ezt írja a geek

Nincs megjeleníthető elem

boardgame news

Nincs megjeleníthető elem

tengersam wh40k

Nincs megjeleníthető elem

a boldogtalanság kék sorrow-ja

2009.12.15. 13:51 | Tartótiszt | 15 komment

Címkék: figura festés modellezés saját munka malifaux

Breaking: Holnap (dec. 16.) fél3 körül tartunk egy játékot a Gólem Művekben Kristálycsarnokban. Akit érdekel / van ideje, szívesen látjuk.

Szerencsére alakul a Malifaux-tábor. Tőlem is, Bencétől is már sokan elkérték a kis nem hivatalos tudástárat, ami jó alap a megfertőződéshez. Nyílt már RPG-s topik, ráadásul sikerült végre az egész tabletop-témát kigereblyézni a 40k alól (éljen!). Geistwalddal azóta nyomtunk másfél mérkőzést, mindkét fél megelégedésére. Csak megerősíteni tudjuk első benyomásainkat: nagyon ott van a szeren a rendszer. A figurák meg ugye önmagukat adják el.

De ha már figurák: kérem, lapozzanak!

Gyorsan elkészültem pandorás alapdobozom felével. Ez azért nem akkora szám, mivel három, meglehetősen egyszerű Sorrow-ra került a Kész! feliratú pecsét. A figurákkal nem foglalkoztam túl sokat. Annyi, hogy az alap, egyébként nagyon jól kinéző zöld színt kékre cseréltem. Pusztán azért, hogy más legyen, mint az ofisöl. A talapzattal többet szöszöltem, a gyártó viktoriánus base insertjeit próbáltam utánozni. Az utcakő kemény kartonból, a szegő felaprított gyufaszálból, a járda pedig valami hobbiboltban kapható, vastag szivacsból áll. Utóbbit asszony készletéből koboztam el. Remekül lehet vagdosni, és festés után megkeményedik. (Nem az asszony, a szivacs.)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://geistwald.blog.hu/api/trackback/id/tr931599698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Huntroll 2009.12.15. 14:00:39

Elsőre a diznialaddinból a dzsinn ugrott be róluk :D Amúgy szép iparosmunka, bár szerintem Pandora és a gyerekek egy kicsit látványosabbak lesznek :) A két ünnep közt remélem én is neki tudok állni a Guildes dobozomnak és Zsírfekának, a hóhérnak.

tengerSAM (törölt) · http://tengersam.blog.hu 2009.12.15. 14:10:32

Nu nekem ez a játék most kimarad, a figyfiritty épp eléggé megterheli a buxámat, majd ha megunom akkor viszont a következő játék ez a polifoam lesz.

Tartótiszt · http://geistwald.blog.hu 2009.12.15. 14:11:31

@tengerSAM: Rossz játékra tettél. Pénztárca szempontjából mindenképpen. :)

Atis52 2009.12.15. 14:52:55

Szépek lettek nagyon :)

@Tartótiszt: hát ha a nagyobb figuraválaszték hátrány...(színtiszta csesztetés, látom hogy jönnek az újdonságok :P).

Huntroll 2009.12.15. 15:19:27

@Atis52: Csak nem sokat ért a választék, ha szinte minden második figura ugyanúgy néz ki :P

Atis52 2009.12.15. 15:23:25

@Huntroll: még mielőtt elmennénk egymás csesztetésének irányába...eh mind1. :S

Tartótiszt · http://geistwald.blog.hu 2009.12.15. 15:28:55

Ja, épp akartam javasolni, hogy legyen tűzszünet. :)

Egyébként a Malifaux-t úgy kell elképzelni, mint azt a pillanatot, amikor kijött az első Prime szabálykönyv. Pontosan akkora a választék itt is. A különbség annyi, hogy Malifaux-ban 5 figurával is remek csatákat lehet vívni.

Az Infinity ugye meg 4 éve van piacon, vagy mennyi. Nyilván több a megvásárolható figura.

Nekem mondjuk az előbbi jobban tetszik, amikor együtt fejlődhetek a játékkal és a rendelkezésre álló készlettel. De ez tényleg ízlés dolga.

Huntroll 2009.12.15. 15:37:25

@Atis52: Jóvanna, ugrattalak csak én is, amúgy semmi bajom az Infinityvel :P

Bedeko 2009.12.15. 18:29:25

Az időpont sajna nem jó, pedig ilyen nagyon szeretném látni a bemutatót:

<------------------------------------------------------------------------->

rudeboy1969 2009.12.16. 08:57:05

Karácsonyra nem kérhettem zombikurvákat a Jézuskától, így az ünnepek végén maradt buksza határozza meg a bevásárlásokat. Én mindkét gamét igyekszem elkezdeni, egy termetesebb ariadna csapat is a wish listen szerepel. De a zombikurvák és az MK2 Khador prioritást élvez.

Szeretnék ezen kívül valami grandiózusabb projektet is bevállalni jövőre. Ez lehet, hogy egy infinity, lehet, hogy egy monokróm malifu terepasztal lesz...

Gróf Úr 2009.12.16. 09:57:56

Akkor most időpont, HELYSZÍN változatlan? :-))) :-PPPP

Tartótiszt · http://geistwald.blog.hu 2009.12.16. 10:16:41

@Gróf Úr: Jogos kérdés, és nem, b+, nem változatlan. Ellenfelem most közölte, hogy nem teszi be a lábát a Gólembe, ezért ha akarok bemutatózni, azt csak a KCS-ben tehetem meg.

Gróf Úr 2009.12.16. 10:18:08

@Tartótiszt: Akkor szerk., please, nehogy az őrjöngő tömegek rossz címen keressenek :-)
süti beállítások módosítása