ezt írja a geek

Nincs megjeleníthető elem

boardgame news

Nincs megjeleníthető elem

tengersam wh40k

Nincs megjeleníthető elem

csak a mellemet figyeljék!

2011.09.01. 22:00 | Tartótiszt | 6 komment

Címkék: taktika malifaux arcanists

Nagy örömömre szolgál egy új rabsz kollégát bemutatni a Geistwaldon: Cal egy nem éppen rövid, viszont hosszú kezelési útmutatót készített Collette-ről és csinos kompániájáról. Fogadjátok szeretettel, ne dobáljátok palackokkal, satöbbi, satöbbi!

 


Colette tactica


Bevezető

A szegény Arcanist frakció nem nagyon van eleresztve olyan mesterekkel, akik megállják a helyüket a harcmezőn. A wyrdes fórumon nem véletlenül alakult meg Team Marcus, és Ramosról sem véletlenül beszélik le a kezdő játékosokat. Rasputina ebből a szempontból jobb helyzetben van, de a stratégiák nagy többségénél még ő is csak néz a vakvilágba, mivel kezdeni nem nagyon tud velük semmit. Szerencsére a Book 2 megajándékozta a Malifaux maffiát egy új mesterrel, Colettel, akit viszont sokak nem szeretnek (igen, ez azt jelenti hogy ő nem Tier Marcus. :P).

Az alapok

A showgirls box set kártyáinak átnézése során az első dolog, ami felmerül az emberekben, hogy a kártyákon meglehetősen sok a szöveg, igen kis betűtípussal, és így is épphogy csak kifér. Ez nem amiatt van, mert a készítőknek szófosásuk volt, hanem mert Colettel játszani nem egyszerű. Én is folyamatosan fedezek fel új trükköket a lányokkal, emiatt az ellenfél számára eléggé kiszámíthatatlanok. Ez szerencsés, mivel a csapatod összetételével mindenki tisztában lesz, aki meglátja hogy Colettel játszol, ami ugye a Malifaux esetén nem feltétlenül jó dolog. Játéktechnikailag a csapat nem az ellenfél kiirtásában jeleskedik, inkább Objective grabberek, azaz megnyerik neked a játékot (ez ugye egy ilyen játék esetén nem hátrány). Gyorsak, nehéz őket eltalálni, viszont keveset sebeznek (átlagos 2/3/4), és az ütéseket sem bírják úgy mint egy betonfal (átlag 4-6 Wd). A mester a lélekkövek nagy szakértője, soulstone generátorként üzemel, amíg nem bosszantják fel. Mert akkor gránátokként szanaszét hajigálja őket mindenfelé.

A csapat

A hatékony játékhoz a következő dolgok kellenek: az alapdoboz (Colette, Cassandra, 2 * Performer + mannequin), egy Coryphée duet és egy Mechanical doves blister. Gyakorlatilag minden más figura hátrányt jelent a csapat számára. Az egységek magas soulstone costtal rendelkeznek (a duet 14 SS!), így valószínűleg túl fognak aktiválni eleinte, de ez nem lesz probléma, amint a hölgyemény elkezd galambokat eregetni.

Egységek

Colette Du’Bois
A mester viszonylag magas értékekkel rendelkezik, bár a walkja átlagos (ami tulajdonképpen tökmindegy lesz mert Colette nem alacsonyodik le a sétához), és csak hat wounddal rendelkezik. M&SU member, és showgirl. Az előbbi brawlok esetén lehet hasznos (illetve M&SU egységeket Colette ingyen hozhat magával más frakcióból, bár nem fog), az utóbbi pedig a showgirlöknél egy általános tulajdonság.

Abilities:
- Colette minden körben kap egy ingyen elhasználható lélekkövet. Ez gyakorlatilag egy ingyen reactivatet jelent, de extrém esetben az életed is megmentheti, mivel Colette slow to die. Halála esetén egy lélekkővel gyógyíthatja magát, tehát amíg van köved és nem húzol black jokert, az ellenfeled nem fog szeretni (kettőt húzol rá ugyebár). Ez a sacrifice-tól nem véd meg, csak a killtől, kerüld el a paralízist is (nem működik a slow to die ha paralizálva vagy). Emellett ha tome van a védekezésedben, vagy rácsalod, helyet cserélhetsz egy másik lánnyal, a támadó pedig belassul. Rapid Fire / Flurry, egyebek esetén érdemes lehet becsalni egy alacsony lapot és megkapni a sebet, mivel ha Colette elugrik, a maradék két támadás nem történik meg.

