ezt írja a geek

Nincs megjeleníthető elem

boardgame news

Nincs megjeleníthető elem

tengersam wh40k

Nincs megjeleníthető elem

díjat kaptunk

2008.11.30. 15:39 | Tartótiszt | 7 komment

Címkék: közlemény figura festés modellezés privateer press saját munka hordes circle of orboros

Nem volt kérdés, hogy a Geistwald-kollektíva törzshelyünk, az Árkádia éves megmérettetésén százszázalékosan odateszi magát, legalábbis a megjelenést illetően. Hogy aztán mi alakult a tábláknál, arról majd mindenki külön posztban szépen beszámol. A mostani bejegyzést én sem a battle reportok miatt írom, hanem azért, hogy eldicsekedhessem a legszebben kifestett seregért kapott különdíjammal. Éjjáááóó!

Így bizonyosan nem volt hiábavaló a versenyre virradó éjszakát a friss csapattagok lelakkozásával töltenem a lakás tárolójában. Mivel az utolsó pillanatokban döntöttem el, hogy 500 pontba nekem szükségem van egy Woldwyrdre és egy Sentry Stone-ra is, rohammunkával kellett kifestenem őket. Ennek kárát látta a talapzatkészítés, ott nem szöszöltem semmivel, csak az alap dolgokat pakoltam fel. A kő elé azért még megcsinálom az épp formálódó, félig összeállt Mannikint, de ehhez több időre és egy plusz Mannikin babára lesz szükség. A Woldwyrdnél a középen lévő nagy golyót egy fórumon talált megoldás alapján csináltam meg, Eye of Sauron stílusban. Szerintem jó lett és nem ciki. Geistwald szerint az, de ízlésbeli kérdésekben rég nem adok a véleményére. Innentől már csak képriport:


Az erdő rosszindulatú őrei


Egy Woldwyrd mind felett...


Circle jobbról...


...balról...


...középről (katt!)

A bejegyzés trackback címe:

https://geistwald.blog.hu/api/trackback/id/tr10796205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Huntroll 2008.11.30. 17:03:25

Szép dolog a szerénység, de a teljesség kedvéért meg kell említeni, hogy Tartótiszt kolléga úgy mellékesen az első helyért járó díjat is bezsebelte :)

Tartótiszt · http://geistwald.blog.hu 2008.11.30. 19:54:16

"Hogy aztán mi alakult a tábláknál, arról majd mindenki külön posztban szépen beszámol."

Ezt magamra is értettem. Úgyhogy lesz itt még bragging. :)

Burn 2008.12.01. 01:56:35

Ejha, remekül néznek ki, grat.

picidzé · http://librarian.blog.hu/ 2008.12.01. 10:06:26

Grat!

Sajnálom, hogy nem tudtam sokáig maradni meccseket nézni, namajd.
süti beállítások módosítása