ezt írja a geek

Nincs megjeleníthető elem

boardgame news

Nincs megjeleníthető elem

tengersam wh40k

Nincs megjeleníthető elem

wm/h verseny március 20.

2011.03.15. 18:00 | rudeboy1969 | 5 komment

Címkék: esemény verseny warmachine privateer press hordes

Játékostársaim, Hobbisták!

Az idei év első Ligájának zárásaként szeretnélek meghívni titeket a Cantina/Kristálycsarnok/Főnixcsarnok tengely által szervezett Warmachine/Hordes versenyére!

 

A Warmachine/Hordes játékok kedvelőit várjuk 2011. március 20-án egy ligazáró „Escalation” versenyre. Helyszíne a Cantina klub, Budapest, VII.ker. Alsó erdősor u.3.. Regisztráció:  11:00 A rendezvény estig tart! A nevezési díj 800 Ft., érvényes Cantina/Kristálycsarnok/Főnixcsarnok tagságival 500 Ft.

 És akkor következzen a pontos versenykiírás:

 

A verseny mérete

A versenyre rendre 15/25/35 pont értékű seregek jelentkezését várjuk. A versenyre egy warcaster/warlock köré épített listával lehet jelentkezni. A listáknak tartalmazniuk kell az előző listák elemeit! (Amit hoztál 15 pontba azt hozni kell a 25 pontos csatára, majd még 10 ponttal lehet a listát bővíteni az utolsó csatára.) Az MK II. szabályrendszer az érvényes.

 

Terep & Asztal

A meccsek 4’ x 4’ méretű terepasztalokon kerülnek megrendezésre. A terepasztalokat a rendezvény szervezői rendezik be, a tereptárgyakat a játékosok nem mozgathatják, még közös megegyezésre sem. A meccsek véletlenszerűen kiosztott terepasztalon fognak lefutni. Minden asztalon minimum 5 tereptárgy kerül felhelyezésre, amelyekre vonatkozó szabályokat a bírók ismertetik a játékosokkal.

 

Játékosok tudnivalói

A játékosoknak saját sereget kell hozniuk, az egységek kártyáival, filccel/cerkával, kockákkal, mérőeszközökkel, jelzőkkel, roncs jelzőkkel, és sablonokkal, melyekre a játék során szükségük lesz, rendelkezniük kell. Ha egyéb nyomtatott sereglistával rendelkezel, vagy a sebesüléseket más módon jelölnéd, a bírók előzetes engedélyével teheted csak meg. Szükség lesz még ezen felül két nyomtatott sereglistára. Ezek egyikével regisztrálsz, a másikat pedig ellenfeled kérésére be kell mutatnod neki. Erre ajánljuk a Forwardkommander ( http://www.forwardkommander.com ) alkalmazást.

 

Sereg és Horda összeállítás

Bár a verseny a liga lezárásaként kerül megrendezésre, attól független rendezvény! A liga során összehozott bondok elvesznek! (sorry J ) Zsoldosok megengedettek, míg azok megfelelnek minden egyéb rájuk vonatkozó szabálynak. A ligához kiadott különleges egységek azonban játszanak, de csak akkor, ha te is szeretnéd!!! Tehát lehet pl. „marinert” vagy „navigátort” hozni. Azonban csak az egyik fajtát, tehát nem lehet egy seregben a normál, és a ligás változata is a figurának! A liga „globális tényezői” viszont nem játszanak!

 

Festés, modellezés, helyettesítés és konverziók

Bár nagyon szeretnénk gyönyörűen elkészített seregeket látni a terepasztalon, úgy gondoljuk, hogy ez még a mai magyar viszonyok között nem megvalósítható. Ezért festetlen, illetve részben festett seregek is jelentkezhetnek.

A figurák helyettesítése „proxy” megengedett, amíg az ellenfeled részére nem megtévesztő! Hamisított figura nem megengedett!

Konverziók elfogadottak, míg azok tisztán jelképezik az adott PP figurát. 

 

Szabályrendszer

A játékosok időre, svájci rendszerben játszanak. Törekszünk arra, hogy Frakció ne játszon ugyanolyan frakció ellen, és a különböző klubok tagjai ne saját klubtársaikkal kerüljenek össze! Kétszer nem játszhatsz ugyanazzal az ellenféllel. Három meccs kerül megrendezésre. Ha páratlan a játékosok száma, egy játékos véletlenszerűen előnyerő lesz. Az előnyerő automatikusan egy győzelemmel indul. A következő körtől az utolsó helyezett az előnyerő (ugyanolyan eredmény esetén a bíró véletlenszerűen kiválasztja az előnyerő játékost), de mindenki csak egyszer lehet előnyerő pozícióban. 

 

Meccs hossza és az „Uccsókör”

Amikor a meccs már 90 perce tart, a szervezők utolsó körre szólítják fel a versenyzőket. Amint a felszólítás felhangzott a versenyzők még befejezhetik utolsó körüket, amelyre nincs időkorlát meghatározva. Ha a kezdő játékos körében hangzik el a felhívás, a másik játékos még egy teljes kört lejátszhat, ha pedig a második játékos körében, akkor csak ez a játékos fejezheti be körét. Az esetleges időhúzást a bírók büntethetik.

 

Torna pontok és a torna állása

Minden meccsen a játékosok Torna Pontokat szerezhetnek a teljesítményük alapján. Ez határozza meg a játékosok helyezését. Győzelemért 5TP, döntetlenért 3TP, vereségért pedig 1TP jár. Ezen felül minden játékos az ellenfeleitől megszerzett VP-it megszorozza 0.01-el, és ez is a TP-hez adódik. A rendezvény végén a legtöbb TP-vel rendelkező játékos a torna győztese.