- Körülötte minden showgirl kap +2 wp-t. Terrifying egységek, és neverbornok ellen érdemes figyelni erre az aurára.

- Ha Colette soulstone-t használ, plusszal húz rá! (akármikor amikor ő használja a követ, szóval körkezdésen kívül szinte minden esetben). Ezt is sokan elfelejtik, pedig a képesség baromi erős.

- A meccs végét eldöntő lapot is újrahúzathatod, erről sem szabad elfeledkezni. Ezzel van esélyed befejezni / folytatni a játékot, ha szükséges.

Két lap eldobásával kreálhatsz egy soulstone-t, és vica versa. Aktivációnként egyszer. Reaktiválódás után nyilván újra, emiatt ha sikerül 4 ászt és 2 kettest húznod, Colettel akkor sem leszel szomorú, mivel az két plusz soulstone (A headshot / decapacitate képességű ellenfelekre viszont figyelj, maradnia kell két lapodnak különben kilőnek a francba).

1 AP-ért Colette helyet cserélhet egy tetszőleges showgirllel 18’-en belül. Ez igen messze van, és látnotok sem kell egymást hozzá. Ez a képesség adja a lányok mobilitásának alapját.

Spellek:
Colette összes varázslata igényel egy eldobott soulstone-t. Természetesen ezt akkor kell csak felhasználnod, ha a varázslatot sikerül ellőni. Ha nem, megmarad. Szerencsére a triggerek nagy része visszaadja a költséget a legtöbb spell esetén, ha maszkkal varázsolsz.

- Egy kőért teremthetsz egy galambot. Így olcsóbb mintha hoznád, és mivel ez egy (0) képesség és a galamb egyből aktiválódhat utánad, +1 magician’s duelt is jelent, amennyiben éppen lövöldözöl valakit.

- Egy galamb feláldozásával valakit magad mellé húzhatsz (0) akcióval. Gyakorlatilag még nem használtam sohasem, én más trükköt alkalmazok, de ha az új showgirl miatt nem lesz mannequin a csapatban, lehet hogy megéri majd használni. A galambok azonban értékesek, és a 2 illusionist-es trükk nem kerül SS-be, emiatt szerintem jobb.

- Egy SS-ért Colette elpakol egy ellenséges egységet. Ez a képessége játékokat nyerhet meg, mivel a nem SS használók jobbesetben nem tudnak védekezni, legjobb esetben pedig (3 tome esetén, amiből egy random mivel SS-ből húzod) az ellenséges egység nem is jön vissza a kör végén, sőt sohasem (és még egy kiadós anyázást is végighallgathatsz az ellenféltől). Nino-t, Peacekeepert, Steamborgot, lovasokat, egyéb magas SS költségű lényeket ezzel egy körre simán eltűntetsz. És ha maszkkal csinálod, visszakapod a SS-t is. Emellett a kör végén érdemes őket lávába / sebző terepre ejteni, ha van a terepen, és ezzel még több anyázást előcsalni az ellenfeledből.

- Egy SS-t bele is robbanthatsz az ellenfélbe. Armort ignorál, és 12’-re hat, emiatt a Dreamert pl. kiválóan hátba lehet vele lőni amikor menekül, mivel hiába spirit… Ha 6’-ra megölsz vele valakit, kapsz egy követ. Maszkkal kettőt! (illetve messzebbi ellenfélből is kapsz egyet).

- Emellett egy 3’-es melee spelled is van, amit a galambok is ellőhetnek. Kill esetén újabb SS-t kapsz. A galambok is. Amiért eszméletlen szemét spell, az a resist, Ca-val kell ellene húzni (SS használó egység -2-vel védi). Lillithnek ez alacsony, és nem csak neki ;) . Hamelin levadászásához is tökéletes, ha egyszer már meghalt, hiszen abban az esetben 1 Ca-val fog védekezni. Mivel Colettenek nincsen közelharci fegyvere (sőt gyakorlatilag semmilyen fegyvere sincs), ezzel fogsz pofozkodni ha rászorulsz.

Cassandra
Sebastianhoz, Mortimerhez, Samaelhez stb. hasonlóan ő a crew főcsicskása. Emellett az a modell akit szintén gyűlölni fog mindenki, mert ő is sokoldalúbb mint egy dodekaéder. Az értékei jobbak az átlagnál, sőt, a kardja Cb-je 7. Colette csapatában ráadásul SS user is.

