ezt írja a geek

Nincs megjeleníthető elem

boardgame news

Nincs megjeleníthető elem

tengersam wh40k

Nincs megjeleníthető elem

Közérdekű közlemény

2008.11.15. 13:52 | Huntroll | 4 komment

Címkék: verseny közlemény warmachine privateer press ppk hordes

Arra számítottam, hogy kicsit korábban beírja valaki, de mivel a teljes alkotói gárda ellustult/babázik, nekem kell tájékoztatnom a nagyérdeműt, hogy hamarosan megrendezésre kerül a 2. Pannon Privateer Kupa! Örömujjongás, fanfárok, tapsvihar, stb.

Az időpont november 29, a helyszín az Árkádia klub (BP VII. ker Kertész utca 7), a részletek pedig itt találhatók.

Akinek van 500 pontnyi serege jöjjön el, akinek nincs, de érdekelné a játék az is!

A bejegyzés trackback címe:

https://geistwald.blog.hu/api/trackback/id/tr34770293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tengerSAM (törölt) · http://tengersam.blog.hu 2008.11.15. 18:37:48

Sajnos akkor is bébiszittelni fogok, úgyhogy erről is le fogok csúszni...

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2008.11.15. 19:39:32

Szenvedek a szenvedő szerkezettől!

Huntroll 2008.11.15. 19:56:26

a sok germán tehet róla, tényleg. a némettanárokat tessék megkövezni.

Jinx 2008.11.16. 22:54:05

Jelentem, ma befizettem a nevezési díjat is, sereglista már pár napja leadva. Az mondjuk nem túl optimális folyamat, hogy pár napja leadtam a sereglistát, de csak ma játszottam vele először, de hát ez van :)
süti beállítások módosítása