ezt írja a geek

Nincs megjeleníthető elem

boardgame news

Nincs megjeleníthető elem

tengersam wh40k

Nincs megjeleníthető elem

operation kos: phase four

2009.01.21. 21:34 | Tartótiszt | 5 komment

Címkék: figura szánalom modellezés privateer press saját munka hordes circle of orboros

Végre vége! Bruttó több hónapra, nettó is napokra volt szükség, hogy idáig jussak a WM/Hordes legdrabálisabb kecskéjével. Aki lemaradt volna a monstre kampányról, az itt olvashat a startról, emitt a talapzat kistafírungolása követhető nyomon, a legutóbbi posztban pedig már majdnem készre lett pingálva a delikvens. A majdnemet most kihúzzuk, bár az, hogy teljesen kész vagyok, mégsem jelenthető ki, de erről inkább később.

<<< Na most egy kis selfblog: megírtam szépen a bejegyzést, majd mielőtt az utolsó mondatot befejeztem, mellékattintottam a menüsoron, és azzal a lendülettel elveszett minden. Most annyira ideges vagyok magamra, a világra és az automatikus mentés teljes csődjére, hogy nem teszek mást, mint kirakom a kész képeket, oszt sanyi. Sajnálom! A szánalom tag természetesen maximálisan kijár. >>>

És azért nincs teljesen kész még, mert a lakkozás még várat magára. Én hülye, kölcsönadtam Geistwaldnak, aki olyan tempóval dolgozik, hogy 2034-ben is ráértem volna erre a nemes cselekedetre.

A bejegyzés trackback címe:

https://geistwald.blog.hu/api/trackback/id/tr77891718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Necron 2009.01.22. 09:03:35

Abszolút tetszetős lett a kicsike! Gondolom majd ha kipihened a mérged leírod újra a szöveget amit sikerült elúsztatni a Dunába a rossz kattintásnak köszönhetően ugye? Ha esetleh mégse akkor kíváncsi lennék a bőr színének mikéntjére!:)

picidzé · http://librarian.blog.hu/ 2009.01.22. 10:24:15

Nagyon szép!
Kicsit jobban megvilágított képeket követelek!

Gróf Úr 2009.01.22. 11:29:59

Dögös dög; öröm lesz hozzá odamenni, lefejelni, széttépni :-)))

Tartótiszt · http://geistwald.blog.hu 2009.01.22. 16:50:09

Ja, nem vót fény, meg fényképezni se nem tudok. De bezsaroltam Geistwaldot, hogy holnap lakkal és fotóállvánnyal felszerelkezve jelenjen meg a napi foglalkozáson, és akkor hétvégén csinálok jobb képeket. Még az is lehet, hogy írni is lesz kedvem valamit. Stay tuned!
süti beállítások módosítása