- Az első két körben csak ranged dolgokkal és varázslatokkal lehet megcélozni, így közelharcos csapatok ellen nyugodtan mehetsz szabotálni, nem lesz problémád. Ezt segíti elő a (+1) Nimble ingyen mozgás, illetve hogy a játék elején 6’-et mozgathatod. Igen, ez első körös sabotage, ami +2Vp.

- A játék végén Cassandra még egyszer aktiválódik (már ha addig életben maradt, de ez jó szokása), így simán befuthat az ellenfél deployába, reconniter esetén térnegyedet válthat, szétcsaphat valakit, etc. ez is nyerhet játékot.

Négy (0) képessége van, auto maszkot kap mindenéhez / ellene mínusszal védekeznek / mínusszal támadják és sebzik ha őt célozzák (6 Df értékkel így nehéz leteríteni) / mozgás közben egyszer ingyen üthet (ez szintén a mozgásos trükköknél lesz fontos, mivel ütés / varázslat után pusholódhat 4’-et). Emiatt érdemes lehet hamar aktiválni ha bajban van, mert így jobban védekezik a körben.

- Coryphée-k mellé tud ugrani 18’-en belül, LoS nélkül is.

- Kaphat Harmless-t. Ezt tedd rá ha marad egy felesleges AP-d, fogyasztja az ellenfél kezét.

- (1) varázslatát bármelyik showgirlnek ellőheti. Nem csak Colette-nek, emiatt a performerek varázslatai sokkal használhatóbbak lesznek, mivel Cassi húzhat rájuk SS-t / lehet auto maszk a Ca-jában. Igen, így tud zombik*rvásat játszani ő is, de ő a húzás után nem üt, hanem paralizál! Mivel SS user emiatt ő is tud eltűntetni ellenfeleket, de ő nem
kapja meg Colette triggereit, erre érdemes figyelni.

- Ha valakit megüt maszkkal, rá tud varázsolni ingyen egy (1) spellt aminek – lesz a flipjében. Ez gyakorlatilag a tűzfújás lesz, mivel Leveticuson kívül nem akarsz majd másokat gyógyítani az ellenfelet gyógyító varázslatával. Tüzet fújni meele-ben is tudsz, blastol, így területre is hat, és ha könyv van a varázslatodban, meg is futtathatja a célpontot.

Coryphée (duet)
Egy coryphée 7 SS-ba kerül, de egyedül használhatatlan, minimum (és mivel rare2, maximum is) kettő kell belőle. Az egység Construct és showgirl, emiatt nem szalad el a terrifying modellek elől. A sima Cory nem különbözik sokban a duettől, egy másik Cory mellé ugorhat 18’en belül, illetve Duettet alkothatnak ha b2b-ben vannak. Át is térek a Duetre. Mivel 14SS-t kifizettél érte, ha meghal, bús panda leszel és valószínűleg ideges is, amivel bebukhatod a mérkőzést. Ezzel számolni kell sajnos, de szerencsére megéri az árát.
9 Wk / 7 Df +-os védekezéssel/ 7 Cb paired weaponnel. Helyből végigfut az asztalon, és közben lemetszi pár szerencsétlen ellenfél karját, és ha esetleg visszaütnek rá, nem fogják eltalálni jobbesetben.

- Nem lehet Charge célpontja, erre figyelni kell.

- Bulletproof 2, Evasive 3 , + -t kap a Def és a Resisit flipjeire, és ha disengagel. Emiatt eltalálni / sebezni is nehéz. Emellett átmehet más egységeken, így nem lehet beállni elé.

- Egy körben 3 (0) akciót tehet. 4 van neki, így szerencsére nem kell annyit agyalni rajtuk, mint Cassandránál. Tehet healing flipet, kaphat Use Soulstonet (ezt kapjon mindig!, emiatt érdemes a kör elején aktiválni, és ezt feltenni rá. Amikor Duet-et vesztettem, 95%-ban amiatt történt mert nem volt rajta use SS a kör elején, és mert egy hatalmas céltábla van ráfestve a modellre), üthet mozgás közben ingyen, illetve kaphat maszkot. Gyakran az utolsó kettő között kell választani mivel a Duet nem sérül sokat, ha taktikusan használod.

