ezt írja a geek

Nincs megjeleníthető elem

boardgame news

Nincs megjeleníthető elem

tengersam wh40k

Nincs megjeleníthető elem

35 pont? nem akadály

2010.02.08. 00:05 | Tartótiszt | 6 komment

Címkék: közlemény figura nap képe festés saját munka malifaux

Örömmel jelentem, elkészültem! Azért (is) nagyon jó ez a Málifó, mert kábé egy hónap alatt letudtam a projektet, miközben azért volt más dolgom. Összehasonlításképpen: a Circle seregemmel azt hiszem, jó két évet kellett várnom arra, hogy teljesen festett kombinációval lépjek pástra.

Most nem írok semmi többet. Pandorát és Candy csak ledaráltam, mindenféle trükköt és okosságot mellőzve. (Ettől még ugyanolyan jól/rosszul mutatnak majd félhomályban 80 centiről, mint a hetekig készült Gnarlhorn Satyr.)

Family photo:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://geistwald.blog.hu/api/trackback/id/tr791738096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Huntroll 2010.02.08. 09:08:50

Szép iparosmunka mindkettő, de Cade és a Teddy tényleg részletesebben sikerült... Nekem mondjuk kicsit túl sötét Pandy bőrének tónusa, illetve Candy arcára egy kis pír jöhetett volna, de ez csak magánvélemény...

Gróf Úr 2010.02.08. 09:40:48

Szerintem jók lettek, szép család, ilyet kívánok neked ;-)

rudeboy1969 2010.02.08. 12:15:14

Nagyon csecse a csapat! Szépen fognak mutatni a sarkon :)

Tartótiszt · http://geistwald.blog.hu 2010.02.08. 18:52:40

@Huntroll: Candyt Adam's familyre vettem, így direkt lett albínós fehér. Pandyt viszont meg latino biccsre formáztam, úgyhogy Wolfi bele is trafált. :)

@Gróf Úr: Hehe! Mondjuk gyerek néha félelmetesebb, mint Teddy. Főleg, amikor arctámadót játszik.

Gróf Úr 2010.02.08. 19:14:35

A fiam épp az imént közölte a képre: "Ennem jép, Apaci!" :-)

Mértkellnick? 2010.02.09. 13:19:14

Ha lesz gyerekem, remélem nem ilyen arcokkal fog lógni. :)
süti beállítások módosítása