ezt írja a geek

Nincs megjeleníthető elem

boardgame news

Nincs megjeleníthető elem

tengersam wh40k

Nincs megjeleníthető elem

i play vassal hordes online

2009.05.20. 09:41 | Tartótiszt | 8 komment

Címkék: közlemény számítógép privateer press hordes vassal

Jó hír a digitális bennszülöttek számára: kijött, és folyamatosan bugfixelődik a Vassal modul új verziója, amelyikben már benne vannak a hordás figurák is. A jelenlegi legfrissebb változatot INNEN lehet lekapni.

Akinek halvány dunsztja sincs, miről beszélek, az olvassa el korábbi bejegyzésünket ésvagy látogasson el a WM/H-s online közösség gyülekezési körletébe.

A bejegyzés trackback címe:

https://geistwald.blog.hu/api/trackback/id/tr491132891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vinitor · http://omagyar.blog.hu 2009.05.20. 13:00:12

tökéletes időzítéssel jött ez a poszt :)

mostanában szerettem volna nagyon szépen megkérni a kollektívát, hogy valami vassal-tutorialt le tudnának-e közölni a blogon
olyannyira tutorialt, hogy seregösszeállítástól startgomb megnyomásán keresztül az akciók lejátszásáig minden benne legyen, neadjisten screenshotokkal (természetesen péntben szép színes, pirosas&debil vonalakkal, nyilacskákkal megfűszerezve) megtámogatva, hogy mi, külsős és laikus (én a blog hármas számú külsős olvasói minőségemben) érdeklődők is le tudjunk pörgetni pár meccset vele

Bedeko 2009.05.20. 13:14:30

Kb. egy éve próbáltam a Vassalt, egyetlen csatát toltam rajta valaki külhoni ellen, de nem jött be. Azt hittem, olyan lesz, mint a MegaMek Battletech téren, de nem. Nem tudom, hogy azóta hová fejlődött vagy nem fejlődött, de abban a formában majdnem alkalmatlan volt a gyakorlás & rutinszerzés típusú játékra. Talán azoknak jó, akik egyébként is tökéletesen tisztában vannak minden egyes osztag minden egyes képességével, mert a Vassal semmiféle statisztikát nem közöl. A játékszabályokat is maximálisan kell tudni, mert semmit sem számol vagy vesz figyelembe a progi. Template-ek voltak, ha jól emlékszem, de LOS már nem, a mozgatást is szemre kellett egy mérce segítségével elvégezni, minek következtében pár pixelt simán lehetett tévedni, ami akár a harci zónák határát is befolyásolhatta.

Ha valami érdemi változás történt, az jó, egyébként nem túl kafa.

Tartótiszt · http://geistwald.blog.hu 2009.05.20. 13:50:04

@Vinitor: Van az a pénz... :)

@Bedeko: Szerintem az a legegyszerűbb, ha letöltöd, és megnézed. Én is próbáltam anno, nekem sem nyerte el a tetszésem, de néhány hónapja megnéztem, és bejött.

Egyébként az asztalnál sem számolja helyetted senki a támadást meg a sebzést, ha jól gondolom. Másrészt ilyesmit már csak azért sem lehetne berakni a programba, mert nem hivatalos cucc.

geistwald · http://geistwald.blog.hu/ 2009.05.20. 13:53:21

@Bedeko: szerintem próbáld ki, elég fasza kis Java-alkalmazás lett belőle.

"...a Vassal semmiféle statisztikát nem közöl. A játékszabályokat is maximálisan kell tudni"

És ez így is marad, ha a készítők nem akarják, hogy a PP levetesse a cuccukat a netről.

"...pár pixelt simán lehetett tévedni, ami akár a harci zónák határát is befolyásolhatta"

Az asztalon meg fél incsekkel tologatják mellé a lelkes játékosok. Általában nem maguk felé :)

geistwald · http://geistwald.blog.hu/ 2009.05.20. 13:57:25

Na ezt kb egyszerre írtuk, nem akartam ugyanazt mégegyszer...

Tartótiszt · http://geistwald.blog.hu 2009.05.20. 17:09:55

@Vinitor: Legyen mondjuk 2 sör. De nem tudom, hogy tudod átküldeni neten. :)

Viszont nonprofit szervezetünk a közönségért van (igen, mind a háromért), ezért körvonalazódik bennem egy videós bemutató. Remélem, technikailag felnövök a feladathoz.

Vinitor · http://omagyar.blog.hu 2009.05.20. 18:53:53

@Tartótiszt:
én egy hatosra gondoltam, de természetesen meggyőzhető vagyok

amúgy valszeg megmutatom még az arcom az árkádiában, de gondolom nektek a gépkocsihasználat limitáló tényező
süti beállítások módosítása