- (+1) Fast, és az ütés / spell mozgó triggerei Cassiehez hasonlóan neki(k) is megvannak. egy körben 39’-et mozoghat miközben kétszer üt. Ez elég extrémül hangzik, az is, de megoldható, később a mozgásnál ki is fejtem a hogyant és a miértet.

- A karmai 7 Cb-vel rendelkeznek, és paired-ek, azaz + -al ütnek. Ha maszkkal találsz el valakit velük, az mostantól rosszul fogja érezni magát, mivel minden resist dueljét mínusszal teszi. Érdemes a Performer / Cassandra aktivációja előtt használni, mivel így még lehetetlenebb lesz védeni őket, ami majd mosolyt csal az arcodra amikor rárakod valakire a poison 4-et. Ha könyvvel sebzel, az elveszi az ellenfél Wp-duel immunitását. Szituációfüggő, de érdemes figyelni rá. Ezeket a triggereket a mozgás közbeni ingyen ütésedből is behozhatod, emiatt kitűnő „hit and run” gyengítő egység lehet a páros. Mozog 9’-et, a végén ingyen üt, elmozog 9’-et aminek az elején (esetleg közben) is ingyen üt, nem kell disengage-elnie mert pusholhatja magát egy sikeres ütésnél, és még marad egy Ap-je.

Spellek: Maga körül minden nem showgirl modellen sebezhetsz 2 Wd-ot. A woundot nem csökkenti az armor, nem lehet damage preventálni, mert nem damage, szóval hasznos képesség. Ő is gyógyíthat ellenfelet de nem fog :P. Egyedi spellje a Blinding, ez egy 2’-re ható közelharci varázslat, ami lassíthat / paralizálhat a sebzéstől függően. A paralízis szemét dolog, emiatt érdemes figyelni erre a varázslatra is. Emellett Wp-t támad, nem Df-et.

Performer + Mannequin

A Performer kártyáján van a legkevesebb szöveg, de azért ő sem egyszerű mint egy faék… 6SS. de jár vele egy ingyen Mannequin. Elég sok játék után szerintem a mannequin értékesebb mint a performer, sőt, Colette nem muzsikál nélküle olyan olajozottan, mint általában. Sajnos azonban nem hozhatsz önmagában mannequint (ha lehetne, hoznék annyit, ahány showgirlöm van az asztalon…). A performer egy debuffer egység. Szinte minden értéke teljesen átlagos 5, 6’-re lő 4Cb-vel, ami nem sok és a sebzése is halvány. Viszont szemétkedésre kitűnően alkalmas.

- Akárki akarja bántani, egy 12-es Wp duelt kell tennie előtte ami nem ignorálható. Az ellenfél lapjainak kipörgetése miatt hasznos.

- Ha meghal, tőle 4"-re egy másik showgirl reactivatet kap. Ez Cassi-n vagy a Duetten halálos. Ezek miatt ritkán lesz célpont, és érdemes jól pozícionálni.

- Mérget tud osztani. Paralizált modellre poison 4-et, ami a modell halálát jelenti gyakorlatilag, illetve a gyűrűjével 2-t, amit használhat Cb helyett Wp-vel. Colette mellett ez is 7, és bár a sebzése 0/0/1, a poison 2 összesen hármat fog sebezni, emiatt érdemes emlékezni rá.

- Egyetlen (0)-ja van amivel kioszthat egy slow-t, ezt is el kell lőni ha van rá célpont, bajod nem származhat belőle, de könnyen át lehet siklani felette. Mivel a slow nem esik le a kör végén, emiatt nem elhanyagolható.

- Igen, a performer tud lure-olni. Kár hogy nincs beépített maszkja, sehogy sem, így nehéz kihozni a dolgot, viszont ha valaki a melee range-ébe mászik ettől, az paralizálódik (majd poison 4 lesz ugyebár). Emiatt a magas maszkokat érdemes erre félretenni. Olyan ellenfélre lődd, aki a körben még nem jött, hiszen amikor passzol a paralízis miatt, még nem sebződik a méregtől. Így még a 3. körtől számítva is kimegy a 10 sebzés szépen lassan. 10 seb az garantált halál minionok esetén, ha jól tudom nincs ennél magasabb Wd-ú nem-mester egység, de ki tudja.

- A debuffja 2! mínuszt ad egy ellenfél minden védekezésére / resistjére a körben, aki ettől kezdve gyakorlatilag halott ha valakivel megütöd. Két – az nagyon durva, már csalhatatlan, és nagyon nagy eséllyel húz rá az ellenfél kis lapot. Emellett ha maszkkal lövöd el, utána ingyen meglőheted / ütheted a szerencsétlent. Érdemes ütni, a spell 4’-es range ezt megengedi, és talán bemegy egy bónusz 3 sebzés.

