ezt írja a geek

Nincs megjeleníthető elem

boardgame news

Nincs megjeleníthető elem

tengersam wh40k

Nincs megjeleníthető elem

under construction

2009.09.19. 10:35 | Tartótiszt | 7 komment

Címkék: figura festés privateer press saját munka hordes circle of orboros

Szerencsére öles léptekkel haladok a fűre csak kirúzsozva léphetsz projekttel. Önlelkesítés miatt (meg azért, mert Geistwald még mindig nem volt képes 10 sort írni a Necromundáról) most posztolok egy rövidet a köztes állapotról. Ez kábé olyan, mint amikor még az autópálya fele hiányzik, de már keresztülgurítják a hordót a nemzetiszín szalaggal megfojtott sertésen.

A munkát, ahogy szoktam, a könnyebbik végéről fogtam meg. Magyarán a nem túl bonyolult Sentry Stone és manökennjei különítménnel kezdtem a hajrát. Annyit azért agyalni kellett, hogy miként különböztessem meg a friss egyedeket a már készen lévő másik kőtől és barátaitól. Túlságosan eltérő sem lehetett (mert akkor ugrik a nagyjából egységes seregarculat), de azért valamennyire muszáj volt elkülöníteni őket (mert a táblán sem mindegy, melyik fabábút ellette az egyik, és melyiket a másik kő). Megoldás egy picit sötétebb hangvételű színösszeállítás: zöldes, sötétebb árnyalatú fa, őszi levelekkel. A lila kötélzetet nem változtathattam meg, mivel lila kell bele. Az anyatigrist is picit sötéttebbre szabtam, mint a kollégát, így elkészült az erdők fekete kecskéje, no meg három ivadéka.


Lekattintod, kapod az arcodba az 1600-at

A talapzat füvét viszont nem akartam berhelni, bár tény, hogy jobban menne ehhez egy őszi avar. Az ok megint a seregegység fenntartása volt. Szódával azért elmennek így is. És most egy közös fotó a két család egy-egy tagjáról:


Ezt ne klikkold, lusta voltam felrakni a nagyfelbontásút

Ma reggel pedig már komolyabb feladatba kezdtem. A disznófejű kórboncnokok nagyon pöpec figurák, lesz velük dolgom, még ha csak gyorsított eljárásban fogom kezelni őket, akkor is. Mivel nincs időm törpölni és dolgozni azon, hogy valamivel feldobjam őket, egy sátáni húzással oldottam meg azt, hogy azért mégse a világ 13715. Bone Grinder különítményét készítsem el. A bőrszínnel variáltam kicsit. Mindegyik ugyanarról az alapról indulva kapott egy kis egyéni stílust. Asszem ezzel a kusztümizálás be is van fejezve.

És most vissza az asztalhoz!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://geistwald.blog.hu/api/trackback/id/tr651392297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Atis52 2009.09.21. 08:31:24

Woha, az őszi design nagyon bejövős :) Erdők fekete kecskéje és az ivadékok, ez nagyon tetszik :D

Gróf Úr 2009.09.21. 08:54:30

Nem is tudom, nem is tudom... Maestro, ha te a _bőrszínnel_ megkülönböztetsz én elhatárolódom!!! :-DDD

rudeboy1969 2009.09.21. 09:29:59

Ilyen ez! Megkülönbözteti a disznókat a bőrszínnel!

Tartótiszt · http://geistwald.blog.hu 2009.09.21. 10:46:47

Maguk itt ökörködnek, a TASZ meg lekapcsoltatja a blogot.

Mind a saját, mind a magam nevében ELHATÁROLÓDOM!

rudeboy1969 2009.09.21. 15:19:31

Technikai kérdés!

Bunyevácokhoz milyen lóvécskát készítsek? jEURót-e vagy bankkártyát tőtsek fel, vagy a jó magyar forintot válcsák ottan? Szállást mivel fizetjük? Gyün-e a Csigány a vírfarkassal, vagy vonatolunk?

Tartótiszt · http://geistwald.blog.hu 2009.09.21. 16:10:25

@rudeboy1969: Azért írtam körlevelet az érintetteknek, hogy az ilyesmit is meg lehessen tárgyalni. Egyébként csak eurót váltanak és vonat.

rudeboy1969 2009.09.21. 16:27:18

@Tartótiszt: azért csak nem alszol rosszul, hogy itt kérdeztem rá a dologra? :)
Csak mert már nem dolgozom az útig, és gondoltam hozok el jeurót ócsóér a cégtől... (és annyira nem is volt off topic mint pl Bedekó mester hozzászólásainak 90%-ka...)
süti beállítások módosítása