BTW nem tegnap hívtalak, h rendelj velem? :-D) rendelés előtt végiggondoltam: 5%ot veszíthetek, azt meg valahogy túlélem a vérzivataros időkben is. Bejött, ezek esküszöm az én rendeléseimre várnak az akcióikkal.

Mértkellnick? 2010.10.01. 16:39:41

Utóbbi mostanra teljesen nyilvánvaló vált, egyeztessen mindenki Gróf úrral, ha rendelni akar... Hiába, messzire ér ezeknek a kékvérűeknek a keze. :)

Gróf Úr 2010.10.01. 16:41:28

@Mértkellnick?: Veled mi a helyzet, eltűntél, mint aranyóra az Avason :-)

Atis52 2010.10.01. 17:31:22

@Gróf Úr: hoppá, aranyóra az Avason ? Ki Miskolci itt rajtam kívül ? :D

Gróf Úr 2010.10.01. 17:47:08

@Atis52: nem lehetett ebben a szerencsében részem :-)

Desrix 2010.10.01. 20:18:03

Nekem volt benne szerencsém! :D Azért az igazsághoz hozzátartozik, hogy nem az egész Avas ilyen, ahogy haladunk felfelé, úgy haladunk egy másik mércén is felfelé. ;)
Meg akkó' má' inkább a Szondi-telep. Na oda fényes nappal se tenném be a lábam. :)

Mondjuk ezt a dumát a keleti fertályon még nem hallottam. Pöstön így nyomják...?

Atis52 2010.10.01. 20:52:09

@Desrix: OFF érdekes, az Avason laktam és ez pont fordítva volt....a 3. ütembe (nem benszülötteknek: 3 ütemben építették tele a dombot panelházakkal, a 3. volt az utsó a tetején) este már nem érte meg felmenni egyedül./OFF

Gróf Úr 2010.10.02. 08:07:03

@Desrix: Pöstön nem tudom hogy nyomják, sok-sok éve nem vagyok pösti, de már budai sem :-) Nekem az volt az apropója, h pont olvastam egy érdekes cikket az Avasról. Hát, itt most ne menjünk bele, mert ki kellene tiltanom magam :-D

Desrix 2010.10.03. 12:17:04

@Atis52: Már egy ideje én sem lakom Miskolcon, de azért gyakran hazajárok, és időnként az Avason is megfordulok. A Fészekrakónak köszönhetően az alsóbb részek vadultak el, de durván, tavaly létrehozták éppen ezért a városőrséget, aztán azok igyekeztek rendet rakni.
Úgy tudom, hogy "felfelé" most már nincs akkora gáz. Persze még mindig az Avasról beszélünk, csodát senki se várjon. :)
Mindenesetre az utóbbi években soha nem ért incidens és remélem nem is fog. ;)

@Gróf Úr: El tudom képzelni. :)

Wolflord_EC 2010.10.03. 20:09:38

Gróf Úr, lehetne majd egy karácsonyi ajándékunk? Nem akarod előre összeírni, hogy 2011-ben mikor is akarsz rendelni (az összeset, of course), és cikként ide felrakni? :-D

Atis52 2010.10.04. 08:52:04

@Wolflord_EC: Maximálisan támogatom az ötletet :D

@Desrix: ja, az..hát az maximális sikertörténet volt, anyámék alá is bekerült egy kellemes brancs...szerencsére anyám elég nagyszájú, úgyhogy az elsők között lett lezárva a lakás.

Gróf Úr 2010.10.04. 11:22:52

@Wolflord_EC: @Atis52: ha én azt előre tunám... mindenesetre szólhatok előre, ha már körvonalazódik a rendelési kényszer :-)

Mértkellnick? 2010.10.18. 11:34:13

@Gróf Úr: Hát, hát, hosszú sora van annak, de talán elég annyi, hogy nyár elején államvizsga meg meló volt, a nyár nyomtalanul elszelelt, manapság pedig (szégyen-gyalázat!) inkább SC 2 fut... Tudom, tudom, gyűlöltök/örültök (ki-ki vérmérséklete szerint), amiért nem vagyok ott, de átmenetileg lanyhult bennem az érdeklődés, helyesebben mostanság on-line nyomom. A klub meg a társaság mondjuk hiányzik, de másképp alakultak a dolgok. Mea culpa, komolyan...

Gróf Úr 2010.10.19. 08:03:28

@Mértkellnick?: szóval bekockultál a gép elé :-DDD
süti beállítások módosítása