A mannequin legfontosabb tulajdonsága a (0) link. ha valakihez hozzálinkeled, akkor a cél modell mozgása / aktivációja után a mannequin b2b-be pusholódik vele. Az első körben érdemes Colette-re linkelni egyet, ha kettő van akkor a duetre is mehet. Cassandrára nem lehet a Celebrity miatt az első két körben, pedig ő is örülne neki. Önmagában a mannequin nem tud sokat mozogni mert slow, 4 a wk-ja ami ráadásul kettővel csökken minden terepen ami nem open. Emiatt kötelező szinte a link.

- Armor 3 Object 2. Minden őt ért sebzés csökken öttel / wound kettővel. Emellett harmless, így wp-duelt is tesz az ellenfél. Emellett companion (showgirl). Így együtt tudod aktiválni a környéken található lányokat.

- kaphat (0) use soulstonet, más 0-ja nincs is ha nem linkel, emiatt ezt kell feltenni rá. Főleg, mivel az egyik spellje baromi sok mindenre jó, de vagy feláldozod hozzá vagy eldobsz egy soulstone-t. Ezzel: healing flipet tehet egy másik showgirl / 12’-ről mellé pusholódhat egy másik showgirl, Use soulstone-t kaphat egy lány (miután Zoraida elveszi tőle, ez elég hasznos ;) ) / maszkot oszthat például a performer lure-jához, ami így jobb lesz már egy fokkal. Ezek mind eléggé szituációfüggő varázslatok de nem egyszer mentették már meg egy másik lány életét.

- egy 9+ maszkkal a körülötte álló showgirlöket nem sebzik a weak sebzések. A bevédett Cassandra / +-al védekező duet mellett ez gyakran nem jelent sebzést.

- Van egy melee spellje 4 szín függő triggerrel, ezekből a kossal és a könyvvel okozhat kemény pillanatokat az ellenfélnek, bár a könyvtől felrobban, de 3 wondot okoz amit szintén nem lehet csökkenteni sehogy.

Galambok
A galambok Colette totemjei, 3 lehet belőlük a pályán, és idézhetőek, más totemmel ellentétben. a 2SS költségük miatt talán érdemesebb őket 1 SS-ért megidézni, bár a tőlük 3’-re lévő lányok használhatják őket lélekkőként, akkor is ha nincs use soulstonejük, ráadásul +-al húznak rá. Ha rossz helyen van egy modelled, a kör végén repíts mellé egy galambot, ami megvédi ha nem te kezded a következőt. Duet mellé pl hatásos. Repülnek 10’-et, és Harmlessek, így ez könnyen megoldható.

- 1 Ap-ből felrobbanhatnak, ez egy Df – 14 duel a körülöttük állóknak. Ez viszonylag magas, és a vesztesek sebződnek is tőle, ha a galambot úgyis megölnék, a második AP-je erre az akcióra tökéletes.

- Mivel totemek, elnyomhatják Colette egyetlen (1) spelljét amihez nem kell kő, a Magician’s duelt. A Ca-val védő varázslat ideális berepülőpilótává teszi őket, ha megölnek valakit, kapsz egy követ, így talán érdemes húzni a támadásukra SS-ért (ezt ugye lehet), mert így ingyen sebeznek minimum kettőt. Emellett ha túlaktiválsz valakit és van 3 galambod, esetleg master killre is alkalmasak hiszem 10 mozgás után 3’ a hatótáv, tehát 13’-ra fenyegetnek -2Ca védekező húzással, és mindkét fél használhat SS-t. Működő taktika, a fórumon Lillith ellen kifejezetten ajánlják.

Mozgásos trükkök
- Colette akárkit ki tud menteni 18’-re magától. ha hozzá linkelsz egy mannequint, az első illusionistjével helyet cserél X-el, a másodikkal a helyben maradt mannequinnel, és az aktivációja végén a mannequin utána ugrik. 18’-ről behúztad magadhoz Cassandrát, az ellenfél ideges, te vigyorogsz. Ez jó nem? :)

- Cassandra és a Duet ha megüt valakit maszkkal, 4’-et pusholhatod őket tetszőleges irányba. Mivel tudnak kapni auto maszkot, így a másik (0) auto mozgás közbeni ütésükkel kipusholódhatnak a bajból, majd lemozoghatják a Wk-jukat. Akármikor megszakíthatod a Wk-t hogy üss, amire bejön a 4’ push trigger, majd folytathatod a Wk-ot. Ez Cassie-nál 9’, a Duetnél 13’. Ha mögéjük linkelsz egy mannequint, az mindig egyet sérül, így akármikor pusholhatják magukat a mozgásuk elején. A mannequin pedig megy utánuk. Na így mehet a Duet 39’-et (bár ebbe a mannequin pont belehal).

