ezt írja a geek

Nincs megjeleníthető elem

boardgame news

Nincs megjeleníthető elem

tengersam wh40k

Nincs megjeleníthető elem

hétvégi kenés

2011.08.08. 10:20 | rudeboy1969 | 5 komment

Hála az építkezésnek, ahol a fúrómat hagytam a köbméter Menoth csak kicsit haladt. Lealapoztam egy teljes osztag errantot. Ellenben nagy restanciámat sikerült letudnom, és végül saját magamat is megörvendeztettem. Elkészült ugyanis eNemo, és epicbeardman aka Harkevich (aki nemsokára Tápevichként is elhíresül majd).

Képeket a cikkben találni.

 

Elsőre nem voltam elájulva a sculpttól, a gépfagyi kimondottan ergyának tűnt. Ha valaki esetleg hódol a "indian clubbell"-nek, az tudhatja mennyire nem stimmel a csávó. Gondolkodtam a konvertáláson, de annyira nem fogott meg a figura, hogy elszánjam magam rá. Aztán festés közben átéreztem a hangulatát az orosz macsónak, és teljesen megváltozott a véleményem róla. Most ott tartok, hogy nagyon bejön epicbeardman, kedden ki is próbálom mit tud százon. Ja és sokat tesz hozzá a figurához a Microarts műgyanta talpa is, csak ajánlani tudom mindenkinek!

eNemo-t citromdíjnak festettem, és igyekeztem vele a hagyományt megőrizni, miszerint citromdíjjas figurával GD-t kell nyerni! Hát ha addig nem leszek kész még egy-két tervezett projectemmel, akár mehet is a versenyre. A sculpt zseniális, csak az összerakásnál lehetnek nehézségek. Ha azonban csapolja az ember a mütyüröket máris minden a helyére kerül, nálam például olyan pontosan, hogy minimális puttyzásra volt csak szükség. Nagyon sok az object source lighting a figurán, ezért jó alkalom volt ennek gyakorlására. Ezen kívül a Zerkován kitalált villám effektet is elővettem. Ami nagyon bejött, hogy a különféle kékek mennyire jól harmonizálnak a helyenként rárakott military zölddel, valamint az arannyal és a törtfehérrel.

A bejegyzés trackback címe:

https://geistwald.blog.hu/api/trackback/id/tr433133471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gróf Úr 2011.08.08. 10:29:19

Szépek lettek :-) Kedden azonban kilövik a szakimakit, mielőtt megmozdulna; velem legalábbis mindig ez van, ha ki akarok próbálni valakit.

rudeboy1969 2011.08.08. 10:35:18

Mivel első jelentkező Xor volt, inkább agyonverik :)
Papíron nagyon csecse. MINDEN JACK CSIZMÁS!!! szerintem ez brutális. Nyuggerspam ftw (6-os SPD, pathfinder)

Bulba 2011.08.08. 11:09:43

@Gróf Úr:
Ez azért nem igaz. Amikor Infinityben kipróbáltad Oyoroit nem lőttem ki aza első körben... :-)

Egyébiránt tényleg szépek

xorand_ht 2011.08.08. 14:32:37

Tegnap én is festettem egy félkész Fennbaldet és olyan szörnyen ment hogy el is ment tőle a kedvem. Újra kéne ismételni az egész wet palettés festék kezelést mert ez így nagyon nem lesz jó...-,-
süti beállítások módosítása