Tulajdonságok
A Circle Warpwolf nélkül olyan, mint a Dallas Bobby nélkül - és nem csupán azért, mert mindkettőnek gyapjas sörénye van. A Hordes hormonkezelt vérfarkasa az egyik legsokoldalúbb, legjobban játszható nagydög a játékban. Statisztikáit vizsgálva ugyan ennek az ellenkezőjét is megállapíthatnánk, már ha nem rendelkezne a Controlled Warping képességgel, pedig de. A bemutató szabályaihoz igazodva erről bővebben majd a Speciális rovatban. A lényeg, hogy az alapvetően átlagos fenevad önmagától és körönként is képes teljesen más arcát mutatni, és akkor még nem említettük az alfahím haversrác, vagy éppen Kaya trükkjeit, amelyekkel aztán tényleg kaméleonná változtathatjuk a farkast. (Off: azt tudtátok, hogy a kaméleon remegő, erőszakos mozdulattal kap a fegyvere után?)
Fegyverzet
Vérfarkasék nem spilázzák túl a dolgot, két kezükkel verik agyon a szerencsétlent, aki eléjük kerül. Akinek ez kevés volna, az számíthat egy torokfeltépésre is (amennyiben mindkét alap támadás betalált). Ez amellett, hogy garantáltan leradíroz 1-1 hitboxot minden egyes ágról (branch), még le is dönti a lábáról a delikvenst. Na és ilyenkor jön jól a 4-es fury, hiszen még bőven marad pár pontunk arra, hogy extra támadásokra hergeljük kedvencünket. Nem sok szörnyeteg kóricál, amelyiket ne tenne partvonalon kívülre egy teljes vadságával rászabadított Warpwolf. Nem mellékesen a két kézzel remekül lehet hajigálni is...
A fentiekből kiderül, hogy nem a farkassal fogjuk lőpárbajra hívni a Cygnar Long Gunnereket, de valamit valamiért, ugye.
Speciális
Tudjuk le az egyszerübb dolgokat az elején! A Regeneráció és a Reactive Warping farkasunk túlélési esélyeit növeli. Előbbi egy Fury beáldozásával d3-at gyógyít, utóbbival pedig mi, és nem a kocka határozza meg, hogy melyik ágból vonjuk le a bekapott sebzést. Ha ehhez még hozzávesszük a warlock és a Shifting Stones gyógyító képességét, akkor kapisgálhatjuk, miért nem tanácsos egy "majdnem döglött" Warpwolfot a pályán hagyni.
A lény animusa nem sok szót érdemel. Maga körül gerjeszthet félelemaurát, amire a Hordes/WM egységek 87,35 %-a immunis. Kicsit már használhatóbb a trükk másik velejárója: a command checket bukó ellenséges beastek vadságát eggyel változtathatjuk + és - is. Ez a trükk nagyon esetleges és szituációfüggő, de simán el tudok képzelni olyan helyzetet, ahol akár csatát is nyerhetünk vele.
A már megénekelt Controlled Warping azonban sokkalta egyértelműbb dolog. Minden kör elején (ingyér'!!!) kaphatunk +2 STR-t, +2 mozgást, vagy éppen +2 páncélt. Ez még ugye kombinálható egy közelben lévő Pureblood hasonlóan kellemes speckóival, illetve a Gorax animusával is (Rage). Ellenfél legyen a talpán, aki erre a két lábon járó amőbára megfelelő védekezést talál!
Gyakorlat
Ugyan eddig szinte csupa jó dolgot regisztrálhattunk, de sose feledjük, hogy nem egy páncélban született Skorne agyhalottat irányítunk, tehát ne is így használjuk. A farkas inkább hasonlítható egy kommandósra, aki felbukkan, odasóz, és már ott sincs. Az első és utolsó pontoknál nagy segítséget kaphat Kayától (Cloak of the Mist az odajutáshoz, Spirit Door az eltűnéshez). Ami az odasózást illeti, azt megoldja saját hatáskörben is, főleg turbózott izmokkal. Tehát záródó ajtókra és Warpwolfra vigyázni! Ám ha úgy hozza a helyzet, és látszik, hogy döntő körhöz érkeztünk, küldjük be a levesbe, rakjunk rá mindent, amit tudunk. Lehet, hogy ő is otthagyja majd a fogát, de az biztos, hogy a többieknek már könnyű dolga lesz kivégezni azt a pár figurát, akik nem kerültek a farkas karmai közé.
Warpwolf Circle of Orboros heavy warbeast
• közelharc 4
• távolsági harc 1
• speciális képesség 5
• rugalmasság 5
• ár/érték arány 5
• figura 4
• értékelés 4