- Cassandra a Duet mellé ugorhat, azonban a Duet nem ugorhat Cassandra mellé. Erre figyelni kell, mivel ez is 18’ mozgás, ha valakit ki akarsz végezni, először a duettel ütöd, majd Cassandra odaugrik és kivégez (esetleg Colette kicseréli magát vele ezek után és ő végez ki de ez részletkérdés).

- Colette ki tudja cserélni a melee-ben lévő egységedet másra. Példa: ha Cassandra valakit leparalizál a Performer lure-jával, ezek után aktiválod Colettet, aki helyet cserél Cassandrával, majd a Performerrel, aki meleebe kerül, majd sikeresen kiosztja a poison 4-et. Ha életben marad addig persze (ebben az esetben hasznos a mannequin companion képessége).

Stratégiák / Sémák

A csapat iszonyat sokat mozog, emiatt a legtöbb stratégiát könnyen teljesíthetik. A problémát a reconniter, contain power, slaughter és a supply wagon jelenti, ellenfél mester függő, de ezekre érdemes lehet újra húzni (a reconniterre mindenképp, de arra gyakorlatilag mindenkivel). A Line in the Sand, Evidence-ek, és a Deliver a message egyszerű lesz a csapattal.

Sémának a Sabotage és a Bodyguard tökéletes. Első körben szabotálhatsz egyből, csak rendezd ügyesen a terepet. Mivel felváltva tesztek le tereptárgyat, ez megoldható. Colettet a slow to die healing flipek miatt igen nehéz megölni, emiatt a bodyguard ideális. Ezek mellett a breaktrough, a stake a claim, és esetleg a kill protegee is egyszerű lehet, de a Sabotage / Bodyguard párosítást Colette-nek találták ki.

A bejegyzés trackback címe:

https://geistwald.blog.hu/api/trackback/id/tr203196472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gróf Úr 2011.09.02. 07:52:05

Üdv a fedélzeten! :-) Végre valaki dolgozik is :-D

rudeboy1969 2011.09.02. 08:44:33

tanulságos tanulságos

_bala_ 2011.09.02. 08:48:59

Több ilyet, mindegyik mesterrel! :)

MARNEUS 2011.09.02. 17:12:31

Remek írás ! Én is szívesen olvasnék még ilyeneket :)

Remélem nem ezt a bagázst hozzod holnap. Teljesen megingatott a hitemben , hoyg milyen mestert kellene hoznom ! :D

Ebben viszont én nem vagyok olyan biztos :
"- Egyetlen (0)-ja van amivel kioszthat egy slow-t, ezt is el kell lőni ha van rá célpont, bajod nem származhat belőle, de könnyen át lehet siklani felette. Mivel a slow nem esik le a kör végén, emiatt nem elhanyagolható."

Szvsz ha nem esne le akkor írná (mint sok más képességnél és spellnél , hogy az Encounter végéig fenn marad ), hogy nem esik le .Szvsz ez is megy a levesbe a Start closing Phase -ben !

Még 1x grat Jó cikk ! Guildről nem ír valaki...aki sokat játszik (nem az akinek sok van :D )
MAC

Calebros 2011.09.02. 18:58:09

A slow (és a paralyze) az aktiváció befejeztével esik le, nem a start closing phase-ben, ez benne van a szabálykönyvben a megfelelő részen (most nincs nálam de anno én is csodálkoztam rajta)

Ilyeneket meg majd még írok ha a többi mesteremmel is játszottam eleget és van rá igény :) (már megvan a fél Guild, úgyhogy lesz)

MARNEUS 2011.09.02. 21:24:01

Aha ! Oks így már értem ...azt hittem úgy érted , hogy permanente kapja a Slowt!
Sirályság...akkor remélem holnap Guildes Mesterrel jössz mert valljuk be Collett és kicsiny társulata szakértő kezekben nagyon hány?Inger :)

MAC
süti beállítások módosítása