A meccsekért a TP mellett Liga Pontok is járnak, az aktuális ligának megfelelően! Ezek azonban csak a Liga eredményét befolyásolják!

Nyeremény

A versenyen díjazva lesz a Torna győztes, a második és a harmadik helyezett.

 

Bíráskodás

A verseny célja a szórakoztatás, nem a véres győzni akarás. A játékosoktól az udvarias és sportszerű játékot várjuk el! A versenyzőknek a bíró szavát mindenkor el kell fogadniuk.

 

Sárga lapos figyelmeztetés

Biztosak vagyunk benne, hogy mindenki sportemberként viselkedik. Ha mégis valakit elkapna a versenyláz, és vétene a sportszerűség szabályai ellen, azt a bírók sárga lapos figyelmeztetésben részesíthetik. Minden sárga lap a TP 10%-nak megvonását vonja maga után. Harmadik figyelmeztetés után a játékos kizáratik a rendezvényről. „Bünti”-t lehet kapni például a sportszerűtlen megnyilvánulásokért, folytonos szabályvitákért, csalásért, időhúzásért, az ellenfelet nem tisztelő, vagy megfélemlítő viselkedésért. Ezen kívül a szabálytalan sereglistáért is adható „bünti”.

 

Küldetések

A küldetések mind előre beállított terepen játszódnak. A meccs előtt kockával dobnak a játékosok, amellyel eldöntik, hogy ki kezdi a felállítást, és a meccset is egyben. A dobás győztese dönt, hogy kezd, vagy másodszorra jön.

A küldetéseket a ligában már megszokott módon meg lehet nyerni az ellenfél vezérének megölésével, valamint a küldetésekben megadott feladat teljesítésével.

Küldetés 1 – Ketyeg az óra (Shot Clock)

 Feladat

Az összes ellenséges warcaster és/vagy warlock kiiktatása után figyeld hogyan zuhan káoszba ellenfeled serege.

 Különleges szabályok

Standard 10”-es felállítás. A negyedik fordulótól kezdve minden kör végén az a játékos, akinek épp a köre volt, vezérének maximális sebpontjait d3-al csökkenti.

 

Győzelmi feltételek

Az a játékos, aki megöli az ellenséges vezetőt, megnyeri a játékot.

 

 

Küldetés 2 – Ellátmány (Supply Line)

 

Feladat

A háborúban az ellátmány birtoklása kritikus feladat!

Különleges szabályok

Felezd el a terepet Kelet-Nyugat irányban egy vonallal, amely áthalad a terep középpontján. A vonalon 12”-re egymástól helyezz el 3db 50miliméteres objectívát! Az objectívát az kontrollálja akinek egyedüliként van figuája talpkontaktban a jelzővel.

Minden kör végén a 3. fordulóval kezdve minden kontrollált objektíva egy kontroll pontot ér!

Ha egy szörny egy kontrollált objectívától 3”-re kezdi aktivizációját eldobhat magáról egy Furyt. Ha egy warjack egy kontrollált objectívától 3”-re kezdi aktivizációját azonnal kap egy focust.

Győzelmi feltételek

Az a játékos nyer, aki elsőnek gyűjt össze 5 pontot, vagy az egyetlen akinek még van a játékban vezére.  

  

Küldetés 3 – Áldozat (Sacrifice) – átlós küldetés!

A játékosoknak egy zónát kell kontroll alatt tartani, míg kitűzik zászlajukat! 

Feladat

A délnyugati sarokban egy 12”-es kör kerül kijelölésre, melynek középpontja 16”-re van az asztalszéltől. Az ellentétes sarokból kimérve pedig egy zászló (közepes talp)

A két fennmaradó sarok a deployment zóna (20” sugárban)

 

Különleges szabályok

A második játékos második körétől kezdve bármely játékos kontroll pontot kap a zóna birtoklásáért a kör végén. Ahhoz, hogy a zónát kontrollálja a zászlót is kontrollálni kell. (A zónát akkor kontrollálja egy játékos, ha csak neki van a zónán belül olyan figurája, amelyik legalább 1 seregpontba került. Egység esetében minden még a pályán lévő tagnak a zónán belül kell lennie. A zászlót akkor kontrollálja egy játékos, ha csak neki van a zászlóval talpkontaktban olyan figurája, amelyik legalább 1 seregpontba került. Egység esetében minden még a pályán lévő tagnak a zászlótól minimum 4”-re kell lennie. )

Minden kör végén, ha valaki kapott kontroll pontot, minden figura, aki a zászlóval talpkontaktban van kap egy POW 20 mágikus támadásból származó sebesülésdobást, 3”-re eltolódik a zászlótól és a földre kerül.

Győzelmi feltételek

Az a játékos nyer, aki 2 Kontroll Pontot szerzett. 

 

 

Várunk mindenkit a versenyre, JÓ JÁTÉKOT!

Wolfi

 

A bejegyzés trackback címe:

https://geistwald.blog.hu/api/trackback/id/tr222742074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

xorand_ht 2011.03.15. 18:12:17

Helyes helyes, 2 lock alapú lista hozható? Vagy csak 1?

xorand_ht 2011.03.15. 21:26:23

Tier mindig jöhet :)

rudeboy1969 2011.03.16. 07:59:06

mivel minden lista az előtte lévőre épül, most csak 1 vezér hozható!

tierek játszanak (csak mondjuk 15 pontba nehéz összeszedni...)

Gróf Úr 2011.03.16. 08:44:45

@rudeboy1969: de némelyik már 25be is belefér, az viszont ugye fontos, h a 15 pontos listával megfelelően kell indítani, ha tiert akarsz hozni :-)
süti beállítások módosítása