Ebben a percben bontottam ki azt a csomagot, mely - többek között - a No Quarter #25 -öt tartalmazza, benne három Retribution warcasterrel (Vyros, Kaelyssa, Garryth), hat Myrmidon Warjackkel, egy soloval (Narn) és két unittal (Sentinels, Invictors).
A megoldás egyszerű, de nagyszerű; (színes) fénymásolás után kivágható kártyák a jelenleg érvényes MKI szabályrendszerhez.
Mivel a Retribution figurák a hazai közönségben csak visszatetszést és undort váltottak ki (talán csak nekem tetszenek) nem terhelnék senkit azzal, hogy szabályokat, tulajdonságokat vagy épp statisztikákat citáljak, mivel ez rajtam kívül senkit sem érdekel. Ezért csak annyit mondanék, hogy ezév szeptember 18-ától találkozunk a csatatéren!
Update1 az őrjöngő tömeg kedvéért: A Myrmik sebzés-hálója siralmas, talán csak a Cryx bonejackek cserélnének velük, ellenben rendelkeznek Force Fielddel; ez egy mágikusan generált védőmező, amely felfogja a sebzést: először ezt a sort kell besebezni (ez egy 6-10 tagú sor az élő modelleknél megszokott Lifetrack elrendezésben), utána lehet a rendszerek között matatni. Ráadásul ez a védőmező fókuszért regenerálható az aktiváció során. Minden Myrrmurr kapott egy bónusz-rendszert, a Field Generatort (G), ami a halálukat jelenti MKI -ben, mivel fele annyi sebtől leesik három rendszerük, mint a hagyományos Warjackeknek, de ez a Generátor gerjeszti a védőmezőt és néhány esetben még szép bónuszokat is ad a Myrmidonnak. A megspórolt fókuszok sem kerülnek le róluk, hanem továbbviszik a következő körre; ez persze nem jelenti azt, hogy a bűvös hármas számnál több fókuszt cipelhetnének.
Update2, mert jók a visszajelzések. A nehéz-Myrmik mindegyike rendelkezik távolsági fegyverrel is; ezeket csak addig lehet használni, amíg van generátoruk, de akkor is, milyen már, hogy közelharcban és távolságiban is megállják(?) a helyüket. A három Wraithlord, izé, Myrmi három különböző stílusban nyomja: egyikük egy nagyot durrant, másikuk háromszor is lőhet, míg harmadik társuk AoEt köpköd, így lefedvén az értelmes távolsági opciókat. Azért a könnyű társaik közül is van egynek lőfegyvere, érdekes tulajdonsággal: akit meglő az nem rohamozhatja a lövőt; azért más modellt igen. Arc Nodeban sem szégyenkeznek, van Nehéz és könnyű Arc Node is, megtörve ezzel Menoth monopóliumát a nehéz-relék tekintetében.
Az egységek engem nem leptek meg, van Weapon Master nem-túl-gyors közelharci, akik ha összebújnak növelik amúgy is erős páncéljukat valamint vannak CRAzó lövősök, akik szintén decens páncélzattal rendelkeznek és szintén össze tudnak bújni (meleg elfek? nem csoda, ha a kihalás szélére sodródtak). A közelharciak lassúak, a lövősök meg nem lőnek elég messzire, de mindketten elirányítanak egy-egy Myrmidont, ha a szükség úgy hozza.
A 'casterekről ne várjatok mélyelemzést, majd csak a huszonsokadik vereségem után, addig érjétek be néhány benyomással: Kaelyssa, a Mage Hunter az, ami a nevéből adódik: egy felturbózott Eyriss, aki nem hadakozni megy a csatatérre, hanem eggyel csökkenteni az Istent zavaró 'casterek számát. Fókuszt/Furyt lop és használ el, átlát az álcákon, és egy modellt a Battle Groupjából felruházhat ama képességgel, hogy LoS nélkül rohamozzon, rúgjon fel, lőjön, varázsoljon és mindeközben ne zavarja a füst, a kőbarikád vagy épp a Concealment. Warning: ő maga is a BG tagja, szóval you were warned. Ezzel szemben ott áll Lord Vyros, aki az odamegyek-lefejelem-összetépem taktikát hozza, némi gusztustalansággal spékelve: a Battle Groupja (vagyis ő és a Myrmik) 360 fokban látnak át erdőn, mezőn, füstön és modelleken(!)... még hogy a Légió az übertáp!
Egyelőre ennyit a technika és tudomány újdonságairól; akit érdekel, csütörtökön a Kristályban illetve jövő kedden az Árkádiában megnézheti saját szemével az újságot; azért ne legyetek túl lelkesek, nem szeretem, ha összeragadnak a lapok, mint guberált pornóújságban a megaposzternél!